http://www.kotimaa24.fi/uutiset/ulkomaat/6364-katolinen-kirkko-osallistui-espanjassa-lapsikauppaan
Kristityt taas vauhdissa
16
142
Vastaukset
- pelimerkki
Härskiä touhua, mutta mihinpä ei uskikset pystyisi.
juhani1965 kirjoitti:
Ei varmaan yhtään enempään eikä vähempään kuin ei-uskiksetkaan pahuuden suhteen.
Jos uskovaisuus siis ei tee ketään "paremmaksi" niin sittenhän se on syytä heittää romukoppaan.
Tässä se taas nähtiin, mihin ihminen pystyy, kun raamatun totuus on turvana.
Surullista ja toivotaan, että nunnat sun muut joutuu linnaan.- uskis
Raamatussa ei kielletä sanasta sanaan : lapsikauppaa kirkonkaton korjaamisen rahoittamiseen Espanjassa,vuonna 2011. - SIispä se on Jeesuksen rakastelijoiden mielestä sallittua...
Itse en kykene tulkitsemaan Raamattua kuvaamallasi tavalla. En myöskään kykenisi myymään taikka varastamaan lapsia, enkä kannata lasten myymistä ja varastamista millään muotua, jo Jeesuksen tärkeimmän käskyn loppuosa kieltää sen.."'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
- Taikauskonnoton
Ei Raamatussa kielletä ollenkaan lapsikauppaa. Lapsen raiskauskin on varsin lievä rikos, jonka voi sovittaa menemällä naimisiin sen lapsen kanssa.
Lasten varastaminen taitaa olla Raamatussa rikoksena sama kuin minkä tahansa omaisuuden varastaminen.
Orjuus taas on Raamatun mukaan ihan ok.
Itse juttua en pystynyt lukemaan kun en ole tilaaja.
- fdsadsaffdsa
Sairasta sakkia nuo krisselit
- aabee860
Mitäs sitä suotta kristitty miettisi tekojaan, kun kerran jumala kuitenkin antaa kaiken anteeksi. Parannuksen voi tehdä sitten vaikka kuolinvuoteellaan ja taas ovat paratiisin portit auki.
sairasta menoa tosiaan..Itse en kristittynä elä kuten kuvaat kristityn elämää. Meillä kristityillä pätee hyvin sanonta:" Lyhyet tilivälit Jeesuksen kanssa". Eli päivittäin kadumme ja teemme parannusta Jeesuksen luona. Ja hyvä niin.
- Dalisti
Mitä pahaa katolinen kirkko ei tekisi! Paavihan on jumalan maanpäällinen edustaja ja ne ihan oikeesti uskovat sen.Joku ihminen voi toimia Jumalan välikappaleena toiselle ihmiselle,mutta katoliset ovat omineet senkin raamatuntotuuden itselleen.Ja palvovat neitseellisyyttä1 Seuraukset saa lukea lehdistä.
- merkkejä.näkyy
Kiihotusta kansanryhmää vastaan havaittavissa. Ei kai Hakkarainen Teuvo ole kirjoittanut tähän ketjuun?
- hmmmmmmm
Mitä kansanryhmää vastaan tässä on kiihotettu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909