Mitähän pahaa me kemiläiset ollaan tehty kun meitä näin rangaistaan.
Viime Lonarissa O.Repo kehui jäävänä kemiin asumaan eläkeläisenä.
Mitähän tiskinalta myyntipisnestä se jää tänne puuhastelemaan???
Ossi Repo
14
606
Vastaukset
Höpö höpö!
En tunne Ossia kuin nimenä, en ole tavannutkaan kuin kerran kaupungintalon hississä. Mutta mitä näitä juttuja lukee, saa kyllä täyden tukeni työtoimilleen, asiallista, yleensä linjakasta, tiukkaa ja jämäkkää toimintaa.
Eräät piirit näyttävät yrittävän kaikella tavalla sotkea asiat, ihan periaatteellisista syistä, vaikka siitä ei olisi kuin haittaa kaupunkilaisille. Minä myös jään kemiin ja äänestän porvariehdokasta, varmasti, vain siten voimme estää vasemmistosissien linjattomat haahuilut, jotka maksavat maltaita ja vielä enemmän maksaa niiden haihatteluiden virheiden korjaaminen.- 22
Minä teen samoin kuin original-mikko. Repo on hyvä kaupunginjohtaja, olisimme aivan suossa ilman häntä.
- Hyvä johtaja..
Repo on hyvä ja jämäkkä kaupunginjohtaja, joka uskaltaa johtaa eikä kalastele suosiota. Hyvähän se on, että jää eläkkeellä asumaan kemiin ja maksaa kunnalle veroa kohtalaisen hyvästä eläkkeestään.
Repo on saanut paljon aikaan ja todellakin, olisimme paljon syvemmällä suossa, jos ei hän olisi uskaltanut olla jämeränä. - nou, nou
Mikon salainen poikarakkaus???
- käväväivärä
Nolaatte itsenne, puniikit
Juuri tuollaisilla kommenteilla kaikki kommunistit lyövät kaiken läskiksi kun ei huvita. Heh, taitaa olla kommari-aika todellakin ensi vuonna ohitse kemissä, muuttakaa muualle, jossa puniikki vielä kukkii...
Minunkin mielestäni Repo on todella pätevä, ansaitsisi paremmankin monumentin kuin kävelykatu.
- PIKKUHAUKKA
Mitä hyvää se Repo on tehnyt?????
- krevia
Kai jokainen ihminen jotain hyvää tekee elämänsä aikana, luulisin?
- äidinkielenope
Tekijä-sanassa on aina j-kirjain. OmpeliJa, juoksiJa, IhmetteliJä.
- kemiläine
No tee sinä toisin ja muuta pois. Teet palveluksen, ja säästymme ainakin siltä rangaistukselta. Voit muuttaa vaikka itänaapuriin haikailemaan menneitä.
- White trash
Siellä vapaamuurareitten ruskeakielinen nuolia huutelee nurkantakaa!
- kemiläine
White trash kirjoitti:
Siellä vapaamuurareitten ruskeakielinen nuolia huutelee nurkantakaa!
Samat kirjoitusvirheet kuin alkuperäisellä eli sama vajakki. Ilmeisesti olet tosiaan white trash.
- Kaupunki olen minä
Useamman kerran Ossi Revon olen tavannut. V***inen mies. Turhantärkeä alati, esittää varmana asioita jotka eivät pidäkään paikkaansa. Ei missään tapauksessa enää äkkiväärää snobia kaupunkia johtamaan. Tarvitaan henkilö joka osaa ja tietää asiat eikä vain esitä.
- Unna Junnà ♂
Muttako se Repo sano aikovansa jäädä tänne vaikuttamaan seuraajansa toimia ja valvomaan aloittamiaan aloitteita sekä kapiteneissa sopimiaan asioita.
Lopputulos on ettei mikään muutu vaikka johtaja vaihtuu.
- Osmoko kokoomuskyky
Tästä keskustelusta alkaa paljastua että Ossi Repo on eräänlainen oikeiston toljake. Virkkushönttä valitsi kai siksi hänet "kuntasotkijaksi" Joensuubn tienoille. Vai jämäkkä? Sitähän paremmin ottaa turpiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349