Olen 167cm/69kg 20-vuotias nainen. En ole mielestäni lihava, mutta painoindeksini mukaan ylipainon rajoilla. Tämä järkytti niin pahoin herkkää masentunutta mieltäni että aloitinpa alkuun terveellisen dieetin, eli ei herkkuja ja enemmän liikuntaa. No, enhän minä niistä herkuista saanut pidettyä näppejäni erossa, tuli sitten yksi ilta mässäiltyä oikein kunnolla ja helvetinmoinen morkkishan siitä tuli. Kadutti niin paljon että tulipa sitten mieleeni sairas ajatus oksentaa mässyt ulos ja unohtaa koko juttu. Mutta kuinkas kävikään, seuraavana päivänä sama juttu, ja taas seuraavana... Tänään ajattelin että nyt loppuu mässäilyt ja oksentelut, mutta ei. Äsken vedin sisuksiini 4 paahtoleipää marmeladilla, 3 korvapuustia, paljon mehua, keksejä ja karkkia... Ja samantien oksentamaan. En ole eläessäni sairastanut syömishäiriöitä, mietinpä vaan kun en itseäni tunne mitenkään "sairaaksi" vaikka olen jo ilmeisesti päästänyt helvetin irti... Mitä mieltä olette, mitä kannattaisi tehdä? Tiedän että en voi hillitä itseäni ja ahdan masuni täyteen kaikkea epäterveellistä, kuin minulla ei olisi omaa mieltä ollenkaan. En halua tehdä niin, mutta teen silti! Enkä todella haluaisi enää oksentaa, mikä siis neuvoksi?
Helvetti irti?
Mikä vaivaa?
1
106
Vastaukset
- vinkki.
Mikäli tuota ei ole jatkunut pitkään, siitä on mahdollista päästä irti myös omin avuin: muuta syömistottumuksiasi. älä kiellä itseltäsi herkkuja täysin vaan valitse viikolle "karkkipäivä". Syö pieniä aterioita tarpeeksi usein, jotta verensokeri pysyy tasaisena ja mieliteot pysyvät poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774