Noin siis väittää JNS Uimonen ja mikä pahinta, nin hänen mukaansa internet lisää suvaitsemattomuutta Suomessa! Onko tarkoitus siis pohjustaa maininnalla joitain tulevia rajoituksia lukijapalstoilla käytäviin keskusteluihin ja tasapäistää mielipiteet lainlaatijoita tyydyttäväksi ja sulkea erilaiset näkemykset kokonaan pois. Toivon mukaan olen ainoastaan luulotautinen, mutta kun vähitellen asetetaan erilaisia rajoituksia ilmaisuvapaudelle keksien niille hyvinkin päteviltä vaikuttavia selityksiä, niin tuollainenkaan tulevaisuus ole täysin mahdotonta.
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_Kotimaa/jsnn_uimonen_nettipalstoista_tuli_paha_pullonhenki_7518872.html
"Nettipalstoista tullut paha pullonhenki"
18
148
Vastaukset
- Ministeri Käteinen
VOI EI! Suvaitsemattomuus Diktatuuria vastaan kasvaa! EI EI! MEnee pian NWO- ja rahankuppaussuunnitelmat pilalle. EI EI KANSA EI SAA SANOA MIELIPIDETTÄÄN!
- Kari Hakala
JNS ei ole tuomioistuin se on pelkkä pelleilykerho missä toimittajat ovat ryyppäämässä ja vetämässä pitkää tikkua lehtensä kirjoituksista
Laki ja tuomiot on ihan eri suunnassa ja ihan eri osoitteessa- ´..no niin on..
eikä kukaan ole muuta väittänytkään, vain pohjustuksesta oli kysymys.
Nyt on siis tämä asia päällimmäisenä:
"Internetissä on hänen mukaansa helppo vahvistaa omia, kapeakatseisia mielipiteitä." Eli syytetään tosia siitä mihin itsellä on halu!
- paha pullonhenki
Valta on siirtynyt täälläki meille anonyymeille, eikä Kokoomuspellet tai muut NWO-lobbarit enää hallitse. Foorumit näiden palstojen sensurointia ajatellen on jo olemassa, joten ei se puhe mihinkään katoa.
JSN nyt ei edes kykene valvomaan valtamedian journalismin noudattamista, sääntöjensä puitteissa. Joten tuollaiset Uimoset voisi pitää sen turpansa kiinni näistä nettipalstoista. - Kylmät kädet
Naiivia paskapuhetta. Ihmiset vain ovat vapaampia ja rohkeampia sanomaan netissä sen, mitä oikeasti ajattelevat.
- Mari Lintunen
"Sana on vapaa mutta lain on oltava kapea. Jos ei olisi niin järjestykselle ja totuudelle piut paut ja takaisin villiin länteen
Uimosen olisi hyvä kehystää tämä kursiivilla työhuoneensa seinälle tauluksi - Fahrenheit451
"Onko tarkoitus siis pohjustaa maininnalla joitain tulevia rajoituksia lukijapalstoilla käytäviin keskusteluihin."
Rajoittaminen aloitettu jo "polttamalla" pitkien linkkien loppu pois...- ennakkosensuuri
Minulla ei kaikki viestit suostu tulemaan edes läpi... Joten kyllä sensuuria on jo.
Bradburyn "Fahrenheit451":n pitäisi muuten kuulua yläasteen (tai viimeistään lukion) äidinkielen kurssien lukemistoon.
Saa sen lukea ihan omin päinkin.
Vielä kun SAA lukea!
- jännä homma
On perin merkillistä että ensin Marko Forss ja sitten vielä samana päivänä tää Uimonen avaavat turpansa nettifoorumeiden laadusta... En jaksa uskoa että on sattumaa.
- Jospa se on
sattumaan laitettua sattumaa mahdollisimman laajan huomion saamiseksi asialle. Niin voidaan ikään kuin valmistaa lukijoita tulevaan, sillä luonnollisesti yht`äkkiset päätökset aiheuttaisivat vastarintaa, mutta kun ihmiset totutetaan askel askeleelta tulevaan, niin suuremmatkaan muutokset internetissä eivät tunnu samalta kuin "yllättäen ja pyytämättä" annetut rajoitukset.
- Turpatukkooon
No meneepä herralla ajatukset metsään. Jos mielipiteen vaihtoa aletaan padota julkisilla foorumeilla, niin siirtyy se vain suljetumpiin foorumiyhteisöihin.
Täällä sentään voi olla erimielisiäkin keskustelijoita ja parhaimmat argumentit pöytään lyövä voittaa.
Mutta kuinka olisi suljetussa yhteisössä? Se yks ja sama mielipide vain vahvistuisi samanmielisten joukossa, ilman soraääniä. Siellä ne kasvavat ääri-ilmiöiden siemenet. Joten tukkikoot vaan sensuurihöpöttäjät turpansa.- Kyllä-
itseasiassa silloin voidaan käyttää 1:1 vertailukohtana erilaisia uskonlahkoja joissa on pakko käyttäytyä juuri tuolla tavoin.
Kun kuulijoille toistetaan tarpeeksi kauan samoja asioita, niin he alkavat tehdä sitä omassa mielessään itselleen ja sen jälkeen vakuuttavat oppimaansa perimmäsenä totuutena muillekin.
- Sanoin irti
Karjalaisen tilauksen.
- -.................
Ollaanpa maahanmuutosta ja pakolaisista mitä mieltä vaan niin onhan se kumma jos niistä ei saisi mitään kritiikkiä esittää. Se nyt vain on niin että maahanmuuton vastustajia ei ole yksi tai kaksi ihmistä suomessa vaan kysymys on sadoistatuhansista. Siksipä se näkyy näillä keskustelupalstoilla "kapeakatseisena" keskusteluna josta "suvaisevat" vetävät herneet nenukkaan kun kaikki ei menekään sen narsistisen oman mielen mukaan.
Ehkä lehtiin kannattaisi ottaa toimittajiksi muita kun "leveäkatseisia" hyysääjiä. - Naismoinen Risto
Uimonen pitää tappaa!
- herkullista
Toinen ketju jossa itse Uimonen yritti tulla vittuilemaan meille ja saikin itse pahasti kuonoonsa poistettiin. =)
Pelle joka ei osaa edes argumentoida pitäisi erottaa JSN:n johdosta! - \ó
Tuo muurari ja hänen muut hyvävelikaverinsa pitää saada pois johtotehtävistä kurjistamasta kanssa alaisia!
http://www.youtube.com/watch?v=8r8N6LmfJzU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889