sain mummiltani perinnöksi ruoka-astiaston kuudelle.
kuviona semmoinen tyylitelty pihlajanmarjaterttu.
astiat ovat ilmeisesti kiltaa ja siinä ko. kuvio.
en löydä mistään kirjasta kuvion suunnittelijaa tai muutakaan tietoa.
ja jos jollakin ois kyseisiä astioita, ostaisin niitä lisää :-)
arabian ruoka-astiasto pihlajanmarjakuviolla
7
598
Vastaukset
- ap.kirjoittaja
eikö kellään oo tietoa?
- hgfgfn
Jos astiat Kiltaa, ovat kuviot Esteri Tomulan tai Raija Uosikkisen?
Mahdollisesti Pomona, puolukka?
http://www.astiataivas.fi/tuotteet.html?id=8/3954- ap.kirj.
Eivät ole kumpaakaan noita, ihme, ettei kukaan osaa neuvoa!
- onko tämä
Onko se tämä :
http://www.huuto.net/kohteet/arabian-pihlajanmarja-sarjan-lautasia--5-kpl-ynm/201926952 - ap.kirjoittaja
voi kiitos! juuri tuo se on! mitenkähön saisin yhteyden tuohon myyjään, näyttäisi ettei hän saanut noita astioita myytyä....ostaisin ne mielelläni!!!
- onko tämä
Klikkaa tuosta Karpaasi60, sieltä tulee sivu, josta on mahdollisuus lähettää hänelle yksityisviesti.
Kokeile jos on vielä myymättä. Kiva että löytyi oikeat pihlajanmarjat :ö - Jukka1029
Moi, onko Terttu sininen vai punainen? Mulla on sinisenä myytävänä. Punaisena etsin itselleni, jos sulla myydä? Jukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673