Björn Wahlroosista tullut jupiseva valittaja

K. Ansa

Sitä se rikastuminen ja kapitalismiin sekä oikeistolaisuuteen hurahtaminen tietää.

..jaaha, pitää menä huomenna vaihtamaan palkkatili Nordeasta johonkin muuhun pankkiin.

14

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgfgf

Björn on loinen joka on rikastunut ahkerien duunarien työllä.

• KUKKUU!!

Nuppi sekoaa rahasta, kuten kaikilla kapitalisteilla on tapahtunut.

• selkänahasta

Kerropa moniko ihminen tienaa miljoonia ilman ahkeria työntekijöitä? Ei Björninkään rahkeet taida yksinään riittää kovinkaan suuren tilipussin saamiseen, vaan maatiloja, pankkeja ja sijoituksia hoitaa suuri joukko duunareita, joiden työn tuloksena Nalle kierii rahassa. Varsinainen toisten työstä elävä loinen siis koko mies.

• Riittää kun on

perittyä rahaa, jota sijoitella sisäpiiritietojen mukaan.
        bw varmaan saakin pankkinsa kautta hyvin tietoja yrityksistä ja pelkästään maataloustukiaisia tulee järjettömät summat. Kartanonkin korjaukset tietysti museovirasto maksanut.
        Monet näytää sekoavan vanhoilla päivillään, kun täytyy vielä yrittää todistella olevansa jotain. Säälittävä äijä.

• me-262
    • maria guzeni

Hyvä että täällä on joku rikas. Köyhä piristyy välillä haukkumaan. Se onkin helpompaa kuin opiskella sen verran, että pääsisi kylän pientä säästöpankkia johtamaan. Edes pankin kassalle ei peruskoulupohjalla pääse.
      Mutta ministeriksi pääsee. Eikä sen palkka ihan pieni ole, riittää hyvin minullekin, yksinhuoltaja-demarille!

• musta porvari

Ei tosiaankaan ole omistajan etu että toimitusjohtaja poliittisilla kannanotoillaan karkoittaa asiakkaat.

• me-262

Kuka muistaa: "Me emme oikeastaan tarvitse muita kuin yritysasiakkaita."
        Pää poikki ja hirteen koko äijänkuvatus.

• hate crime

Suomenhurri on oikeassa,ollaan jupiseva ja valittava kansa,vaikka pitäisi ottaa Lontoon malli käyttöön !! Pesäpallomailat kouraan ja kadulle !!!!

• Saunan taa

Kovasti tuntuu oilevan huolissaan siitä että suomalaiset elävät liiaksi erilaisten valtion tukien varassa. Näin valittaa kaveri joka itse nettoaa valtiolta - oliko se nyt 300.000 e maataloustukea. Aika hävytön jätkä.

• moraalitonta menoa

Tili pois moraalittomasti johdetusta pankista
      Vaihdan S-pankkiin Nordeasta, ja todella viisas teko. Siinä missä pankkikortti ja verkkotunnukset maksavat joka kuukausi Nordeassa, S-pankissa nekin ovat ilmaisia. Miksi veisin palkkarahani Björn Wahlroosille Nordeaan ja kannustaisin moraalitonta yrittäjyyttä ja kapitalismia. Nordea on pian samanlainen eliitin pankki kuin Sampo, jonka taustapiruna häärii myös "Nalle". Ruotsissa Björn jo uhkailee hallitusta tekemään riistokapitalismia tukevia päätöksiä tai hän.. Kilpailu ja ihmisten kyykkyyn laitto kapitalismin varjolla on mennyt jo liian pitkälle.

• Kalutut luut

Yhteiskunnalle on kohtalokasta, jos korkeassa päättävässä asemassa olevalla on ilmiselvä vaikea trauma.

• Oman vähäpätöisen asiakkuutensa ohjaaminen toiseen pankkiin on hyvä näpäytys elikkä ratkaisu, jos sen tekee tarpeeksi moni. Enpä tiedä onko Suomen historiassa ollut toista noin ylimielistä tyyppiä.

• tit`ts ai ai tit`ts

Ihme ettei kukaan viellä ole leiponut viiksi nalle kunnolla nekkuun?!

Sitä odotellessa väsään tupakit!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe