Kaskisissa Saunalahden mokkula pelaa perin verkkaisesti. Käyn usein täällä ja varmaan puolen vuoden ajalta on sama havainto. Onko jollakin täällä asuvalla kokemusta Soneran mokkulasta ja miten se pelittää ?
Saunalahti Kaskisissa
5
257
Vastaukset
- hitse/hede
Verkkaisesti tarkoittaa nopeasti.
Mikä siis on ongelma jos kerran yhteys toimii ?
Vai onko Soneralla joku parempi tarjous ?- He nov he
Verkkaisesti = hitaanpuoleisesti
Viime talvena Saunalahden nopeus oli 2-4M/1,5 - 2,5M, nyt alle 0,3M/0,3M. Tuollainen nopeus ei ole nykyisin alkuunkaan riittävä.
En kysynyt Soneran tarjousta vaan kommentteja Soneran toiminnasta. - Verkkarinopiaaa
He nov he kirjoitti:
Verkkaisesti = hitaanpuoleisesti
Viime talvena Saunalahden nopeus oli 2-4M/1,5 - 2,5M, nyt alle 0,3M/0,3M. Tuollainen nopeus ei ole nykyisin alkuunkaan riittävä.
En kysynyt Soneran tarjousta vaan kommentteja Soneran toiminnasta.Verkkaisesti = Nopeasti.
Ota soneran mokkula käyttöön,kyl sen voi palauttaa jos ei toimi odotetulla tavalla. - he nov he
Verkkarinopiaaa kirjoitti:
Verkkaisesti = Nopeasti.
Ota soneran mokkula käyttöön,kyl sen voi palauttaa jos ei toimi odotetulla tavalla.Moomma molemmat oikias :
http://synonyymit.fi/verkkaisesti
Kyl o suamen kieli kummallista. Itä-Suomessa verkkaisesti = hitaasti, mutta voihan olla, että Itä-Suomen hidas vauhti onkin Länsi-Suomessa nopia vauhti. Höhö
- De va de
Olen taas käymässä Kaskisissa ja huonommaksi on mennyt. 3G ei kuulu, vain 2G. Onkohan Elisa purkamassa verkkoaan täältä ? Purkuhommia täällä onkin tehty jo jonkin aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745