Jos täällä pyörii alan ammattilaisia niin tämä hätähuutoni on osoitettu TEILLE :)
Olen parikymppinen naisenalku, joka on aina halunnut tehdä graafisia/media-alan töitä. Pääsykokeet kusi tänä(kin) vuonna, kun en ole tarpeeksi hyvä käsin piirtäjä, mutta minulla on todella paljon hyviä ideoita! Nyt olen onnistunut hommaamaan itseni sellasiin töihin, joissa siis saan tehdä sitä mitä rakastan ja saan siitä jotain rahaakin. Toimeksiannot alkaa kuitenkin olemaan sen verran vaikeita minulle, että tarvitsisin ihmisen, jolta voisin välillä kysyä neuvoa (esim tekijänoikeuksista, yritysilmeen toimittamisesta yms). Jos joku on niin kiltti että olisi halukas jakamaan osaamisensa kanssani, olisin todella onnellinen.
Siis ihan sähköpostitse kyselisin kerran viikossa-kahdessa epäselvistä asioista, ei painostusta :)
Aloitteleva "graafikko" tarvitsee tukihenkilöä!
HELPMEEEE
1
286
Vastaukset
- Siellä myös
Kandee ehkä ennemmin tsekata suomalainen, alan ihmisten foorumi:
http://pingstate.nu
Vastaukset asiallisia, vähemmän pahaa mieltä kuin täällä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774