Avattava mp-kypärä alle 100€?

Klapphelm

Mistähän saisi ostaa näitä flip-up-kypäriä edullisesti silmälasipäiselle?

Kovin tuntuvat olevan hinnoissaan.

15

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skootteristi

hanxilla saattaa olla valikoimassa.

• Oliskohan

Biltemassa.. siis halpa avattava.

• juhanin suzuki

Lidlistä saa alle 70 euron aina silloin,kun ne kerta vuoteen tuo pyörätarvikkeet myyntiin ja kypärä on hyvä,siihen tuli toinen visiirikin ja L ja XL poskipalatkin mukana,joten se sopii jokaiselle,kun asttaa poskipalat oikein ,ihan hyvä hattuhan se on,tuskin juurikaan huonompi,kuin nuo HJC:t taikka vastaava Maruschinit,koska koko kesän se toimi itselläni,kun aloitin harrastuksen ja rahaa ei ollut hankkia kallista hattua,ajattelin messuilta uudeman ostaa,mutta eipä ne sen paremmilta päässä tuntuneet,jotenka ajan kesän ainakin vielä sillä halpakypärällä,kun on käyttämätön visiirikin vielä tallesa,jos sen vaihtas.

• Forte

Silmälaseille voin varauksetta suositella Airoh Mathisse RS kypärää.

esim. www.mosquitobiker.com

Hinta on 200e nurkilla, mutta se kestääkin hiukan erilailla kun lidlin kypärät. Onkos kukaan kyselly lidlistä onko niillä visiireitä varastossa noihin kypäriin? hahah.. Tai muitakaan osia..

• Lidlin kypärä 2012

Lidlin kypäriin taataan varaosien saatavuus 5v,en tiedä hintaa.Mukana tulee varavisiiri,talvikaulus ja pienemmän koon poskipalat.Valmistaja lienee V-Can mutta ei
        virallista tietoa.V-can visiiriä käyttäny 3 kesää/17tkm ja edelleen kunnossa.

• kys kys
        Lidlin kypärä 2012 kirjoitti:

Lidlin kypäriin taataan varaosien saatavuus 5v,en tiedä hintaa.Mukana tulee varavisiiri,talvikaulus ja pienemmän koon poskipalat.Valmistaja lienee V-Can mutta ei
        virallista tietoa.V-can visiiriä käyttäny 3 kesää/17tkm ja edelleen kunnossa.

niinpä......mutta mistä...

• Minulla myös Airoh,

Avattava on mutta mallia en tähän hätään muista. Ostin Saksan Ebay;stä uutena hintaan 50,- ja ainakin omasta mielestäni kolmen vuoden kokemuksella hyvä ostos. Visiirin ostin varalle Louisilta parilla kympillä vaikka alkuperäinenkin on vielä hyvä.

• papahenrik

2013 kesällä sai flip up FSX kypärän mallin hx 337

200 eculla

menee kippurasankaisten yli sievästi päähän hihnoista levittäen

ja tuntuu väljältä ainakin XL malli

heltellä alkoi tuulettaa hyvin

pakko on kokeilla koko kaupassa ennenkuin

sitten tilaa 30 % halvemmalla netistä

• Huutonetistä saattaa löytyä halvalla hyväkin kypärä.

• Motskarisetä

Vanha on ketju, mutta vastailenpa. Biltema myy avattavaa kypärää alle satasella. Olen katsellut ko. kypärää ja näytti hyvin tehdyltä. Kokeilin päähänkin ja olisin ostanut, mutta suurin saatavilla oleva koko XL oli minulle liian pieni.

• jouko8

www.biketema.fi Tuolla oli poistossa yksi muistaakseni S- koon avattava laaseri 90e

• asfw
    • stauasu
    • Ilolollo

Ostin just kypärän puuilosta ja olen iloinen vain 9,90€ tosin avo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      44
      2043
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1281
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1078
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      952
    Aihe