Onko teologisessa tiedekunnassa hirmuinen (jeesustelu)kilpailu ja vertailu. Kuka on eniten uskossa ja kuka vähiten? Savustetaanko sielläkin ennaltaehkäisevästi kilpasiskoja tai -veljiä pois, kun huomaavat etteivät pärjäisi työpaikkojen jakovaiheessa paremmilleen.
Jos noin, niin miten voi valtio perustua kaikessa amispyrkyreiden kyynärpää tekniikaan, eikä mihinkään älyllisseen?
Yleisesti ottaen kaikki järjestelmät näyttävät perustuvan tunnereaktioihin, pahemmin kuin eläimillä muka olevat vaistonvaraiset refleksit.
Tunne ja reaktio. Hössötys. Tunne ja reaktio. Ei mitään järkeä missään.
Onko teologisessakin hirveä kilpailu?
OnkoTeologiassaKisat
2
372
Vastaukset
- teol.kand
Enpä ole itse kokenut, että olisi kilpailua uskon määrästä. Suurin osa teologian opiskelijoista tuskin edes kutsuisi itseään "uskovaiseksi".
Arvosanoista on joskus kilpailua, mutta niin taitaa olla joka paikassa. - 689579
kilpailua? Siis mistä? En ole oudompaa kysymystä kuullutkaan. Heh heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774