Katsokaa ikkunasta ulos. Näette siellä kaikenlaista järjestätyneisyyttä, kuten autoja riveissä. Se on kiistaton todiste älykkäästä suunnittelusta.
luomisen todisteet
15
117
Vastaukset
- a.
Joo, ja jätetään autorivi koskemattomana seisomaan paikalleen miljardiksi vuodeksi ja katsotaan sitten että kuinka upeita menopelejä niistä on kehittynyt.
- Jumalaattori
Niinpä, jos miljardi vuotta sitten olisi katsonut samaa paikkaa, ei kukaan olisi voinut tietää mitä nyt näkee.'
Sama toisin päin.
Jumalastasi ei ole edelleenkään minkäänlaista havaintoa, ei edes siihen uskovilla.
Maailmasta ja sen käyttäytymistä kuvaavista luonnonvoimista sen sijaan on havaintoja kaikilla ihmisillä. Luonto on siis totta ja todellisuutta, jumalasi vain kuvitelamaasi. - pelottavaa!!!
Jumalaattori kirjoitti:
Niinpä, jos miljardi vuotta sitten olisi katsonut samaa paikkaa, ei kukaan olisi voinut tietää mitä nyt näkee.'
Sama toisin päin.
Jumalastasi ei ole edelleenkään minkäänlaista havaintoa, ei edes siihen uskovilla.
Maailmasta ja sen käyttäytymistä kuvaavista luonnonvoimista sen sijaan on havaintoja kaikilla ihmisillä. Luonto on siis totta ja todellisuutta, jumalasi vain kuvitelamaasi.Pelottavinta uskovaisiassa on se että he voivat tehdä ihan mitä vain moraalittomia tekoja ja se on ok heidän mielestänsä.
Nytkin afrikassa kristityt polttavat naisia ja pikkulapsia noitina ja se on krisseleiden mielestä ok ja suomessakin kristityt harrastavat organisoitua pedofiliaa ja sekin on raamatun vinkkelistä ok kun siitä sitten pyydellään jälkikäteen anteeksi joltakin henkiolennolta. - käenpesiä
pelottavaa!!! kirjoitti:
Pelottavinta uskovaisiassa on se että he voivat tehdä ihan mitä vain moraalittomia tekoja ja se on ok heidän mielestänsä.
Nytkin afrikassa kristityt polttavat naisia ja pikkulapsia noitina ja se on krisseleiden mielestä ok ja suomessakin kristityt harrastavat organisoitua pedofiliaa ja sekin on raamatun vinkkelistä ok kun siitä sitten pyydellään jälkikäteen anteeksi joltakin henkiolennolta.Pelottavinta tieteeseen uskovissa evokeissa on heidän moraalittomuutensa, joka on ennustettu ja nyt toteutuu meidän ajassamme.
http://www.youtube.com/watch?v=8X0dq7UWvt8&feature=related
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=ut&hakuehto=koiruoho
Koiruoho = чернобыль {m} (černobylʹ) käenpesiä kirjoitti:
Pelottavinta tieteeseen uskovissa evokeissa on heidän moraalittomuutensa, joka on ennustettu ja nyt toteutuu meidän ajassamme.
http://www.youtube.com/watch?v=8X0dq7UWvt8&feature=related
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=ut&hakuehto=koiruoho
Koiruoho = чернобыль {m} (černobylʹ)Olisikohan sinulla esitellä jokin tutkimus, jossa todetaan positiivinen korrelaatio tieteeseen uskomisen (mitä se sitten tarkoittaakin) ja moraalittomuuden (m.s.s.t.) välillä?
Eläisitkö mieluummin maailmassa jossa ei olisi tiedettä?- hi-hii..
hiski.k kirjoitti:
Olisikohan sinulla esitellä jokin tutkimus, jossa todetaan positiivinen korrelaatio tieteeseen uskomisen (mitä se sitten tarkoittaakin) ja moraalittomuuden (m.s.s.t.) välillä?
Eläisitkö mieluummin maailmassa jossa ei olisi tiedettä?Juu.
Nimimerkki käenpesä haluaa kuolla tautiin alle kolmekymppisenä ja jahdata naisia metsään kun heillä on menkat.
- Heh heh...
Jumalako ne autot sinne siistiin riviin laittoi???? Vai ajoko ne paikoillensa jokin evoluutiosta kehittynyt ihminen?
Jälkimmäinen taitaa olla realistisempi. - EL
Vihje: Lähde sieltä ikkunalaudaltasi autorivijä katselemasta ja mene tutkimaan yhä syvemmälle aineen olemukseen. Tulet näkemään sitä samankaltaista ja vieläkin hienompaa, matemaattisen tarkkaa järjestäytyneisyyttä aina niin pitkälle kuin pääset (eli minne nykytiede on päässyt).
Jos sattuma olisi maailmankaikkeuden alun aiheuttaja, niin se olisi älytöntä (ilman syytä ja tarkoitusta), mutta silti heti matemaattisen tarkasti toimivaa. Tämän tarkkuuden ovat tutkijat huomanneet, vaikka myöntävätkin tietonsa kattavan positiivisestikin ajatellen ainoastaan korkeintaan 5% kaikesta.
Uskoopa sitten sattuman synnyttämään universumiin tai ID-näkemykseen, niin molemmat vaativat aikamoista uskoa!
Itselläni on ID-pohjainen näkemys, missä Intelligent Design käännetään sanoilla 'älykäs suunnitelma'. Sen takana siis on loogisesti jonkunlaisen supertietoisuuden omaava taho, joka on jostain syystä halunnut tai joutunut luomaan/saamaan aikaiseksi kaksinaisuuden maailmojen ilmentymisen ja sen tarkan matemaattisen systeemin joka pitää sitä yllä tietynlaista kaavaa noudattaen (=luonnonlait).
Tuntemamme (joka on siis tosi vähän!) maailmankaikkeus on kaksinainen, siis ts. positiivisten ja negatiivisten energioiden "tasapainoiluleikkiä", missä mitään ei koskaan häviä, mutta kaikki muuttuu jatkuvasti (siten myös evoluutio on luonnonlaki!).
Näkemykseni mukaan maailmankaikkeuksemme on saanut alkunsa korkeammasta, "yliluonnollisesta" lähteestä" (käyttököön jokainen siitä mitä nimeä tahansa) tapahtumalla jota kutsutaan alkuräjähdykseksi. Tämä alkujaan täydellisessä tasapainon tilassa oleva Kaiken Alkulähde siis tavallaan räjäytti tai halkaisi osan itsestään kahdenlaiseksi energioiksi, joista sitten on muodostunut kaikki mitä on. Kaiken Alkulähde (jumalaksi kutsuttu) ei puutu tähän operaatioonsa irrallisena, erillään olevan johtajana tai erotuomarina, vaan SE on itse osana kaikessa (koska kaikki on Sitä!) ja näin ollen myös meissä ja meidän kauttamme luomassa ja kokemassa jokaista hetkeämme ja tapahtumaa!----ja odottamassa "sisällämme", että tajuamme vihdoin viimein sen, keitä oikeasti olemme!
Jos joku ei siis näe "jumalaa", niin hän ei vaan ole tajunnut olevansa Sen olemusta ja osana Siitä! - asianharrastaja
"..Kaiken Alkulähde (jumalaksi kutsuttu) ei puutu tähän operaatioonsa irrallisena, erillään olevan johtajana tai erotuomarina, vaan.."
Tämä ilmeisesti deismiksi nimitetty ajattelumalli tarjoaa havaitsemamme maailmankaikkeuden alulle ja luonnolaeille selityksen, jolle ei ole mitään käyttöä sen paremmin tieteessä (ei havaintoja eikä testattavuutta) kuin uskonnoissakaan, joista jokainen olettaa jonkinlaisen vuorovaikutuksen jumalansa kanssa.
Kyseessä näyttäisi olevan lähinnä yksinkertainen ja turvallinen tietäväiseksi teleytymisen muoto. - asianharrastaja
"Se on kiistaton todiste älykkäästä suunnittelusta." Siis ihmisen tekemästä.
Ihminen on suunnittelussa niin hyvä, että näkee sitä helposti sielläkin, missä sitä ei ole. Näinhän se on. Kun esim. tulva eli luonnonvoima "järjestelee" autoja niin eivät ne ole kovinkaan kummoisessa järjestyksessä eivätkä suorissa riveissa. Jopa tuosta esimerkistä huomamme miten järjestystä synnyttämään tarvitaan älykäs toimija. Luonnonvoimat eivät piittaa järjestyksestä.
- asianharrastaja
Oikeassa olet; tulva (edes vedenpaisumus) ei kerrosta myöskään maalajeja ja fossiileja järjestykseen kuten kreationistien "geologia" väittää. Sensijaan allokko kyllä lajittelee ajan kanssa rantahiekkaa, kylmyys tuottaa lumikiteitä ja gravitaatio järjestää planeetalle renkaat.
Luonnonvoimat siis kyllä piittaavat järjestyksestä, mutta eivät kaikissa tilanteissa. - kwerty
Kristinuskossa luotetaan Raamatussa ilmoitettuun järjestykseen;
Matteuksen evankeliumi:
28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Matteuksen evankeliumi:
22:44 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi alle.
Matteuksen evankeliumi:
22:44 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi alle"...... vaitioloonkin on syy ilmoitettu... TUTKI ASIAT!
Kaikki on kuten on kirjoitettu... - asianharrastaja
Kumosit juuri kreationismin vedenpaisumusgeologian, joka perustuu siihen, että tulva järjestelee esineitä.
Sivuutit myös sen, että on myös luonnonvoimia, jotka järjestelevät kappaleita ja tekevät niistä suoria rivejä. - hä häää..
asianharrastaja kirjoitti:
Kumosit juuri kreationismin vedenpaisumusgeologian, joka perustuu siihen, että tulva järjestelee esineitä.
Sivuutit myös sen, että on myös luonnonvoimia, jotka järjestelevät kappaleita ja tekevät niistä suoria rivejä.Jeps. Ja jumittunut käsijarru on saatanan työtä, eiks niin kreationistit???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039