Käytätkö rannekelloa?

Rannekellogallup

Taloustutkimuksen tekemän kyselyn mukaan enää puolet suomalaisista 15–79-vuotiaista käyttää rannekelloa.

Viimeisin kyselytutkimus on vuoden takaa ja siihen vastasi 4 100 kansalaista.

– Tutkimus kohdistui kaikkiin ikäryhmiin. Nuorten ryhmässä käyttäjät olivat vähemmistönä, kun taas eläkeläisten ja toimihenkilöiden ryhmässä keskimääräistä useampi käytti rannekelloa, muiden muassa kelloja maahantuovan Perkko Oy:n tuotemyyntipäällikkö Jussi Kivistö kertoo

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/72802-enaa-puolet-suomalaisista-kayttaa-rannekelloa-saannollisesti

Käytätkö sinä rannekelloa, jos käytät tai et käytä niin perustelut.

96

2139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EHDOTTOMASTI !

En ole eläkeläinen , enkä konttorirotta, Silti pidän kelloa ranteessa hautaani asti!

• Tulee taas joskus !

Kyllä se rannekello tulee taas joskus muotiin...kunhan Bruce Willis näyttää esimerkkiä.

• asun mukaan
        Tulee taas joskus ! kirjoitti:

Kyllä se rannekello tulee taas joskus muotiin...kunhan Bruce Willis näyttää esimerkkiä.

..... suomalaiset ovat heräämässä hitaasti kellon käyttöön osana pukeutumista.

Kellottomuus kertoo syrjäytymisestä.

• Kaikkea sitä kuulee
        asun mukaan kirjoitti:

Billn Gates ja monet muut sikarikkaat eivät käytä rannekelloa joten väitteesi kellottomuudesta ja syrjäytymisestä on hupaisa.

• heheh---

• somppu----

Kyllä käytän

• Syrjäsiiri
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

Billn Gates ja monet muut sikarikkaat eivät käytä rannekelloa joten väitteesi kellottomuudesta ja syrjäytymisestä on hupaisa.

Just niin! Ei kelloton ole syrjäytynyt. Hänellä ei vaan ole tarvetta käyttää kelloa. Itselläni ei ole ollut rannekelloa kahteenkymmeneenviiteen vuoteen. Voi voi, että oonkin syrjäytynyt. Buaahaahaaah...

• ajatmuuttuu
        asun mukaan kirjoitti:

Kellokkuutesi kertoo puusilmäisyydestä.

• köyhien hommaa
        ajatmuuttuu kirjoitti:

Kellokkuutesi kertoo puusilmäisyydestä.

Kellon käyttö on köyhien velvollisuus, että ehtivät joukkokuljetuksiin mukaan ja ajoissa työpaikalleen.

• asun mukaan kirjoitti:

Aha. Kelloton on puolialaston?

Muuten, myös omissa sfääreissään elelevä ökyrikas on syrjäytynyt. "Syrjäytyminen" ei ole aineellisen köyhyyden synonyymi, arvoisa kirjoittaja!

• ExKöyhä
        köyhien hommaa kirjoitti:

Kellon käyttö on köyhien velvollisuus, että ehtivät joukkokuljetuksiin mukaan ja ajoissa työpaikalleen.

Onneksi on varaa ajaa Audilla ja käyttää Rolexia.

• En ole

käyttänyt 20 vuoteen.

kännykässä on kello, kannettavassa on kello, joka paikka on täynnä kelloja.

• jookuna

Kelloja on joka paikassa niin että oikein ällöttää. Mua on aina ottanut päähän semmoiset kellot joiden pitää joka halavatun sekunnin kulumisesta toitottaa sieluttomalla roksauksella. Joo, kerran asuin talossa jossa tuntui kaikilla muilla olevan seinäkello ja kaikki tietysti eri ajassa. Puoliltaöin mäikinää kesti 10 - 15 minuuttia. 7x12=84 lyöntiä. Keksiskö joku rannekellon joka huutaa kuin palosireeni puolentunnin välein. "Tykkäisin."

• Lentokoneissa ei kelloja paljon näe, eikä edes terminaaleissa. No, rannekellokaan tuskin tietäisi aina oikean paikallisen ajan, kännykkä sensijaan saattaa oikeaan aikaan siirtyäkin, kunhan sen saa avattua. Mutta kännykän ajannäyttöä ei oikeastaan voi kelloksi sanoa.

• jookuna kirjoitti:

Kelloja on joka paikassa niin että oikein ällöttää. Mua on aina ottanut päähän semmoiset kellot joiden pitää joka halavatun sekunnin kulumisesta toitottaa sieluttomalla roksauksella. Joo, kerran asuin talossa jossa tuntui kaikilla muilla olevan seinäkello ja kaikki tietysti eri ajassa. Puoliltaöin mäikinää kesti 10 - 15 minuuttia. 7x12=84 lyöntiä. Keksiskö joku rannekellon joka huutaa kuin palosireeni puolentunnin välein. "Tykkäisin."

Heheh, jätäs ne kellot kotiisi ja lennä muutamaksi viikoksi tuonne Aasian saaristoon, Just kun pääset nukkumaan, niin about miljoona kukkoa siinä lähellä huomaa aamun sarastavan (jota itse et huomaa) ja aloittaa tuntikausien kiekumiskonsertin.

• Oikea kello !
        Kairakettu kirjoitti:

Lentokoneissa ei kelloja paljon näe, eikä edes terminaaleissa. No, rannekellokaan tuskin tietäisi aina oikean paikallisen ajan, kännykkä sensijaan saattaa oikeaan aikaan siirtyäkin, kunhan sen saa avattua. Mutta kännykän ajannäyttöä ei oikeastaan voi kelloksi sanoa.

Paras kello on mekaaninen vedettävä kello, toimii aina..ja on perinnettä...eikä mitään nykyajan pa..skaaa !

• Oi aikoja, oi tapoja

Kaksoispojilleni (17v) olen jo vuosia tarjoutunut ostamaan rannekellot. "Ei niitä enää kukaan käytä" on ollut vastauksena joten olen luovuttanut. Kyllä vanhaan hyvää aikaan jokaisella miehellä oli rannekello!

• scfsdfvgsv

>>Kyllä vanhaan hyvää aikaan jokaisella miehellä oli rannekello!>>

ennen vanhaan jokaiseen asiaan olikin oma laitteensa. nykyään suositaan laitteita, joilla voi tehdä montaa eri asiaa. vaikka katsoa sen kellon.
        niin ne ajat muuttuu!

• päivittelyeimuutu

Niin ja sätkä huulessa!

• wgwrgreg
      • %%%

Taitaa Reiska olla ainoo jonka voi Suomessa käydä ostaan kaupasta.
        http://www.verkkokauppa.com/fi/product/1863/cdqkk/Reino-EG110-rannekello-GSM-puhelin
        Noi Samsungit ja LGt on ehkä tilattavissa jostain tai ei. Ei taida olla matkapuhelinvalmistajilla kovaa hinkua tehdä noita kun niihin saa kätevästi vaan perusluurin ominaisuudet ja sitten niistä ei voi kovin paljoo pyytää. Nytkun menee vielä tollaset älyluurit hyvin kaupaks niin ne tekee mielummin niitä. Sitäpaitsi käyttöjärjestelmän tulee olla MeeGo.

• ei tarvetta kellolle

lopetin kellonkäytön ranteessa v. 1983,enkä ole vielä myöhästynyt mistään,vaikka
      työelämä oli kiireistä ja monella tapaa kelloon liittyvää "konttori- ja tuotantotöistä"
      riippuvaista.
      kelloja oli jo silloin ja nyt varsinkin lähes joka paikassa...paitsi ei metsässä tai maan alla.
      kellot tallessa,niitä on 3 ja edelleen ne loksuttaa kun vetää vaan. viimeisin oli
      löytökello ja aivan hyvä käyttölaite...käy edelleen.

• luonnonlapsi........

En käytä, en käytä myöskään koruja, minusta kaikki tuollaiset ihmiseen sidottavat hommelit kuten rannekello ja riipukset ovat ahdistavia, tulee tukahdetettu olo.
      En pidä myöskään kiristävistä ja ihonmyötäisistä vaatteista, niistä tulee myös ahdistava olotila.

• toinen luonnonlapsi

Oho, enpä olisi uskonut, että tällaisia ihmisiä vielä löytyy. Luulin olevani ainoa, joka ei tykkää käyttää koruja, eikä kiristäviä vaatteita. Kiitos kommentistasi ja hyvää jatkoa sinulle. :)

• Paha kello kauas kuu
        toinen luonnonlapsi kirjoitti:

Oho, enpä olisi uskonut, että tällaisia ihmisiä vielä löytyy. Luulin olevani ainoa, joka ei tykkää käyttää koruja, eikä kiristäviä vaatteita. Kiitos kommentistasi ja hyvää jatkoa sinulle. :)

Täällä yksi lisää joka ei käytä mitään koruja,enkä käytä kiristäviä vaatteitakaan.
        Rannekello kyllä löytyy,kun sain lahjaksi viime jouluna.
        Olin jo luopunut siitä ,mutta nyt olen taas käyttänyt ja todennut aika käytännölliseksi vehkeeksi.

• Jani Mulatti

Itse käytän peniskelloa. un ystäväni kysyvät, että paljonko kello on niinsanon heille, että katso itse.

• Sovittu klo aika

Ranteesta täytyy aika katsoa, eikä vilkuilla pitkin seiniä ja kaivaa taskuja !

Ei ihme, että nykyihminen ole koskaan sovittuna aikana paikalla...kun sanotaan esim. kello kuusi...se ei tarkoita "noin kuudenaikaan"

Asian ilmeisesti täytyy johtua rannekellon käyttämättömyydestä !

• avsdsadcsd

eihän se perinteinen rannekello osaa ajatella, koska täytyy tapaamiseen lähteä jos se on 10 km päässä klo 6. siksi ihmiset ovat myöhässä kun he käyttävät rannekelloa, vaikka taskussa olisi älypuhelimen kalenteri käyttämättömänä.

avsdsadcsd kirjoitti:

eihän se perinteinen rannekello osaa ajatella, koska täytyy tapaamiseen lähteä jos se on 10 km päässä klo 6. siksi ihmiset ovat myöhässä kun he käyttävät rannekelloa, vaikka taskussa olisi älypuhelimen kalenteri käyttämättömänä.

Ei ole älypuhelinta eikä tule, niin kauan kun puhelimeksi tarkoitettuja puhelimia on tarjolla. Rannekello on aina ranteessa.

• PömBlaaRom

En ole käyttänyt rannekelloa sitten vuoden -00, kun sain ensimmäisen kännykän - Nokia 3210 :D.

Ihan hyvännäköinen rannekello tuolla olisi tallessa, mutta se on painavaa, kylmää, kovaa metallia, koko roska. Joten myös epämukava käyttää. Kännykkä riittää itselleni varsin hyvin. Ei sitä aikaa kaiken aikaa tarvitse tietää.

• alkuperäisasukas

Kännykässä on kello päivämäärineen

• Kellotomat

Neljäkelloa löytyy yksi kultakello,tilanteen mukaan valitsen,Kello on Gool.

• niinpä niin

Kuitenkin kun katselee ihmisiä töissä ja vapaalla, niin kello näyttäisi ranteessa olevan!

Millainen tutkimusryhmä siinä nyt on ollut - joku teineistä suurimmaksi osaksi kerätty vai?

Käytän kelloa, sen sijaan puhelinta ei kanna mukanani. Mitäs minä puhelimella, mulla ei ole kenellekään mitään asiaa ja toisaalta kenelläkään ei ole minulle asiaa. hih.

Suosin sähköpostia - tosin jostain kumman syystä ihmiset, jos heiltä jotain olen s-postissa kysynyt, mieluummin antavat vastauksen puhelimitse - kaiketi, kun kirjallinen on aina todiste, puhelinkeskustelusta voi sanoa, että enhän minä niin sanonut tai sinä ymmärsit väärin, minä tarkoitin...

• TV ja kaverit

Minä ainakin katson Teksti-TV:stä ajan. Jo kymmenkunta vuotta.

Tuo kello toimii aina ja on aina ajassa ja löytyy kotoa tutulta paikalta.

Reissussa kysyn noin kerran tunnissa toisilta paljonko kello on.

• sogog

EN kertoisi sulle aikaa. T: reissumies.

Post scriptum: Hanki se kello; vai oletko syrjäytynyt arska?

• kellofani

Olen 23v ja käytän rannekelloa, se on kuin rannekoru ja jos aikaa tarvitsee katsoa esim. kaupungilla, kirjastossa, koulussa tms niin ei tarvitse kaivaa kännykkää esiin laukun uumenista.

• Moikka hintti!

Olet selkeästi homoseksuaali!

• Rannekello on fiini
        Moikka hintti! kirjoitti:

ei vaan hän edustaa cosmopoli-tyyppiä, jota suomalaisissa erittäin harvoin tapaa- huomaa jo sinun kommentistasi!

• pappa loimaalta

minä en tee kellolla mitään koska kuljen pelkästään junalla.

• Junasta jäänyt

Juu junaikatauluja on nykyisin ihan turha tarkastaa kellosta,ei ne kulje kumminkaan !

• Onks kello hyvin?

On se helpompi katsoa aika ranteesta, kuin kännystä.

Kello on aina kädessä, kun olen liikenteessä - poissa kotoa. Kännyä en suinkaan aina ota mukaan.

• Prologue Rules

Minulla on kello, luultavasti maailman paras kun otetaan huomioon hinta/laatu! Kestää suihkun, uimisen, jopa saunan. Heittää kuukaudessa yhden sekuntin. On siis paljon kestävämpi ja tarkempin kuin satoja kertoja kalliimmat mekaaniset kellot! http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=164634897

• nami nami

Vaikuttaa hyvältä. Jospa ostaisin joskus!

• känny kotona

Kello on kädessä ja merkki Leijona.

• Prologue Rules

Kestääkö Leijona, suihkun, uimisen ja saunan?

• patteri vaihdettava
        Prologue Rules kirjoitti:

Kestääkö Leijona, suihkun, uimisen ja saunan?

Kyllä kestää, ainakin omani joka elää minun ranteessa kiinni joka paikassa.

• ;)

Sain ensimmäisen kellon vanhemmiltani 12 vuotiaana. Siitä lähtien aina ranteessa. Miksi kaivaa kännykkää jostain laukun pohjalta, kuin kellokin on olemassa. Ja kännykän voi rauhassa "unohtaa" kotiin.

• miki-66

Omistan neljä rannekelloa joita vaihtelen tilanteen mukaan. Esim. töissä eri kello kuin juhlissa. Kello on minulle imago kysymys jota ilman en osaa olla!

• Moikka hintti!

• Omasta kellosta irtosi minuuttiviisarikin, että se on kunnon vanhan koulun kello nyt.

• En käytä

se on het paskana kun vähäkin kolahtaa johonkin terävään kovaan kulmaan ja sitä saa ottaa kokoajan pois kun menee suihkuun, saunaan, nukkumaan jne.
      Kännykkä helpompi kun se kulkee about aina housujen taskussa.

Rannekelloa tuskin oli edes 20%:lla suomalaisista joskus 20-40 luvuilla, 50-90 luvuilla se oli käytössä yleisemmin koska se oli halpa ja kätevä, sitten tuli kännykät.

• Herra Aika

Osta parempi kello!

• Prologue Rules

• Prologue Rules

Osta Prologue Claes Olssonilta, kestää suihkun, uinnin, jopa saunankin, voit pitää sitä aina kädessä!

• Kello.

Pitää miehellä olla ranteessa ja mielummin analoginen näyttö. Kello kun on ranteessa,siitä on nopea vilkaista aika,siis murto-osa sekunnissa ja statusarvo on myös huomattavasti suurempi,kuin kännykkäkellossa. Rannekelloa ei tarvitse ladata,niin kuin kännykkää. Rannekello ranteessa voit saunoa,uida, harrastaa eri urheilulajeja,ilman että kello haittaisi millään tavoin elämää tai suoritusta. Taas kännykkä on tungettava taskuun ja harva kännykkä on vesitiivis ja vielä harvemmissa uikkareissa on taskuja ja kännykät ovat kaikki molonnäköisiä. Rannekelloa voit hätätilanteessa käyttää kompassina ja nyrkkirautana,eli siis monipuolinen väline:) Kännyköitä
      tulee ja menee,mutta laadukas kello säilyy vuosikymmeniä.

• Watch me

Iso, hopeinen kello miehen ranteessa on SEKSIKÄS!

• rs

ONKO?

• kellollinen

Ehdottomasti käytän. Olen 20v opiskelijanainen. Perustelut: siitä näkee paljon nopeammin ja helpommin ajan kuin esim. kännykästä, joka ei aina edes ole siinä ulottuvilla.

• +viiskyt

Eikös tänä päivänä ole jo kaikki muutenkin liian kiireistä, että vielä kellokin pitää nähä nopeemmin:( Itse en varsinaista rannekelloa ole kaivannut kännyn tulon jälkeen. Kännykkä on monitoiminen, sillä se palvelee mua kellona, herätyksenä, kamerana ja yhteyden pito välineenä..

• RS

No en käytä. Minulla on puhelin ja työpaikalla on joka huoneen seinällä kello. Alkuperäinen syy oli ihottuma joka tuli rannekkeen alle (atooppinen iho)

• luulis näin.

Olisiko syy (miinustelija, laitapa miinusta taas :)))) ) rannekellottomuuteen se, että kännykän saa halvalla, mutta hyvää kelloa ei.
      Jonkunlaisen kännyn siis saa muutamalla kympillä, hyvä kello on vähintään 200 e. Mutta toisaalta, jos ei ole mikään fyysisesti rauhaton tyyppi,niin kyllä se parinsadan kello ranteessa saattaa killua ainakin viisi vuotta (pariston vaihtoineen tai mekaanisen kellon huoltoineen), känny sen sijaan parissa vuodessa jo reissussa rähjääntyy ja hajoaa - vai mitä....

• kellotiktak

käytän. Tulee ahdistunut olo jos ei tiedä paljon kello on ja kello on pois ranteesta.
      Ja aikaa vievää kaivaa se kännykkä jostain taskusta ja katsoa paljon kello on.

• bullew

Kannattaa ostaa automaattikello jotta harrastaa liikuntaa, lumitöitä yms. sillä kvartsikello käy vaikka lojuisi pedissä nuhan tai vastaavan tuloksena. Kelossa on se hyvä puoli että voi sitä esitellä koska köyhällä on kaikki esillä

• EL.a .K.IM

En ole Homo.

En käytä rannekelloa.

Mulla on sellainen biologinen kello, mikä on aika tarkka :)

• vitsi:

Käske sen käymään meilläkin.

• Syrra100

Käytän rannekelloa. Kello on kaunis, kuin koru.
      Kännykkä on aina veskassa, joten sitä on sieltä niin vaikea alkaa kaivamaan, siispä rannekello on paljon helpompi ajan katsomiseen.

• juu mä

Olen mies (HETERO)ja käytän kelloa. Käytin ennen kännyn kelloa mutta vitutti aina kaivaa se (kännykkä) taskusta, joten hommasin kellon enkä ole katunut päivääkään

• v*ttu.

Etusivulta kun tulin, niin kysyn, että mitä v*tun paskaa nää on nää "yhteisöt", joita mulle etusivulla näytetään? En kuulu mihinkään sellaisiin tässä Suomi24:ssa, en ole esiintynyt henkilöllä ja koen kiusallisena asian ja eikö niitä voi piilottaa sivulliselta lukijalta! Ja minkä takia tää paskapääfoorumi näyttää mun koneeni sijainnin kaupungin säätilan, vaikken ole kertonut missä asun tai että edes koskaan luonut rekisteröirtyä nimimerkkiä tai mitään profiilia tälle Suomi24- foorumille - tulee mieleen että joku umpihullu nimettä ahdistelisi ehkä jopa minua, täysin sivullista miljoonien julkisella foorumilla!

Sori muualle en voinut sanoa, k,un arvon tässä Suomi24:ssa ei ole palstaa, jolle voisi kommentoida etusivulta sivullisena näkemistään outouksista.

• vain yksi

Niitä on sellaisia ohjelmia joilla näkee ip-osoitteet ja paljon muutakin. Tässä pätkä lainausta kun tiedät että et uskalla avata linkkiä. "Show ip Free Download,Show ip Software Collection ...

• Show Multiple Time Zone Clocks Software 7.0
        • Display world clocks for 6 different locations at once
        • ShowIP is a simple tool, that shows your current IP-addr..."
        http://www.google.com/search?q=program for showing ip&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
        Tuolta niitä löytyy satoja jo kiinnostaa. Et siis oo niin anonyymi mitä kuvittelet.

• mies 42v

Käytän.

Taisin olla 6v kun sain papalta ensimmäisen kellon. Eli kun on n. 36 vuotta rannekelloo käyttänyt, niin ei osaa olla ilman.

Vaikka kelloja on joka paikassa muutenkin, niin aina tulee ranteesta aika katsottua.

• Lehmänkello

Käytin kelloa ennen kännyköitä ja sitten luovuin siitä,kun ostin kännykän.
      Nyt olen kuitenkin käyttänyt taas rannekelloa,koska se on kätevä lenkillä ainakin talvella,kun on pakkasta.Ei tarvii kaivaa kännykkää mistään,näkee heti mitä kello on ,kun nostaa hihaa.

• ..

En käytä, on Omega ja toinenkin vähän parempi kello, mutta aamulla ei tule laitettua kumpaakaan ranteeseen vaikka voisin. Kännykkä ajaa saman asian.

• Herra Aika

Tottakai rannekelloa käytän, jopa saunan jälkeen kello ranteeseen.
      Ellei ole kelloa ranteessa, niin sitähän ontuu melkein. Ja mistäs sen
      ajan nopeammin katsot kuin ranteesta, siis rannekellosta.

• Lopetin rannekellon käytön paljon ennen kännyaikaa, pikkaisen oli silloin vaikeaa ehtiä ajallaan paikkoihin. Aluksi luulin, että ajan kulun näkee melkein mistä vain, no eihän se tietty ihan niin mennyt:) Nykyisin on niin helppoa kun on kännykkä, mutta se oppi mikä itselle jäi, ei tule kuitenkaan kokoajan ajankulkua orjallisesti seurattua. Maapallo pyörii kuitekin:)

• .....

Onko tämä taas niitä ketjuja, joita aloittaja pitää väkisin suosittuna päiväkaupalla? Kuten se "salakuvaamisen sallittavuus"-ketju.

• klo 9:41

Mistä muuten juontaa juurensa naisten tapa pitää kelloa eli siis kello on ranteessa niin, että kellotaulu on ranteen alapuolella? Sehän on aivan luonnoton tapa - joutuu vääntämään kättään, että näkee kellon. Jos vaikka näpyttelee tietokoneella ja haluaa katsoa kelloa, pitää erikseen käsi nostaa pois näppikseltä ja vääntelehtiä, että näkee kellon. Jos kello olisi ranteen päällä, ajan voisi katsoa venkoilematta....

Outoa logiikkaa!

• kellovapaanainen

Isä opetti mulle aikoinaan, että kelloa pidetään ranteessa just sillen sisään päin, jotta kellotaulu ei naarmuuntuisi niin herkästi. On siis suojassa.
      Joillakin varmaan eniten vaikuttaa se, mitä haluaa muiden näkevän kellostaan eli ulospäin on se näyttävin osa kelloa. Varsinkin jos kelloa pitää ikäänkuin koruna.
      Minä en pidä kelloa enkä sormuksiakaan kuin harvoin, sillä niistä tulee kahlittu olo :(

• 15–79

Kyllä, se on nopeampaa ja vaivattomampaa kuin puhelimesta tarkistaminen.

• vinssi42

SEINÄT TÄYNNÄ KELLOJA

• .

älä törmää sinne minne katselet...

• Halla-aholainen...

Nykyisin lähinnä hintit käyttää rannekelloa koska se on lähinnä koru. Mitä rannekellolla edes tekee enää kun on kännykät.

• Nokkaa umpeen jo

> Reissussa kysyn noin kerran tunnissa toisilta paljonko kello on.

Voi saa anan pa5ka! Sinäkö se yksi noista ainaisista kellon kyselijöistä olet.

Kypsyttää! Tekis mieli jo vähitellen alkaa vetää turpaan useimpia aikuisikäisiä kellonkyselijöitä kaupungilla. Ostakoot ihmiset omat kellonsa jostakin.

• pokahuntas

en käytä kelloa koska elän inkkariaikaa:)

• Rannekello on.

Miehellä miehekäs ja siitä näkee nopeasti ajan. Vähän hintahtavan vaikutuksen antaa mies,joka vilkuilee kännykkäänsä.

• Kellot -kintaat

>Vähän hintahtavan vaikutuksen antaa mies,joka vilkuilee kännykkäänsä.

Kuin myös paperinenäliinaan nenuansa niistävät miehet.

Tosimies niistää nokkansa kintaalla!

Tai hätätilassa reilunkokoisella kankaisella nenäliinalla, mutta ei millään Serlan pehmopaperilla tai muilla tampaxeilla.

• Gau-mopolit

>> ei vaan hän edustaa cosmopoli-tyyppiä, >>

Eikö tuo vanha sana ole korvattu jo useita vuosia sitten metroseksuaali sanalla?

Ja se taas tarkoittas aika pitkälle samaa kuin nuo gau/homo/peppumies hommelit. Vaikka joku löytää sanalle mielestään jotakin laajempiakin uusia merkityksiä.

• TORSTAISIN

Kyllä ,käytän kelloa ranteessa, ja ostin kellon joka on automaatti ilman patteria
      heilurin kanssa . Joka käy paikalla ollessa 14 vrk:ta ilman heiluria .
      Tämä sen takia etten ole kännykkä poskella joka paikassa, työssä sitä
      tarvitsenkin . KELLO ON EHDOTON !

• taksimiesi

Taksimiehillä ja tietenkin naisilla on rannekello ehdoton. Minuutti aikataululla kun mannään. voi koko ajan seurata ajan...

• Kelloa niskan takaa

> Taksimiehillä ja tietenkin naisilla on rannekello ehdoton.

Tarkoitikko että seksialan ammattilaisnaisilla Aleksis-Kivenkadulla, vaiko ihan vaan että omalla muijalla kotona?

Joka tapauksessa, raivostuttavaa se on jos muija alkaa kesken touhun kaivaan kännykkää ja tsekkaan aikaa siitä.

Rannekelloahan ne varttuneemmat muijat tietty vilkuilee tämän tästä. Ainakin minuuttiammattilaiset tekee sitä. Mutta se nopea rannekellon vilkaisu niskan takana, ei niin lopulta kuitenkaan haittaa ja päästään hommassa kuitenkin sitten loppuun saakka.

• taksimiesi

:-)

• 3+13

En käytä rannekelloa, koska en sitä tunne tarvitsevani missään tilanteessa. Mielestäni kyseessä on koru ja en tarvitse kellonaikaa tietooni ihan jokainen hetki.

• Ehkä pian taas..

Käyttäisin mutta on hihna poikki. Tarkoitus on korjata ja laittaa ranteen.

Varsinkin kun kännykkä on hankala kattoa ja isoja kelloja on poistettu julkisista tiloista.

• Kello Ton

Kun kännykkä tuli taskuun joskus noin 15 vuotta sitten, rannekello jouti piirongin laatikkoon ja siellä se on pysynyt.

Eikä eläkeläinen muutenkaan kelloa mihinkään tarvitse.

• ghtre

Minulla oli Patek Philippe , mutta heitin sen roskiin vähän aikaa sitten. (oikeastaan kopio)

• Kelloton Kalle

En käytä kelloa. Muut saavat tyytyä minun aikatauluuni, joka kyllä yleensä on kohtuullisen tarkka.Teen tarkat suunnitelmat ja ajan katson tietokoneelta tai mistä milloinkin ja hyvin on pärjätty.
      Monenlaisia kelloja kyllä löytyy lipaston laatikosta, varmaan monen tonnin arvoista, mutta periaatteesta en käytä, koska ei ole pakko.

• talvipyöräilijä

Kun räntää tulee taivaan täydeltä , tiet ovat sohjon peittämiä on talvipyöräilijän viisainta olla pukeutunut kunnon anorakkiin ja pitää lapasia pilkkirukkasten sisällä. Perille paikkoihin ja asioille ehtiminen on ( kulkuneuvon alhaisesta statuksesta huolimatta ) a i v a n yhtä tärkeää kuin mitä se on samoja asioitaan autonsa avulla hoitaville. Samoin se ,että ehtii ajoissa perille ja mieluiten ilman mitään turhia pysähtelyjä välillä. Rannekellon voittanutta ei silloin ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe