Ossi Repo

Ihmetteliä

Mitähän pahaa me kemiläiset ollaan tehty kun meitä näin rangaistaan.
Viime Lonarissa O.Repo kehui jäävänä kemiin asumaan eläkeläisenä.
Mitähän tiskinalta myyntipisnestä se jää tänne puuhastelemaan???

14

606

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö höpö!

En tunne Ossia kuin nimenä, en ole tavannutkaan kuin kerran kaupungintalon hississä. Mutta mitä näitä juttuja lukee, saa kyllä täyden tukeni työtoimilleen, asiallista, yleensä linjakasta, tiukkaa ja jämäkkää toimintaa.

Eräät piirit näyttävät yrittävän kaikella tavalla sotkea asiat, ihan periaatteellisista syistä, vaikka siitä ei olisi kuin haittaa kaupunkilaisille. Minä myös jään kemiin ja äänestän porvariehdokasta, varmasti, vain siten voimme estää vasemmistosissien linjattomat haahuilut, jotka maksavat maltaita ja vielä enemmän maksaa niiden haihatteluiden virheiden korjaaminen.

• 22

Minä teen samoin kuin original-mikko. Repo on hyvä kaupunginjohtaja, olisimme aivan suossa ilman häntä.

• Hyvä johtaja..

Repo on hyvä ja jämäkkä kaupunginjohtaja, joka uskaltaa johtaa eikä kalastele suosiota. Hyvähän se on, että jää eläkkeellä asumaan kemiin ja maksaa kunnalle veroa kohtalaisen hyvästä eläkkeestään.

Repo on saanut paljon aikaan ja todellakin, olisimme paljon syvemmällä suossa, jos ei hän olisi uskaltanut olla jämeränä.

• nou, nou

Mikon salainen poikarakkaus???

• käväväivärä

Nolaatte itsenne, puniikit

Juuri tuollaisilla kommenteilla kaikki kommunistit lyövät kaiken läskiksi kun ei huvita. Heh, taitaa olla kommari-aika todellakin ensi vuonna ohitse kemissä, muuttakaa muualle, jossa puniikki vielä kukkii...

Minunkin mielestäni Repo on todella pätevä, ansaitsisi paremmankin monumentin kuin kävelykatu.

• PIKKUHAUKKA

Mitä hyvää se Repo on tehnyt?????

• krevia

Kai jokainen ihminen jotain hyvää tekee elämänsä aikana, luulisin?

• äidinkielenope

Tekijä-sanassa on aina j-kirjain. OmpeliJa, juoksiJa, IhmetteliJä.

• kemiläine

No tee sinä toisin ja muuta pois. Teet palveluksen, ja säästymme ainakin siltä rangaistukselta. Voit muuttaa vaikka itänaapuriin haikailemaan menneitä.

• White trash

Siellä vapaamuurareitten ruskeakielinen nuolia huutelee nurkantakaa!

• kemiläine
        White trash kirjoitti:

Siellä vapaamuurareitten ruskeakielinen nuolia huutelee nurkantakaa!

Samat kirjoitusvirheet kuin alkuperäisellä eli sama vajakki. Ilmeisesti olet tosiaan white trash.

• Kaupunki olen minä

Useamman kerran Ossi Revon olen tavannut. V***inen mies. Turhantärkeä alati, esittää varmana asioita jotka eivät pidäkään paikkaansa. Ei missään tapauksessa enää äkkiväärää snobia kaupunkia johtamaan. Tarvitaan henkilö joka osaa ja tietää asiat eikä vain esitä.

• Unna Junnà ♂

Muttako se Repo sano aikovansa jäädä tänne vaikuttamaan seuraajansa toimia ja valvomaan aloittamiaan aloitteita sekä kapiteneissa sopimiaan asioita.
        Lopputulos on ettei mikään muutu vaikka johtaja vaihtuu.

• Osmoko kokoomuskyky

Tästä keskustelusta alkaa paljastua että Ossi Repo on eräänlainen oikeiston toljake. Virkkushönttä valitsi kai siksi hänet "kuntasotkijaksi" Joensuubn tienoille. Vai jämäkkä? Sitähän paremmin ottaa turpiinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe