Millä palstalla kerrostalokiusaajista- ja kyttääjistä ?

Onko tietoa ?

Millä palstalla neuvotaan, kuin tehdään valitus isännöitsijälle kerrostalokyttääjä-kiusaajista ?

11

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanokaa

Niin tietäiskö joku ?

• Niin että kirjoita Googleen "valitus isännöitsijälle", ja katso mitä ohjeita tarjotaan. Ei siinä mitään erityistä palstaa tarvita.

• kauheat kerrostalot

Tuijottaako ne sillailla hysteerisesti suoraan vai katselevatko ikäänkuin sivusilmällä. Vai millailla huomaat kyttimisen. Entä sitten tuo kiusaaminen, mitä kaikkea olet joutunut kokemaan.

• laki ja rikos
    • kerrotaan lisää.

Voidaan keskustella vaikka tällä sivulla.Minä hämmästyin.kun kakarat.alkoi olla yli mielisiä.mutta juttu juontaa juurensa kyllä vanhemmista.koulu,ala aste ipanat irvottaa.kun piha´lla käveli.ne nimitteli.kyllä nauratti.kerran,kun tulin kaupasta.2 kpl.4-6 v......tuo sano että sinä oot ruma..en ollut huomaavinakaan..hymyilytti minua...sitten ne alkoi väitellä keskenään.ei kun sinä sanoit.en ollut.sinä se olit jne....hyvä kun eivät tapelemaan alkaneet.kumpi se nyt oli....kyllä ne syynäs tarkkaan minun kasin kantamiset.auton ikkunat kävi kurkkimassa.nuo pennut...niitä harmitti.kun aina kävelin vaan .enkä sano niille mitään..kyllä ne oppii vielä.aikansa rätkyttävät.täss'ä talossa oli perhepäivä hoitaja vuosia.hän keräs sellaisen juoru porukan tuohon pihalle.kun hän lopetti ja siirtyi muualle työhön.koko talo rauhottui.saa pihallakin kävellä rauhassa.oli nyt sitten ruma tai ei.

• luonne vikainen

joka paiukassa niitä kiusaajia on.kotona ukko hakkaa tai akka haukkuu.luonne vika jokaisessa.kitsiksiä kaikki.

• kukkuu????

missäs se keskustelia nyt on?:

• Hauvislihas

Kysy Lapin Latelta sehän painaa isolla mulkullaan joka ainoa viikko naapurin vanhaapiikaa saunavuorolla

• kakalle kakkaa

Ei muuta ku 50 litraa koiran jätöksiä postiluukusta ineen niin johan saapi palautetta.

• hguygyugyugy

Itse en tiedä, mutta en pidä hulluista ja sen voin sanoa. Mun oman talon kerrokseni käytävässä - ja mainitsematta että sulla nimettömällä paskiaisella on taas väärä palsta, kun tällä julkisella Suomi24:lla haet mun kommentteja, oli kerrankin lappu että " Miksi tässä käytävässä haisee pillu? - ja kirjaimellisesti em. kys. sanoilla". Hulluja on varmaan joka junaan... Olisi melkein poliisiasia siinä ollut, etten melkein olisi rivelistä lähtenyt etsimään sitä mielipuolta sikaa, joka ripustelee kerrostalon käytäviin kyseisenlaisia herjaavia lappuja ja jopa mun yksi ystävä sanoi, että "ajattele, jos tollanen lappu olisi ollut sun ovessa, että kiitä onneasi"...

En voi hulluille mitään, kuten en niillekään mielipuolille umpisairaille, jotka herjaavat minua tällä Suomi24- foorumilla keskustellessani. Paskasakkia kuitenkin, oletettavasti: pääosin työttömiä, kaunaisia, kotiäitejä ilman korkeakoulukoulutusta ja muuta... Sen paskan mukainen foorumi tämä Suomi24, kuin ovat kävijöistä valtaosakin.:)) Eli katsokoot peiliin paskaiset Suomi24- jäsenet - mun kaltaiset normaalit ei edes harkitae narsismia, missä esiinttyittäisiin tällaisella Suomi24- kirjoittajien sekopäiden foorumilla ihan muka tunnistettavallakin nimimerkillä, koska kai sitä normalimpaa keskusteluseuraa löytäisi terveemmistäkin nimetömistä ympäristöistä, mikäli haluaisi ihan niinkuin narsistella netissä jollakin v*ttu identiteelillä...

Mä ainakin vhaan niitä, jotka minua ovat tällä foorumilla herjanneet.

• koti on koti.

valittaa nuo omakoti talo asukkaatkin...vaikka on tontit ja kaikki.metsä mökki paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe