Olisin kiinnostunut tietämään, että millaisiin työtehtäviin olisi mahdollisuuksia hakea 21-vuotiaalla tällä hetkellä IT-tradenomin tutkintoa vielä suorittavalla opiskelijalla, vuoden päästä tutkinto plakkarissa? Ennestään on datanomin paperit.
Millaisista töistä olisi hyvä aloittaa, kun ei ole semmoista oikeaa alan työkokemusta ollenkaan vielä karttunut. Mitä esimerkiksi erilaiset assistentit tekevät? Olen ihan hakoteillä kun en tiedä minne uskaltaisi hakea kun en tiedä mitä sitten pitäisi osata ja vastaanko varmasti vaatimuksia... Olenkohan vaan täysin väärällä alalla kun oloni on niin täysin epävarma osaamisestani. Hakkaan päätäni seinään. Menenkö suoraan vaan siivoojakouluun. Paljon on opiskeltu projekteissa toimimista ja sanottu että mekin tullaan projekteissa olemaan todennäköisesti tulevaisuudessa ja voi kuinka meistä tulee niin ammattilaisia, mutta tuntuu vielä hyvin hyvin kaukaiselta.
Elikkäs olisiko antaa vinkkiä että millaisista työtehtävistä aloittaa?
Taisin nolata itseni pahimman kerran.
tietojenkäsittelyn tradenomin mahdolliset työt
26
1
290
Vastaukset
- 765756765
esim. IT-Tukeen aluksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774