Hei,kaikki narutoja kaapissaan pitäjät!
Olisin kiinnostunut ostamaan HALVALLA mangaa ja naruto animea suomalaisella tekstityksellä.Minulla on jo pokkarit 1,2,9,12,10.Niitä en enää tarvitse.
Ja jos teillä on jotain hyväkuntoista naruto fanitavaraa,peruukkeja,ynnä muuta voin niitäkin ehkä ostella!
Tarjouksia tänne kiiiiitooos!!>____
OSTETAAN KAIKKEEN NARUTOON LIITTYVÄÄ!!
4
139
Vastaukset
- greedyuchiha
Itseltä löytyy kaikki naruto kirjat suomeksi 25. pokkariin asti. Oon niistä kauan halunnut päästä eroon kun oon alkanu kerää englanniks ;D jos kiinnostaa nii lähtee heti tulemaan >3
Löytyy kokonaan DBZ (kaikki 1 painosta), Naruto mitä tullut tähän asti, Bleach mitä tullut tähän asit lähes. Sitten fullmetal alchemisti johonki 20 asti.
Kaikki nämä voin luopua 450eurosta (mennyt jotain 600 euroa näihin)- jos kiinnostaa yhä !
olis naruto unleashed dvd:tä jaksot 1-13 se eka boxi kuitenkin myynnissä ja hinta täysin sovittavissa
- tääl ois
mult löytyy narutot 8-20/22/23/25/30/33/35/38-57 jos vielä kiinnostaa 2e kpl jos viel innostaa nii nevajo3@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764