Soini vai Väyrynen parempi?

mitenon?

Kumpi olisi presidenttinä parempi Soini vai Väyrynen? Käsittääkseni molemmilla hyvät koulutodistukset. Tietääkö joku muitten ehdokkaiden koulutodistuksia?

17

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

Biupau on käynyt lukion.

• perussuom.
      • Niinpä tietenkin

Salaliittoteoriauskovainenhan se siinä syttää mandraansa !

Soini selvästi parempi jos vertaa häntä Väyryseen , tervejärkisesti !

• perussuom.
        Niinpä tietenkin kirjoitti:

Salaliittoteoriauskovainenhan se siinä syttää mandraansa !

Soini selvästi parempi jos vertaa häntä Väyryseen , tervejärkisesti !

http://en.wikipedia.org/wiki/Mandra

Kreikassa on kaupunki nimeltä Mandra, mutta en kyllä ymmärrä miten tämä asiaan liittyi.

• Mies..

Äänestin persuja viimeksi, mutta mielestäni Paavo Väyrynen on jo "Persu" muutenkn, persujen alkusiemen. Timo Soinin pitäisi saada Finssit ensiksi hallitukseen, sitten vasta voin äänestää Timoa!

Näin se menee.

• Näin minusta

Minusta olisi tärkeää että maa saisi nyt kokeneen presidentin joka ei ole globalisti ja että Soinista tulisi pääministeri, jolla on suuri valta. Tämä olisi minusta paras ratkaisu eli Väyrynen pressaksi ja Soini pääministeriksi.

• luitko yllä olevaa

linkkiä? Et lukenut, sillä jos olisit lukenut niin et sanoisi että Soini ei ole globalisti. Soini on jesuiittaleirin soluttautuja ja EU on jesuiittojen luomus. Kuten muuten oli NL ja Natisi-Saksakin.
        Suosittelen kokeilemaan miten käy tuolla perussuomalaisten palstalla, jos asiasta alkaa asiallisesti puhumaan... Siellä ei totuutta soinismista siedetä.

• Olen lukenut
        luitko yllä olevaa kirjoitti:

linkkiä? Et lukenut, sillä jos olisit lukenut niin et sanoisi että Soini ei ole globalisti. Soini on jesuiittaleirin soluttautuja ja EU on jesuiittojen luomus. Kuten muuten oli NL ja Natisi-Saksakin.
        Suosittelen kokeilemaan miten käy tuolla perussuomalaisten palstalla, jos asiasta alkaa asiallisesti puhumaan... Siellä ei totuutta soinismista siedetä.

Olen kyllä lukenut mutten usko että Soini olisi Vatikaanin agentti.
        Hänellä voi olla omat henk-kohtaiset syyt uskontoonsa. En jaksa uskoa, että mies voisi olla niin umpikiero kun hän aidosti ajaa kansan asiaa.
        Jos paljastuisi agentiksi niin voisi olla kova kohtalo miehellä sillä siinä olisi niin iso huijaus ettei sitä joku eugen sooman enää kestäisi.

• pahapaha

Ei passaa millään. Ettekö tiedä ettei Soini diggaa Väykkyä. On henkistä kiusaamista jos toinen pressa ja toinen pääministeri. Älkää yrittäkö tunkea yhteistyöhön heitä, eli on pidettävä kaukana toisistaan.

Olen varma ettei Väykyllä oikeasti ole asiaa kärkeen. Ei mitenkään . Onneksemme.

• Soini vie Suomen turmioon!

• uskoisin että

pikemminkin hurmioon.

• No Seppo

montako viivaa vedit ?

• maanisäkö?

homo haavistoa joudun äänestämään, kun sdp-n ehdokas on mahdoton. oikeistoa en äänestä missään muodossa.

• 10Q10

Väyrynen on rehellinen.
      Soinin ja Paavin kytköksistä ei ole selvyyttä.
      Onko Soini Paavin lakeija.
      Ehkäpä salaa Jesuiitta kuka ties?
      Jos näin on, niin koko juttu on vain teatteria.

• Joka tapauksessa vaalitenttien alettua on hyvä kysellä Soinilta mahdollista Opus Dei -suhdetta. Ei siksi, että sillä - tai monella muullakaan asialla - olisi merkitystä Suomen presidentin virkaa hoidettaessa, vaan siksi, että epäselviksi jääneet huhut ja "salaliittoteoriat" ovat turhaa painolastia tässä suorapuheisessa Pohjolan maassa.

• jjeeves kirjoitti:

Joka tapauksessa vaalitenttien alettua on hyvä kysellä Soinilta mahdollista Opus Dei -suhdetta. Ei siksi, että sillä - tai monella muullakaan asialla - olisi merkitystä Suomen presidentin virkaa hoidettaessa, vaan siksi, että epäselviksi jääneet huhut ja "salaliittoteoriat" ovat turhaa painolastia tässä suorapuheisessa Pohjolan maassa.

Üks linkki:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Opus_Dei

• EK-10%

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe