Miesten komeudenhoito

M& eye gel

Tykkään laittaa itseäni ja huolehtia ihoni kunnosta. Moni kaverini pitää minua akkamaisena kun kerron heille ihonhoitotuotteiden ja silmänympärisvoiteiden käytöstä. Merkkituotteita on käytössäni useita,kalliita , laivalta tai ulkomailta
hankittuja. Mitä huonoa/pahaa siinä on,että mies huolehtii itsestään ?
Tästäkin aiheesta on mukava keskustella ikäryhmämme kanssa.
Toivon runsasta,asiallista "kauneuskeskustelua".

27

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä ei ole mitään pahaa, että mies huolehtii itsestään.
      Mukavampi on katsoa siistiä miestä kuin jotain turnuketta, joka saattaa vielä haista pahalle.

Eräs tuttavani haluaa erota miehestään siksi, että tämä haisee pahalle. Ei se voi olla pätevä syy, kannattaa ensin ostaa saippua ja hammasharja plus tahnaa ja puunata mies kunnolla.
      Näkee sitten mitä sieltä paljastuu. Jos vielä tympii, niin sitten ero vireille.

Mieheni kampaa vähää tukkaansa paljon pitempään kuin minä omaani, sitäkään ei ole kovin runsaasti. :)
      Voidettakin laittaa kasvoihinsa eikä vaikuta yhtään akkamaiselta.

• pyykkäri.....

Kannattaa tosiaankin jynssätä se ukkeli. Onko edes varmaa, että on alkuperäinen, jos on kovin töhnän peitossa?
        Iho se on miehelläkin, eikä varmasti tykkää kyttyrää, jos sitä hoidetaan, ja voidellaan.

Ei minusta likaisuus ja hoitamattomuus ja paha haju ole mikään miehinen ominaisuus.
        Sellainen joutaisikin likapyykkikaappiin.

• 18
        pyykkäri..... kirjoitti:

Kannattaa tosiaankin jynssätä se ukkeli. Onko edes varmaa, että on alkuperäinen, jos on kovin töhnän peitossa?
        Iho se on miehelläkin, eikä varmasti tykkää kyttyrää, jos sitä hoidetaan, ja voidellaan.

Ei minusta likaisuus ja hoitamattomuus ja paha haju ole mikään miehinen ominaisuus.
        Sellainen joutaisikin likapyykkikaappiin.

Aivan totta. Kyllä nainenkin voi haista pahalta.

• eikös ne miesten ihonhoitotuotteet oo tehty miesten käytettäväksi ei se miehestä akkamaista tee jos pitää itsestään huolta mun mielestä nää kaks ääripäätä on pahimpia toiset jotka haisee likasille vaatteille ja toiset jotka pistää partavettä puoli pulloo kotoo lähtiessä mää ainakin tykkään miehistä jotka näkee vähän vaivaa oman itsensä hoitamiseen se ei tee kenestäkään akkamaista.

• eukko.

Kyllä se miehenkin iho kaipaa kosteutusta. Deodorantti on myös välttämätön ja hampaiden asianmukainen hoito ja harjaus. Yleinen siisteys koko olemuksessa, ottaen huomioon vaatetuksen ja yleisilmeen.

Liika on liikaa siinäkin asiassa, luulen ma.

• e.u.k.ko. myös

Oikeat tuotteet ,joita saa laivalta jonkin verran halvemmalla. Lisäksi ostan miehelleni aina synttäreillä hyviä tuotemerkkejä Lo... Bo.. Cal..
        myös jalkahoitolahjakortin olen hänelle antanut.
        Ihan normaali suomalainen hetoromies,tosi siisti sellainen.

• Ei se noin mene.
        Homot ne niitä kemikaaleja itseensä hinkkaa. Kyllä vesi, saippua, shampoo pitää riittää miehelle. Eikä nainenkaan välttämättä muuta tarvitse, vaikka saahan tuo vähän sipaista jos haluaa, mutta liika on li(i)kaa.

• Salla H

Naapurin poika vihitään pojan kanssa.
      Siinäkään ei ole mielestäni mitään outoa.

• Suomipoika!

Kyllä suomalainen mies
      luottaa vielä enemmän
      tatuointeihin ja reikäisiin
      etuhampaisiin!

• Pikkupoikana kuulin sanottavan et mies haisee kun mätti menneniä naamariin.
      Itte luotan puhtaisiin vaatteisiin ,päivittäisiin suihkuihin ja tunnolliseen terveyrenhoitoon.
      Nytkin viruttelin ihanat silmäni tuoreella kraanavedellä ja kampasin kiharat suoraan.
      Passa sitä toivotella emänille hyvää huomenta.

• tii-na-...

se on hyvä se pelkkä vesi jos sun ihos ei kaipaa lisää kosteutta mutta monesti näkee miehillä niin kuivia kasvoja että tekis ihan mieli pistää vähän voidetta että sais sen hilseilyn pois.

• Kampasit kaikki kaksi kiharaasi, muutenhan sinä oletkin aina niin nätti. :)
        Mennen haisee pahalle, se on totta.

• vinksin vonksin

Puhtaus, siisti olemus, fiksu käytös ja rehellisyys riittää.

Saa siinä naisihminen olla ihmeissään jos meikattu uros saatille pyrkisi. Saisi katsella muita saateltavia.

• tii-na-...

totta kai se on tärkein asia mutta miehilläkin on ihon kanssa ongelmia toisilla saattaa olla tosi kuiva iho ja kyllähän me naisina tiedetään että siihen kuivaan ihoon ei ole muuta apua kun kosteusvoide ja onhan se hyvä että kosteusvoiteita on tehty myös miesten ihotyypeille ja kyllä joskus tekis ihan hyvää jonkun punoittavaan nenään ja poskiin sipasta vähän huomaamatonta puuteria naisilla ja miehillä kun on molemmilla näitä iho ongelmia ei niiden hoito tarvitse olla naisten yksinoikeus.

• vinksin vonksin
        tii-na-... kirjoitti:

totta kai se on tärkein asia mutta miehilläkin on ihon kanssa ongelmia toisilla saattaa olla tosi kuiva iho ja kyllähän me naisina tiedetään että siihen kuivaan ihoon ei ole muuta apua kun kosteusvoide ja onhan se hyvä että kosteusvoiteita on tehty myös miesten ihotyypeille ja kyllä joskus tekis ihan hyvää jonkun punoittavaan nenään ja poskiin sipasta vähän huomaamatonta puuteria naisilla ja miehillä kun on molemmilla näitä iho ongelmia ei niiden hoito tarvitse olla naisten yksinoikeus.

Tottakait kuivanihon tai muun ihosairauksien hoitoon pitääkin käyttää voiteita.

Tarkoitinkin sitä että jos huulipunassa, irtoripsissä, luomiväreissä, punaisissa kynsissä, korkkareissa ja hiuksetkin tarvitsisivat lintukirjan tunnistamista varten oleva urospuolinen pyrkisi saatille, niin saisi katsella muita.

Jutella joskus voisin mutta saman katon alle miehen tarpeita täyttämään en huolisi.

Olen huomannut että kaupan hyllyillä on miehillekin oma shampoonsa ja suihkusaippuanskin ym. olemassa. Mikäpäs siinä. Käyttäköön itsekukin tarpeidensa mukaan. Pysyvät ainakin puhtaina.

• tii-na-...

saattaapa olla ettei meidän ikäisten tarvi enää pelätä että meikkaava mies tulee saman katon alle asumaan jos ei sit andy mac mikä se nyt olikaan taitaa olla meikkaavat vanhemmat miehet vähissä jos eivät oo transuja nuorista kyllä löytyy näitä meikkaavia ihan mielenkiintosta nähdä onko se hetken ilmiö vai jatkuuko se läpi elämän.

• vinksin vonksin

Hyvä niin ettei tarvitse pelätä.

• Kaupparatsu.

Ostin nenätrimmerin eli nenäkarvanpoistajan. Lisäksi poistan harmaita miedolla värillä. Helppo laittaa itse ja aikaa menee varttitunti.

• Antti Rokka (Viljam Pylkäs), sanoi Linnan Tuntemattomassa sen parhaiten, kun Hietanen oli tuhonut Panssarivaunun: "Siel paloivat ukkoloihe perskarvat"
      Siinä on minusta tarpeeksi tavoitetta kauneudenhoitomiehille.
      Jos tykkää naisista, ei tarvitse "hoitaa" sitäkään.
      Tämä siis ihan asiallisen miehekkäästi.
      Minua ei saa kohdella kauneudenhoitorasistisesti.
      H.

• Viimeksi v 2008

Kyllä minä pesen sen aina ennen.......

• Kustu!

Ompa noista asioista joskus oikein joukolla puhuttu.
        On naisia, joitten mielestä on kiihoittavaa, jos mies
        haisee hieltä ja kuselta.

• /
        Kustu! kirjoitti:

Ompa noista asioista joskus oikein joukolla puhuttu.
        On naisia, joitten mielestä on kiihoittavaa, jos mies
        haisee hieltä ja kuselta.

Ne naiset mahtaa olla itsekin Kassi-Almoja?

• Kyllä se äklöttää jos mies lemuaa kuin saaronin lilja. Sellaisiakin on tullut vastaan joskus muinaisuudessa, Italiassa, muistelen.

En ehkä ole oikea ihminen kommentoimaan, kun olen joillekin tuoksuille ns. herkistynyt, en kuitenkaan onneksi allergisoitunut, ainakaan toistaiseksi.

Mielestäni ainakin tanssia harrastavat miehet ovat yleisesti ottaen puhtaita ja siistejä, ei haise suu eikä kainalot, vielä pahemmasta puhumattakaan. Sitä en ole tarkistellut onko ihoa hoidettu ja silmänympäryksiä. Kun en itsekään käytä muuta naamanhoitotuotetta kuin yövoidetta.

Merkkituotteet kaunistavat vain kyseisen meikki-imperiumin voittotilejä. Vai oletteko ihmeitä nähneet...?

• P & K & H

Katso kuvia muutamasta naislaulajasta. Tuskin käyttävät mitää halppistuotteita.

• P & K & H kirjoitti:

Katso kuvia muutamasta naislaulajasta. Tuskin käyttävät mitää halppistuotteita.

Eikös tässä ketjussa ollut lähinnä miesten kauneuden- ja ihonhoidosta kyse???

Ja jos ei oma äly ole vielä lentänyt niin vinkkaan että "puukollakin" saa melkoisen hyvää jälkeä aikasiksi. Ei noissa naamoissa mitä ilmiselvästi tarkoitat ole puukkoa tuppeen jätetty, kirurginveistä meinaan. Asiansa osaavaa.

Toisaalta, kuvat on hämääviä, pitäisi päästä lähietäisyydelle ja nähdä ihminen saunapuhtaana ilman meikkejä ennenkuin voi tehdä varmoja (nojoo, varmoja ja varmoja...) päätelmiä siitä miten naamavärkki on pidetty orningissa - tai saatu uuteen loistoon.

Minulle riittää nivea tai lumene tai apteekin perusvoide. Ostakaa kalliimpia jos ne on teistä parempia, jokainen saa pistää rahansa mihin tykkää.

Ja epäilen muuten vahvasti että kukaan MIES olisi tehnyt tämän aloituksen kertoen merkkituotteista ja silmänympärysvoiteista mitä laivalta/ulkomailta ostaa ja käyttää. Tuskin meidän palstoilla... ;-)

• välimies

Ettei totuus unohtuisi!
      Missä on hienompi
      tuoksu kuin välilihassa?

• välimies

Niin!
        Se tuoksuhan on kusen ja paskan sekoitus.
        Kiihoittava

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe