Lopetin 9 vuotta kestäneen urheiluharrastuksen n. Vuosi sitten ja nyt vanhemmt patistaa aloittamaan uuden urheilu- tai ihan jonkun muun vapaa-ajan harrastuksen, mut tän ikäisenä on vaikea aloittaa mitään urheiluharrstusta.. Mikä olisi helppo aloittaa kun peruskunto on hyvä? Aiemmin harrastin ringetteä
Harrastuksia 16-vuotiaalle tytölle?
3
199
Vastaukset
- asdfghjkl
Ihan sama ongelma ! en millään keksi uutta harrastusta...
Moi Drtybnklhö
Nykyään uhä useammissa urheiluseuroissa on erilaisia harrastejoukkueita niille, jotka eivät enää halua harrastaa kilpailumielessä. Ringetestäkin sellaisia löytyy, mutta jos se ei sinua enää kiinnosta niin varmasti joku muukin urheilu onnistuisi. Vaikka usein sanotaankin, että 16-vuotias on "vanha" aloittamaan mitään ihan uutta urheiluharrastusta, niin ringette on kuitenkin antanut sinulle hyvän pohjan. Itse pelaan ringetteä ja olen huomannut, että kun on se taustalla, niin monet muutkin palloilulajit onnistuvat melko hyvin. Kannattaa kysellä seuroista mahdollisuuksia, jos on joku laji, joka kiinnostaisi.
Jos taas haluaa muuta kuin urheilua, niin ainakin työväenopistoilla on usein mielenkiintoisia kursseja, joiden avulla pääsee helposti kokeilemaan erilaisia juttuja. Ainakin joillain paikkakunnilla myös partiotoimintaan voi lähteä mukaan vielä vahemmallakin iällä. Myös erilaisissa järjestöissä ja seurakunnissa on mahdollista osallistua erilaisiin vapaaehtoisjuttuihin ja päästä vaikka pitämään kerhoja.
Toivottavasti löydät jotain kautta itseäsi kiinnostavan harrastuksen!
Sanna
NettiSaapas
Helsinki- kokeile näit:)
Mun mielest joku tyylii zumba, bodypump, jooga ym. vois olla iha kivoi liikuntaharrastuksii jos tykkää sen tyylisist. Ite ainaki oon tykänny zumbasta (oon siis 16v myös) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826