Onko kenelläkään kokemuksia Lamictalista migreenin estolääkkeenä?
Olen harkitsemassa kyseistä lääkettä kokeiluun - uudemman kerran. Aikaisemmin en oikein pystynyt nukkumaan, mutta nyt migreenikohtausten pahentuessa koko ajan... olen valmis jopa uuteen kokeiluun.
Tai kuulisin mielelläni kokemuksia muistakin lääkkeistä.
Lamictal & Migreeni
migreeni ei kiva
2
343
Vastaukset
- Lamictal-oireita
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1759216
Em. linkki on Lamictal ja epilepsia -keskustelusta. Ainakin lääkkeen sivuvaikutukset tulevat esille.
Ihmettelen, että Lamictal on määrätty migreeniin, sillä GSK:n mukaan se on tarkoitettu vain epilepsiaan ja bipolarikseen. - titititiitiiititiiti
Itse söin yli kymmenen vuotta Lamictalia epilepsialääkkeenä ja kärsin sinä aikana migreenistä, eli ei tuo lääke kyllä migreeniä minulla ainakaan poissa pitänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709