Kiva kun sain lisävaloa,

signnowhere

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sfsfsfsfs
      • waste of time

Anti-jt esitti just tän allekirjotusjutun totuudenvastaisesti-
        ja tahallaan, kuten myöhemmin ilmeni.
        Meni halu tutkia yhtään enempää noita luoppareitten väitteitä ja puolitotuuksia.

• Sfsfsfsfs
        waste of time kirjoitti:

Anti-jt esitti just tän allekirjotusjutun totuudenvastaisesti-
        ja tahallaan, kuten myöhemmin ilmeni.
        Meni halu tutkia yhtään enempää noita luoppareitten väitteitä ja puolitotuuksia.

Kerro toki mikä analyysissä on totuudenvastaista.

• nähty jo

jwfacts=veljesseura.
      Molemmilla samanlainen asenne todistajia kohtaan.
      Samoin "aseet"

• Sfsfsfsfs

Todista ihmeessä kyseisen analyysin virheet. Eikös jehovantodistajuudessa ole kyse juuri todistamisesta, eikä vaikenemisesta?

• Sfsfsfsfs kirjoitti:

Todista ihmeessä kyseisen analyysin virheet. Eikös jehovantodistajuudessa ole kyse juuri todistamisesta, eikä vaikenemisesta?

Tämän palstan perusteella jehovantodistajuudessa näyttäisi olevan kyse ilmaan heitetyistä syytöksistä, joita ei tarvitse vaivautua perustelemaan.

• kuka vastaileekaan?
        t-i-u-k-u kirjoitti:

Tämän palstan perusteella jehovantodistajuudessa näyttäisi olevan kyse ilmaan heitetyistä syytöksistä, joita ei tarvitse vaivautua perustelemaan.

Tämän palstan perusteellla Tiukuli ja Smurffi yrittää väkisin pitää keskustelua todistajien kanssa..
        Vahinko vaan että ne aidot todistajat eivät luopiosivuille tule kommentoimaan...
        Eri juttu sitten on jt-mieliset jotka ei jotkut ole ikinä ees Saliin jalallaan astuneet ;)

• aiheetta enempään en
        Sfsfsfsfs kirjoitti:

Tän saitin keskustelut jonkun anti-jt-multinikin kanssa on tuuleen huitomista .
        Säälittävällä apinan raivolla lukevat Vt-matskua ja pyöräyttävät sen päälaelleen, repien irti alkuperäisestä kontekstistä.
        Sitten vingutaan "ihan Vt-seuran omaa matskua on" ;D

Aluksi huvitti moinen mutta nyt ...säälittää...

• kaavakkeet nähty

Mulle väitettiin et Vt-seura allekirjotti vuosittain sen Un-jutskan...
      täällä kerrotaan ihan muuta...
      Summary
      No signature was required on the DPI NGO application form in 1991.
      No DPI NGO renewal process was in place until 2001/2002 — after the Society resigned.
      Before 2001/2002, the yearly accreditation form was for declaring who would be the NGOs representatives at DPI facilities.
      The Watchtower Society did not sign anything that said Jehovah's Witnesses agree to support the UN.
      http://www.jehovahsjudgment.co.uk/watchtower-un-ngo/pleasesignnowhere.html
      Tämä mua harhaanjohtanut luoppari ei ole mielestäni luotettava henkilö ollenkaan minun silmissäni.

• Sfsfsfsfs

Seuraavasta linkistä NGO:n ohjeistusta. http://www.un.org/esa/coordination/ngo/pdf/guidelines.pdf

"Since the founding days of the United Nations in San Francisco, NGOs have made valuable contributions to the international community by drawing attention to issues, suggesting ideas and programmes and publications, disseminating information and mobilizing public opinion in support of the UN and its Specialized Agencies. Association with DPI constitutes a commitment to that effect."

""What are the Criteria for NGOs to become associated with DPI?"
        a) The NGO must support and respect the principles of the Charter of the United Nations;
        b) The NGO must be of recognized national or international standing;
        c) The NGO should operate solely on a non-for-profit basis and have tax-exempt status;
        d) The NGO must have the commitment and the means to conduct effective information
        programmes with its constituents and to a broader audience about UN activities by
        publishing newsletters, bulleting and pamphlets; organizing conferences, seminars and
        round tables; or enlisting the attention of the media;"

On siis täysin epärelevanttia saivarrella sillä vaadittiinko hakemukseen ihan oikea allekirjoitus vai ei, sillä kyseisen hakemuksen täyttämällä Vartiotorni-seura osoitti haluavansa DPI NGO:n jäseneksi.

Kyseisen hakemuksen alussa vaaditaan selvästi myös vuosittaista raporttia jäsenen YK:hon liityvistä tekemisistä.
        http://www.jehovahsjudgment.co.uk/watchtower-un-ngo/scans/1991application.html

• seli-seli-seli-vali

Asiat selkeni kyllä siitä linkistä.
      Valheellisia on antitodistajien jutut, 99,9 % ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe