http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011110414699308_uu.shtml
aivan järjettömiä palkkoja ja järjettömiä asuntoja
Nordean Wahlroos heitti herjan:)
15
110
Vastaukset
- X
Järjetön on äijäkin. Odottelen vain virallista ilmoitusta. Kohta se kertoo olevansa jumala.
- trolo-lolo-lolloloo
Nalle on trolli. Eihän nyt normaali ihminen tuollaista elitismiä tunnustaisi. Pakko tuo on käsittää trollaukseksi.
Kun on iso asunto. pitää olla iso hautakin.
Minne perustettaisiin parempien johtajien pyramidialue?- HINAJAA SAATANA
VlTTU MIKÄ JÄTÄ!
- Celia2
KOTSO: Nalle Wahlroos 1969 http://bit.ly/nYeJ8Y
- Tyhmä nuorena
ja yhä tyhmemmäksi tulee nalle.
- no huh-huh-
Ei saa..aatana mikä hippi juppi mulkku..
on tainu vetää pilveä silloin joskus ,ja aivot pehmenneet..
- ///
Mitäköhän tarkoittaa, että vois nostaa Krisun palkkaa? Nostaa tai ei nosta. Kyllä Nallella rahaa olis nostaa sitä jos katsoo, että Krisu tekee tieteelle, taiteelle ja ihmiskunnan kehitykselle tärkeetä työtä. Vai tarkoittiko, että Nordean rahoista? Kyllähän minäkin voisin toisten rahoista tai jostain yhteisestä kassasta, firman kassasta tai verovaroista, nostaa kenen vaan palkkaa. Varsinkin jos se sitten joskus nostais ehkä mun palkkaa. Mut kai jos Nalle haluu nostaa jonkun palkkaa niin laittaa omistaan ei se muuten mitään halua ole.
- nallen ilta
Mitä eroa on Björnillä ja Jumalalla? -Jumala ei kuvittele olevansa Björn.
Äijällä kävi aikoinaan hirmu munkki kun täysin kokematon, hajuton, mauton ja väritön kaveri haluttiin rikossyytteissä rypeneen paskapankin keulakuvaksi.
Ainoa kuka lähti tuohon kyseenalaiseen pestiin oli tämä valtakunnan narsisti.
Veikkaan että herra Wahlroos käyttää nahkaisia rintsikoita ja verkkosukkia kotona, pyllistää peilille ja lähettelee itselleen lentosuukkoja olan yli.- muisti pätttkii
Alkupääoma on lähtöisin suomalaisten, ulkomaisille omistajille menettämät entiset Suomen telakat. Kuka petti rautakourat ja jallitti varallisuuden?
- Vaikka Nalle
Wahlroosilla on naisellinen sielu eli tajuntakin,silti hän on pelkkä porvaristollo.Turpiin.
- rahat poes
Ihmetyttää miten pankeilla on varaa maksaa noin suuria palkkoja. Eiväthän he tietenkään kuseta asiakkaitaan, eiväthän?
Jokainen järkevä asiakas tietää, että pankkien (kuten kaikkien yksityisten yritysten) pitää olla kannattavia. Tästä sitten sopii tehdä (sarkastisia) johtopäätöksiä. Ei tunne itseään kusetetuksi jos tunnustaa tosiasian ihan vapaaehtoisesti.
- vittu!
Kai nyt normaali ihminen jo tajuaa, että nalle tarvii mielentilatutkimuksen.
- ....................
Tätä se on ollut suomessa mitä punasempi jäsenkirja on ollut 60 -90 luvulla niin sitä paremmin olet edennyt eri virkoihin ja pääsyt sisäpiiriin mukaan jossa taivas ei ole edes rajana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899