Ootteko jo kuulleet tämän:
http://www.youtube.com/watch?v=qCsXPLDcD6c
Laulu julkaistaan Adam Lambertin uudella levyllä vuoden 202 alussa. Piisistä tulee varmasti supersuosittu. Se on koskettava ja tärkeä laulu. On upeaa, että tuollainen huippulahjakas laulaja rohkenee taiteensa kautta puuttua homojen edelleekin syrjittyn asemaan.
Laulu on Adamin itsensä tekemä. Osa kertosäkeestä vapaasti käännettynä: "He sanovat että joudumme helvettiin / En usko sitä / He ovat jo pilkanneet tarpeeksi meitä / Rakkauden lainsuojattomia" Koskettavaa! Kuunnelkaa tämä kaunis laulu.
Outlaws of Love - Adam Lambertin loistava uutuus
5
117
Vastaukset
- Aila-täti
Kiitos linkistä! Aivan ihana esitys ja sanat menevät suoraan sydämeen.
Kertosäe on koskettava, itkettävä, ajatuksia herättävä:
"Everywhere we go
We’re lookin' for the sun.
Nowhere to grow old.
We're always on the run.
They say we'll rot in hell
But i don't think we will.
They've branded us enough
Outlaws of love."
On kauheaa, että vielä nykyisin (myös USAssa ja Suomessa) joidenkin ihmisten pitää taistella oikeudestaan rakkauteen. Aivan kuin homot eivät kaipaisi rakkautta samalla tavalla kuin heterotkin. - Voi apua...
No eipä ole kyllä paljo lyriikoissa kehumista. Ihan perus aivoinvaliiditasoa. Eli siis aivoton bimbokin pystyy riimittelemään paremmin.
- ööröm.
...homopoikien hommia..
Adam Lambertin laulu kertoo nimenomaan homopoikien hommista ja siksi se onkin niin tärkeä-
- nemmu
Maailman ihanin biisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019