Sossu on mun juttu.

reiskanen

Nuoret huomio! Ei kannata opiskella, töitä ei kuitenkaan saa. Kotona on paljon mukavampaa. Esimerkiksi minä aion elämässäni hengailla ja tehdä kaikkea kivaa. Työn tekeminen ei kannata. Kyllä elämässä pärjää kun pitää vain menot pienenä. Saa nukkuakin pitkään. Hölmöläiset töitä tekevät.

18

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simpassi

Näinhän se on viisaat ei tee töitä.

• sossu loppuu ihanpian joten aattele uudestaan luovemmin.

• Joutomies Joukahaine

Ei sossu lopu. Sossu on loputon.
      Moni on ollut sossun asiakas aivan loputtomiin.

• olet kunnon mies...

Sinua pientä paskiaista me töissä käyvät ihmiset elätetään, sossu on sama kuin veronmaksajat, ja täällä sinä nyt vouhkaat.

Sinäkin varmasti olet kunnollinen,vastuusi kantava ihminen,mutta yritä nyt löytää töitä ja tule mukaan meidän veronmaksajien porukkaan.

Kunnon mies sinä olet.

• Unnah Anumemah

Joukahainen kunnon mies, sossun luukulla ittensä ja perheensä elättää kunnes työkyvyttömyyseläke automaattisesti tilille napsahtaa. Jos ei eläke elämiseen riitä, niin sossu jälleen apuun kiitää. Näin se elämä ihmis poloista kuljettaa, joten painakaa te vaan "töitänne" haudassa ei ole muita kuin sinä ja arkku.

• valtakadulta

MIksi yrittää ja ottaa älytöntä riskiä vain kantaakseen rahat älyttömyyksiin, kun voi valita maksumiehen asemasta itsensä saajapuolen asemaan?

• se on sen arvoista

pääasia että nauttii elämästä. jos pidät elämääsi elämisen arvoisena ja rikkaana niin toki kannattaa maata kotona ja nauttia sossun antimista. se on jokaisen oma valinta.
      minulle ei sellainen elämä toisi onnea, pidän matkustelusta, sisustamisesta, puutarhan hoidosta, autoilusta jne. kaikkeen tarvitsee sitä rahaa enemän kuin mitä sossulla on tarjota. sen vuoksi olen itselleni ammatin hankkinut ja teen työtä

• valtakadulta

Se on tätä slow life -tyyliä. Luin aiheesta kirjan ja keksin, että miksi ei voisi tehdä niinkin? Asunnossa on halpa vuokra, en tartte omistaa mitään, tykkään omatoimisuudesta ja omasta ajasta. Tarjouksesta käy hakemassa jauhelihat, silloin tällöin keittelee kotiviinit ja kokkailee niin aika kuluu hyvin. Miksi stressata?

• kemiläine

No ei ole kummonen rahantarve sulla jos sillä meinaat pärjätä.

• 4wtej5yj

Ei työssä käydä sen takia että vaan "pärjätään".
      Etkä sinä tee "kaikkea kivaa" sossun rahoilla :DD

• Unnah Anumemah

Miten te nyt nautitte, kun työstä verotetaan ja kohta vapaa-ajastakin mikäli Björn Wahlroos saisi siitä päättää. Miksei päättäisi, onhan hän Suomen paras yritysjohtaja. Olen samaa mieltä "Nallen" kanssa vapaa-ajanverotuksesta, sitä pitäisi verottaa 100% ja työtä veroitettas noin 40%. Eipähän ihmisillä olis vapaa-ajan ongelmia. Eläkeiän korotus haaveet pitäs unohtaa kokonaan ja poistaa koko eläkejärjestelmä. Siinä valtio ja eläkeyhtiöt säästäisivät satoja miljoonia ja näinollen voisivat lahjoittaa siitä karttuneet varat Kreikalle,Portugalille ja muille taloudensa umpikujaan johtaneille maille.
        Mistä se Suomalaisen työläisen eläke kohta muodostuukaa, kun täällä ramppaa kaiken maailman Puola,- Viro,-Romaani,-Venäläiskansalais 2euron duunaria valloittamassa kaikki työpaikat?
        Ei nää nykynuoret edes tajua mikä on eläke. Sitten havahtuvat ku ovat yli viiskyppisiä ja eläkelaitos lähettää tiedotteen jossa lukee että eläkekertymänne täyttäessänne 72v (tuleva eläkeikä) on 267€.
        Sitten ei muuten sossu auta, koska hakijalla on kiinteää tuloa (267€/kk). Toki tuossa kohtaan astuu muut mahdolliset tuet kuvioon. mutta onko niitä sitten tulevaisuudessa? (ei jos Nalle päättää)
        Työn iloa: U A
        http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110887693&ref=

• näin on:/

On tää yhteiskunta p*rseestä kun perusturva on isompi ku opintotuki. Ei ihme et nuorilla jää koulut kesken, kun pieni opintotuki ei yhtään motivoi opiskeluun.. Ei 400 e (opintoraha asumislisä) riitä asumiseen, laskuihin ja ruokaan millään. Ja lainaa ei kannata ottaa, ei ne sossupummitkaan lähde lainaa hakemaan. Olis toisinpäin.

• valtakadulta

Hohhoh, tänäänkin heräsin puolilta päivin. Keittelin kahvit ja kävin lukemassa kirjastossa lehtiä ja vähän surffailemassa netissä. Hulluhan töitä tekee näillä eduilla! Kohta on sitä paitsi tilipäivä =)

• Homer2

Sosiaalituet ynnä muut tuet tulee olla vastikkeellisia. Yhtään ilmaista rahaa ei tulisi jakaa kenellekään. Jos ei muuta, niin siivouspartiot raivaamaan risukoita ja tekemään ympäristöstä viihtyisämpiä.

• Unnah Anumemah

Höpö höpö. Ei joutenoloa mikään voita, siivotkoo mamut risukkoja nehän ne vastikkeettomia rahoja saa ja samalla saavat toimintaa etteivät tylsisty asuntoloissaan.
        Aamulla jänisjahtiin.

• valtakadulta

Kavereitten kanssa pelattiin tuppea aamukolmeen. Sieltä kun kotiin lähdin niin näin kun naapuri oli lähdössä varhain aamulla työvuoroon, ihan sääliksi kävi! Taas nukuin puolille päivin ja kävin kahvit juomasa mioritassa. Illalla taas tupelle poikain kans!

• emmäätiiä

sosiaalitoimito siivoaa mulle kerran viikossa ihan ilmatteeksi. eikä siitä pirä eres maksaa.repikää siitä!

• määtiän

Tuo on jo aika hyvä! Sossu maksoi mulle thai-hieronnan muttei ne sitä tiedä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe