Kaks pitkänlinjan politikkoa, elikkä Laitinen ja Bimberg, eivät muista mitä on päättäneet tai on tarkottanheet muuta ko on päättänheet. Näin he kirkkain silmin väittävät(lue valehtelevat) Meän Tornionlaaksossa. Molemmat on päättänheet, että kilpailutethaan Pihlajarintheesä vanhuspalvelut. Reeta valtuustossa ja Jaska perusturvalautakunnassa. Se oli muuten Jaska, jonka aloitteesta nykyisen Pihlajarinteen ulkoistaminen aloitethiin aikanaan. Käykääpä lukemassa kunnantoimistolla pöytäkirjoista, mutta Jaska nyt kirjoittaa Tornionlaaksossa puuta heinää ja tietenki omhaan pussiin. Reeta valtuuston puheenjohtajana olis voinu pyytää kunnanjohtajan käyttämhään otto-oikeutta eli vaatia kilpailutus kunnanhallituksen käsiteltäväksi ja sitä myöten keskeytettäväksi, mutta sitäpä Reeta ei tehnyt, vaan hyväksyi kahteen kerthaan Pihlajarinteen kilpailutuksen.
Eipä ole ihme, että Kepun kärsi rökäletappion vaaleissa ja ens syksynä taitaa tulla lissää lunta tuphaan etelämainittujen tapasten kieroilijoitten takia.
Reetan ja Jaskan muisti
20
593
Vastaukset
- ei luottamusta
No oli sitä kilpailuttamispäätöstä ollu tekemässä koko valtuusto ja äänekäs Lasse Saimaaki1 Siinä se oli senkin rehelisyys, puhheet parasta ja teot muuta.
- ex-kepu
Tyhjät tynnyrit kolisee,saatas nyt edes 1KUNNOLLINEN PERSU Ylitorniolle josta vois äänestää
- niin vai
ettäkös te tijä että kuntaa pitää johtaa niinku liikelaitosta toisin sanoen kuka ottaa halvenmalla se homman saa ja sillä selvä ja pulinat pois kunnantalollehan tietenkin pitäis ensin saaha kunnollinen johto eli vaihtoon kaikki johtavat virkamiehet niin vois asioita alkaa järkeistämään ja kehittämään.
- näin kävi
niin vai kirjoitti:
ettäkös te tijä että kuntaa pitää johtaa niinku liikelaitosta toisin sanoen kuka ottaa halvenmalla se homman saa ja sillä selvä ja pulinat pois kunnantalollehan tietenkin pitäis ensin saaha kunnollinen johto eli vaihtoon kaikki johtavat virkamiehet niin vois asioita alkaa järkeistämään ja kehittämään.
taitaapa se tämä coronarian tulo olla reetallekin hyöty, entinen pesi pyykkinsä itse mutta uusi vissiin pesettää reetalla kunhan hinnoista pääsevät sopimukseen, että ei pijä ihmetellä yhtään tätä vanhustalon vaihtooperaatiota, että ku laskee yhteen1 1 niin huomaa kuinka taasen ajettiin omia etuja melkosen raakasti, eiköhän se entinenkin pitäjä nyt viimeistään huomannu kuinka epäluotettava kavereita nämä virkamiehet ja valtuutetut ovat vaikka hän joka puurojjuhlassa näitä kehui kuinka hyvin yhteistyö pelaa ja homma jatkuu, mutta tulihan se totuus esiin.
- kopsut sille
kepu pettää aina
- senpä
oon näin jälkeenpäin tästä reetasta huomannu sen että puhhuu aivan omiaan päin naamaa ku asiaa kyssyy ja sitten ei mittään, eihän kunnanvaltuutetun sellanen pijä olla
- Lojaalisuus Yt:llä
Nyt kyllä karisi viimeineki luotto kepulaisiin ku valtuuston Reetaki puhhuu muunneltua tottuutta selevässä asiassa. Hän on ihan ite äänekkäimmin vaatinut konsulttiselvityksen täytäntöönpannoa esim. palavelujen kilipailuttamista!
- ikuisia emme ole
Rehellisyys maan perii. Unohtuiko? Kaikki me vanhenemme!
- Tienposkesta
Harmi että päättäjät eivät ole vaivautuneet ajattelemaan vanhusten parasta. =/
- valkko
Mie olen ainaki sitä mieltä, että kunnan pitää hoitaa vanhukset itte. Ei vanhuksien hoito saa olla mikään rahanteon väline paikallisille tai kansallisille yhtiöille. Siinä päättäjien pitäis ajatella vanhusten ja kuntalaisten parasta. Tarpheeksi työväkeä hoitamhaan vanhuksia, sieltä niitä veroeurojaki kuntaan jää ja työpaikkoja siunaantuu nuorilekki. Yksityinen on aina yksityinen, epävarmaa siinä, jatkuuko sopimus kuinka minta vuotta , tulleeko konkurssi tai myyhäänkö tuottava firma jollekki isoa ketjua rakentavalle. Ja meän kuntalaisten kustanuksela kaikki. Toivothaan, että Reeta ja Jaskaki sen hoksaava ja monet muut yksityistämisen puolesta puhujat.
- voihab helsinki
valkko kirjoitti:
Mie olen ainaki sitä mieltä, että kunnan pitää hoitaa vanhukset itte. Ei vanhuksien hoito saa olla mikään rahanteon väline paikallisille tai kansallisille yhtiöille. Siinä päättäjien pitäis ajatella vanhusten ja kuntalaisten parasta. Tarpheeksi työväkeä hoitamhaan vanhuksia, sieltä niitä veroeurojaki kuntaan jää ja työpaikkoja siunaantuu nuorilekki. Yksityinen on aina yksityinen, epävarmaa siinä, jatkuuko sopimus kuinka minta vuotta , tulleeko konkurssi tai myyhäänkö tuottava firma jollekki isoa ketjua rakentavalle. Ja meän kuntalaisten kustanuksela kaikki. Toivothaan, että Reeta ja Jaskaki sen hoksaava ja monet muut yksityistämisen puolesta puhujat.
Ketju on jo iso. Helsingistä lähtien löytyy. Kato Googlella
- juoni juonin
Keitä nykyiseen perusturvalautakuntaan kuuluu? Nämähän ne nyt oli päättämässä!
Olisi sen asian voinut jättää pöydälle ja tutkailla asiaa ennen näin merkittävää pää-
töstä. Onko perusturvalautakunnassa joku juoni joka keikuttaa toisia?- tietoa on
jouni kuuluu
- assuhh
eikös reeta enää myy sitä pontikkaa
- trrrs
pontikkaa?höpöhöpö
- luhjioyuuio
Miisähän toi prinne pesettää "pyykkinsä" vois selvitää näitä mieliala vaihteluja noilla yksityistämis haluisilla politrukeilla
- Joainaski
Varhmaan Reeta pessaa, ko noin innola puolesta puhhuu. Mennee omat hommat sivusuun.
- näin kävi
Joainaski kirjoitti:
Varhmaan Reeta pessaa, ko noin innola puolesta puhhuu. Mennee omat hommat sivusuun.
onkhan tämä se sama reeta joka tän päivän posarissa kehhuu ylitorniota, mutta kokonaan eri asia voijaankos hännee luottaa puhheissaan, jos se ei ookkaan totta, kuinka hyvin täällä on, muistelen vaan muuan vuosi taaksepäin niin ei minulle ole koskaan ennen niin rajusti valeheltu ku hää teki, eipä muuta.
TOP TOP TOP TAAS,
Miettikääs vähän mitä kirjoitatta, älkääkä kirjoittako mitä mietitte. Poliitikko on osittain ns julkisuuven henkilö, hänen päätöksiään ja sanomisiaan saa arvostella tai kehua. Mutta älkää raatiko tänne henkilökohtaisuuksia, niistä voipi joutua tilille jälkheenpäin.
Pöytäkirjat ovat julkisia, niistä näkkee mitä kukaki päätti, kunnantalota net löytyvät, jos on netistä poistettu. Kunnala on lakhiin perustuva velvote säilyttää niitä ja net pittää olla kuntalaisten saatavilla. Nuo lehtiartikkelit, no, kyllähän ne vähän hymyilytti minuaki, mutta siinä puhu poliitikko.
Pysykää asiassa näissä keskusteluissa- kuuno44
Saimaakin oli samassa oli reetan ja jaskan kans samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706