Ei me tiedetä Saulista juuri mitään, ei hänen tekemisistään, olemisistaan, osaamisistaan, paitsi tietysti, että Sauli osaa jumalattoman hyvin luistella rullaluistimilla.
Kaikesta huolimatta me suomalaiset pidämme häntä edolttomasti parhaana pressaehdokkaana.
Vanha virkamiesviisaus sanoo, että kun et tee mitään, niin et tee myös virhettä, joten sinua ei voida erottaa.
Olisikohan se noin yksinkertaista? Tai sitten me suomalaiset ollaan muuten vaan niin yksinkertaisia.
Olihan Marakin silloin jossain pilossa tuolla Keski-Euroopassa, etteivät median edustajat päässeet häntä haastattelemaan ja pressa hänestäkin tuli.
Mitenkähän niin hiljainen mies, kuin tuo Sauli on, pystyy meidän puolia pitämään tuota hulvatonta hallitusvaltaa vastaan?
On se vaan kumma mies tuo Niinistön Sauli.
41
149
Vastaukset
- SE huolettaakin!
Puhuminen hänellä on hiukan änkyttävää, ei helppoa.
Silti en Timo Soinia presidentiksi halua, sillä hänellä on tuo armoitettu lahja s a n o a, niin että perille menee ja ymmärretyksi tulee.
Hän olisi kyllä armoitettu p ä ä m i n i s t e r i !
(Anteeksi tautologia. En mahda mitään.) - .
HALOOO;;; koko niinistön IMGO on MEDIAN LUOMA !!!!
ON todella TÖRKEÄÄ että media saa muokata TÄYSIN ilman vastuuta ihmisten mielipiteitä, RAHAN VOIMALLA MEDIA on kokoomuksen pallkalistoilla , huomatkaa tämä mitä se vaikuttaa median toimintaan !!! EI kaikilla ole omaa arvostelukykyä, näietten ihmisten heikkoutta käyttää MEDIA HYVÄKSEEN,
HERÄTYS kansalaiset Niinistö todella on tuntematon suuruus, käyttäkää omaa järkeä KUUNELKAA ehdokkaitten puheita, tehkää vasta sitten päätös ketä äänestätte, Niinistö on ollu HEIKKO Lahjainen koulssa joten voi hyvin olettaa heikkolahjakuutta myös politiikassa, kuten nyt olemme karvaasti saaneet EU politikassa sen kokea, EI IKINÄ Niinistöstä presidenttiä,
PAAVO VÄYRYNEN on ainoa oikeasti pätevä tehtävään !!!
ON POITISTA NÄYTTÖÄ, ja huippu älykkäitä ehdotuksia, MUTTA nämä ÖYKKÄRIT kokoomuksen Niinistö ja SDP:N Lipponen rahan ja MEDIAN voimalla kierodella aikinaan teilsivat Paavo Väyrysen ajatukset maan rakoon, ja seuraukse näemme nyt, RUOTSI voi tosi hyvin Väyrysen lijaa noudattaneena, sillä Väyrysellä oli samat ajatukset sumen emuun liityttäessä kuin ruotsilla, siellä pidettiin kansan ääänestys, ja kuunneltiin myös kansaa, meillä kaksi ÖYKKÄRIÄ vei suomen emuun vastoin kansan tahtoa, nyt olemme ikuisessa maksuHELVETISSÄ !!
Lipponen ja Niinistö kuuluu valtiopetoksesta vankilaan eikä presidentintehtäviin.En ole huomannut, että Niinistön puolesta olisi juurikaan rummutettu. Jos henkilöllä on arvovaltaa, hän ikäänkuin astuu asemaansa ilman median tai muiden hölötyksiä.
Jos toinen kierros tulee, on siinä mukana Soini ainoana mahdollisena. Olen yrittänyt päätellä ja kalkureerata, miten ensimmäisellä kierroksella äänestetään.
Kun Niinistö saa kokoomuksen, osan demareiden ja kepulaisten äänistäkin jo ensimmäisellä kierroksella ja vielä muidenkin ajattelevien ääniä, on ensimmäinen kierros jo ratkaiseva.
Turhaa edes pohtia turhia edes ensimmäisellä kierroksella!
- Atolfia
Tuon edellisen vuodatuksen ohitin pikavauhtia. Onneksi ei tarvitse lukea.
Mitä tuohon Sauliin tulee, niin hän ei puhu tyhjää, mutta kun hän suunsa avaa, sieltä tulee pelkkää asiaa.
Laittoihan puhemiehenä ollessaan eduskunnan ja hallituksen hulvattoman rahankäytön kuriin. Hän on talousmies ja ulkopolitiikankin hallitsee.
Hän ei ole vielä kamppanjaansa aloittanut. Hän ei tahdo hötkyillä, kun muutenkin pärjää. Antaa muiden hötkyillä. - *Kukkahame*
Kävin vilkuilemassa Sauli Niinistön Google tarjontaa, kyllä löytyy ihan mitä vaan, on miehellä hyvät taustat .
Hänellä on tietoa kun avaa suunsa, vain silmät ummessa eläjä on epätietoinen hänen työ urastaan, eikä tarvitse olla epätietoinen jos ei halua.
Atolfia mainitsi ettei liian aikaisin kannata hänen aloittaa kampanjaansa, näin on koska ne jotka ovat jo kauan kierrelleet maata ovat heikoimmilla, ja siksi joutuvat puhumaan ja puhumaan.
Sauli on finanssimies, puhemies ja ykkösmies.- Makriina ek
Hyvin sanot, että "vain silmät ummessa eläjä on epätietoinen hänen työ urastaan" !
Niinhän se on, että mitä vähemmän asiasta ottaa selvää, sen helpompi on haukkua.
- .
Niintö on todellisuudessa lyhytjännitteinen, koulumenestys sitässuntätä rimaahipoen selviytyny, turha mainosta niinistön lahjakuutta, sekin kumpuaa pitkälti Väyrysen linjoista kopioituna, on ihmeellistä kuinka suuri VOIMA om n medialla tyhmä kansa on kuin lammas lauma uskoo kaiken mitä mediä tuo julki, jos menia nostaa jonkun tyhmän jalustalle ihmetellä täytyy ku kansa jumaloi sitä vaikka todellisuudessa ei tiedä persoonasta yhtään mitään.
Sama juttu tapahtuu kun media mollaa , vähättelee oikeesti lahjakasta , korkeastikoulutettua loistavilla arvosanoilla koulunsa käynyttä henkilä, kansa uskoo kaiken negatiivisen.
Tulee vahva näyttö siitä että kansa on kuin tyhmä lammas lauma uskoo kaiken minkä kokoomuksen palkkalistoilla olevat toimittajat tuo julki, totuus on aivan muuta henkilöstä,esm. Niinistö ketjupolttaja , tupakkaakuluu valtavasti, lyhytjännitteinen, siksi poisvetäytyvätyyppi, siksi ei kansa tunnehäntä, siis kansalle tuntematon, politiikassa pitää olla esiityskykyinen vieraanvarainen puhekykyinen, tieää asioista todella paljon ulkomaan historista tuntemus hyvä, hyvä luomaan luotettavia kontakteja ympäri maailmaa, ONKO niinistös EI OLI; hän on vetäytvä ujo ei kenenkään tuntema , lyhytjännitteinen koulumenestys sitöäsun tätäm, kuten tiedämme, Niininstön imagon on kehittäny palkattu MEDIA ,
ÄLÄKÄÄ menkö median luomaan imgon perässä suoleel tulee käymään tosihuonosti,Mitähän kansanosaa itse edustat. Kirjoitat ja arvostelet kaikkia mutta itse et ole mitään etkä kukaan
- OHhOH Ruune
Ruuneperi kirjoitti:
Mitähän kansanosaa itse edustat. Kirjoitat ja arvostelet kaikkia mutta itse et ole mitään etkä kukaan
Voisitkos kääntää itseesi edellisen?
Sinun ei koskaan enää kannata arvostella muita loukkaamisessta, koska itse et hallitse itseäsi! OHhOH Ruune kirjoitti:
Voisitkos kääntää itseesi edellisen?
Sinun ei koskaan enää kannata arvostella muita loukkaamisessta, koska itse et hallitse itseäsi!Sinulla ei ole nimimerkkiä ei mitään. Millä oikeudella puhuttelet muita? Et ole siis mitään!
- **14+14
Ruuneperi kirjoitti:
Mitähän kansanosaa itse edustat. Kirjoitat ja arvostelet kaikkia mutta itse et ole mitään etkä kukaan
Miksi
Sinä Ruuneperi nimittelit minuakin ja silloin lopetin rekattuna kirjoittelun.
Olen sentään katsellut tätä palstaelämää yli 10 vuotta, joten tiedän mistä
kirjoitan.
En arvosta miestä, joka nimittelee toisia.
- Ei ei Sauli
Liian umpimielinen, kulmiaan kurtisteleva vanha ukko. Ei ole pressa ainesta. Ei nyt sentään pelkällä luistelemisella tartte presidentiksi päästä.
- HYI HYI HYI
Tämä yksi hapatus on pesiytynyt tänne jankkaamaan omia sairaita mielipiteitään HYI OLKOON!
- Hyväkin sanomaan!
Sinähän olet sairas jankkaaja.
- hapatus on
se sana jota tämä aina työntää joka paikkaan , siitä tunnistaa. Hyvin kiero on, varokaa !
- ONNIttelija
hapatus on kirjoitti:
se sana jota tämä aina työntää joka paikkaan , siitä tunnistaa. Hyvin kiero on, varokaa !
Väyrysen kaasuista hurmoksessa elävä se vaan jaksaa tuota karhinpainia
Onnittelut valitsemallesi tielle
- Lyhytjännitteinenkö
Sauli on? Saattaa olla.
Se eduskunnan kuriinpanoprojektikin taisi jäädä kesken, kun ei mennyt ihan putkeen, kun kansanedustajat eivät heti totelleet. Tuhmia olivat kansanedustajat, mutta media tykkäsi ja sanoi, että kova mies tuo Sauli on, kun kurittaa kansanedustajia.
Meinaa Jopel - tervetuloa kisaan
jokatorilla suuri kansan iloksi järjestetään P A S K :::N heitto kilpailut missä niinistö ja lipponen esiintyy !!! TERVETULOA !!!
Lupaamme ,,,ILO YLIMMILLÄÄN
Koko kansan huippu SCHOV pask......n heitto kilpailut joka torilla missä kokoomus ja Niinistö esiintyy, samoin kailla toreilla missä Lipponen seiintyy, pask......... riittää kaikille heiteltäväksi, pathaan osuman saaneelle upeat palkinnot, kaikki mukaa haukanpitoon,,,, tervetuloa,,,
tämä arvokas kisa on iloisena ihmisten viihteeksi tarkotettu, syystä kun nänä kaksi on vieneet suomen EMUUN vastoin kansan tahtoa, ei pidetty kansan äänestystä, kuten pidettiin RUOTSISSA, nyt ruotsilla menee hyvin ei TALOUS HUOLIA, ,,, suomi on nyt näitten tyhmien öykkäri johtajien takia ikuisessa maksu HELVETISSÄ,,,,,,, kuten aamulla uutisista kuulimme maksut on edelleen tuplaantuneet ,, nyt 24000000000000000 miljaardia on suomen maksettava kreikka seikkailun seurauksena, alussa Kataisen tulipalon sammutuksen aikaan oli 80000000 eur, siis tuplaantunu jälleen on jo 3 kertainen alkuperäiseen, kuinka suuri on huomenna ?????
EIKÖHÄN olis jo korkea aika panna nämä päättäjät pois viralta, ,,, valtiopetoksesta syytteeseen ja vankilaan 20 vuodeksi, etteivät enää voi tehdä suurempaa vahinkoa suomelle ,,, Niinistö, Lipponen Katainen, Urpilainen, vankilaan, pois vahingoittamasta suomen kansaa.
Kuka ON niin TYHMÄ että äänestäisi niinistöä presidentiksi, VAIN harvinaisen tyhmät tekee sen,,,, - Niinistö voittoon
Näyttää olevan mielen ja viinan sekoitusta, ei saa mitään selvää ja sehän on ihan hyvä
- ,
EI-IKINÄ- Niinistö, eikä Lipponen,,,, suomen pettureita valtiopetoksen tehneet molemmat !!! hah vilä pyrkivät presidentiksi, salli mun nauraa ,,,
- Makriina ek
, kirjoitti:
EI-IKINÄ- Niinistö, eikä Lipponen,,,, suomen pettureita valtiopetoksen tehneet molemmat !!! hah vilä pyrkivät presidentiksi, salli mun nauraa ,,,
Nyt vähän selitystä!
Ei ketään nimeltä mainiten saa syyttää valtionpetoksesta, jollei samalla ole faktaa sanojen tueksi.
Jotkut kirjoittajat ovat joaikaisemmin joutuneet kunnianloukkauksesta syytteeseen, kun ovat kirjoitelleet perättömyyksiä julkkiksista.
Niinistö ja Lipponen ovat kaikkien tuntemia poliitikkoja.
Niinpä odotamme, millaisia todisteita esität.
- Voi olla kirjoitus-
virheitä, kenelläpä ei, mutta muuten viisas, ja omilla aivoillaan ajattelevainen viestijä! Toisin kuin eräs.
- hyi hyi
kunnon ihminen kehuu siten ettei jotain toista yritä samalla mollata. Alhaista luonnetta osoittaa tuollainen.
- SINUNPA viestisi
hyi hyi kirjoitti:
kunnon ihminen kehuu siten ettei jotain toista yritä samalla mollata. Alhaista luonnetta osoittaa tuollainen.
JUURi osoittaa alhaista luonnetta! Siksihän sinuntapaisellesi vastasinkin, että hiukan ajattelisit!
Mutta ei, toisia syyttämässä vain.
- tiedonantaja*
Avaspa UM* sanainen arkkusi ,mitä mieltä sänä olet
- Vaimokin
taitaa olla vähän kireä. Oli kuulemma polttanut päreensä, kun hänet oli otettu mukaan Presidentin kansliaohjelmaan. Tosin se ohjelma ei taida pyrkiä kuvailemaan ihmisten parhaita puolia. Kaikeen pitäisi kai silti tottua, jos pressan vaimoksi aikoo.
- ullamirjami****
Joku Tahtoo "mukaan kisaan" .No mielelläni sanon mielipiteeni myös.
Mielelläni yhdyn tähän kirjoittajaan joka "Vaatii" päättäjiä Valtion petoksesta vankilaan .
Minä myös , tässä jokunen aika sitte kirjoitin kovia sanoja , Mutta joku sai poistettua sen minun kirjoitukseni SE oli Se "minä vaan "--- vaadin näitä jotka ilman Äänestystä laittoivat Suomen Maksamaan näitä Etelän kurittomia kansoja . Valtion pettosesta syytteeseen .
Eihän siellä ole sama kulttuurikaan ,kuinka he voivat tietää "moraalista" yhtään mitään . Jos jo Kreikka esm. pääsi euroon, kun antoi vääriä tietoja ,maan taloudellisesta tilasta .
Nut on jo katsottu moneenkertaan mihinkä tämä leväperäisyys on johtanut .
Eurosta eroon . ennenkuin , päättävät ilman Suomalaisten kansanäänestystä Liittovalitiosta
Silloin ei olekkaan enään mitään itsehallintoa Suomella.
Taloustieteiliät ja tutkiat --varoittaa euron kohtalosta , miksei siihen voida reakoida --kun on näyttöä.
Saksa ja Ranska yrittävät sumuttaa muita maita --mutta ei se onnistu . - .
HUOMIO HUOMI !!!
Koko valtakunassa julistetaan p a s k a n h e i t t o k i s a t joka torille ja joka tapahtumaan missä niinistö ja lipponen pitää puheitaan,,,,,
p a s k a a riittä kaikille, parhaalle heittäjälle kohteeseen osuen on huikat palkinnot KAIKKI TERVETULOA p a k a n h e i t t o iloitteleuun, takuula tulee olemaan hauskaa !!! - Kaikki osui!
Onneksi väyrynen on pienin se hukkuu ensimmäisenä, Yeah!
- .
Etkö osaa lukea, VAIN missä niinistö ja lipponen esiintyy siellä pidetään koko kansan p a k a n h e i t t o k i s a t !
kaksi vähemmän älykästä harhaanjohtajaa, suomi suurissa vaikeuksissa näitten herrojen ansiosta ! MEDIA osottautunu todella typeräksi, mainostamalla niinistöä itsestään selvyytenä, täyttä PUPPUA median toiminta!
Valtiotieteentohtori Paavo Väyrynen on ainoa aidosi pätevä suomen presidentiksi, häntä juhlitaan kunniamerkein, suomi finlandia hymnin soidessa, Paavo Väyrynen on parasta mitä suomi voi koskaan toivoa. - voi onneton
Kuin ihmeessä tuo Paavo ehtii joka ketjuun itseään mainostamaan. Puhuisi välillä toisistakin ehdokkaista myönteisiä asioita, niinkuin sivistynyt taistelija tekee tehdäkseen myönteisen vaikutuksen kuulijoihin. Eihän sellainen, joka aina vain mollaa toisia ja nostaa itsensä kukkulan kuninkaaksi, ole sivistynyt ollenkaan. Diplomatiaa peliin.
Ei mitään p----nheitto kilpailuja. Kyllä siinä on sivistymättömyys huipussaan.- .
" voi onneton " taitaa olla tavallista yksinkertaisempi kansalainen, todellakin olet onneton, kun et näe mitä suomen päättäjät on tehneet suomen vahingoksi !
Kaikki tervetuloa p a s k a n h e i t t o kilpailuun, parhaalle loistavat palkinot ! - 10+15=25
. kirjoitti:
" voi onneton " taitaa olla tavallista yksinkertaisempi kansalainen, todellakin olet onneton, kun et näe mitä suomen päättäjät on tehneet suomen vahingoksi !
Kaikki tervetuloa p a s k a n h e i t t o kilpailuun, parhaalle loistavat palkinot !Alkeellisin oikeinkirjoitus olisi sentään opittava. Jos ei osaa maansa nimeä kirjoittaa isolla kirjaimella, niin paljon puuttuu järjen käytöstä. Se on melko yksinkertaisen ihmisen aikaansannosta. Siis Suomi niinkuin muittenkin maitten nimet kirjoitetaan isolla kirjaimella. Sellaista vahinkoa tekee Suomelle, että kirjoittaa nimen pienellä kirjaimella. Hyi, häpeää!
Tuo n.s. lannanheittokin kuuluu kyllä sivistymättömille kansalaisille. - no älä nyt
10+15=25 kirjoitti:
Alkeellisin oikeinkirjoitus olisi sentään opittava. Jos ei osaa maansa nimeä kirjoittaa isolla kirjaimella, niin paljon puuttuu järjen käytöstä. Se on melko yksinkertaisen ihmisen aikaansannosta. Siis Suomi niinkuin muittenkin maitten nimet kirjoitetaan isolla kirjaimella. Sellaista vahinkoa tekee Suomelle, että kirjoittaa nimen pienellä kirjaimella. Hyi, häpeää!
Tuo n.s. lannanheittokin kuuluu kyllä sivistymättömille kansalaisille.niuhota, mitä pienistä!
- median orjia
Saapa nähdä ketä media alkaa mainostamaan loppusuoralla.
Kyllä medialla on valtava vaikutus kansan mieleen. - mielisairaanhoitaja*
Yksi HULLU riittää tännekin riehumaan. Ei järki näytä päätä pakottavan tuollakaan.
- 15+13
Tuskin tuo hullu on, mutta melko varmasti melkein kaatokännissä aamuyöstä.
- mielisairaanhoitaja*
Minä tuollaisia nimitän hulluiksi. Mielisairaista en käytä hullu nimitystä.
- MMXI
On täällä useampi kuin yksi, ovat niin kuumeissaan että ovat valmiita teilaamaan, onneksi näin netissä se on mahdotonta.
Nämä huonokäyt6öksiset huutelevat hyville kirjoittajille ilkeyksiä, niin kuin vain heidän asiansa olisi se ainoa oikea.
Päästään tosiviallisia. - hyvät kirjoittajat?
keitä tarkoitat ???
- luulen että
ihteesä meinaa mut Paavo Väyrynen on monen mieäestä paras niin kirjoittajana kuin presidenttinäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826