Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Migracapista, on kuulema migreenipotilaan kehittämä tuote, jäähdyttävä päähine joka peittää silmätkin. Ajattelin tilata sellaisen migreeniyhdistyksen kautta. Varmasti kaikki migreenipotilaat itseni tavoin ovat jo viritelleet omia kylmähauteitakin mutta tuo vaikuttaisi aika kätevältä käyttää.
Migracapista kokemuksia
mssawo
2
921
Vastaukset
- myssypää
Mulla on tuo myssy. Tosi hyvä keksintö. Enpä tiedä enää mitä tekis ilman sitä. Minä tilasin suoraan Labtexiltä.
- keivnjfu
Mulla on semmoinen pelkkä kypärä, en muista nimeä, jonka tilasin muutama vuosi sitten yhdistyksen kautta. Se mahdollistaa mulle "normaalikäytön" lisäksi saunomisen. Laitan sen päälle
myssyn ja pyyhkeen ( ettei saunan kuumuus sitä heti lämmitä) ja voin olla noin 20 minuutia 70-asteisessa saunassa. Parempi sekin, kuin ei saunaa ollenkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712