PIENESSÄ HUONEISTOSSA ASUSTELI, 26 MUUMIOITUNUTTA NAISTA OLI KAVERINA.
PUETTU MEKKOIHIN, SUKKAHOUSUIHIN, JA YKSI NALLEKARHUKSI...
VAPAAKSI PÄÄSI, KUN EI MIT OUTOO..
Russian 'Body Snatcher' Kept 26 Female Corpses in Tiny Flat
NIZHNY NOVGOROD, Russia -- Russian police arrested a man who was found to be living with the mummified bodies of 26 women.
Historian Anatoly Moskvin, 45, stole the dead bodies of females aged between 15 and 25 years from their graves, dressed them like dolls and then kept them in his three-room apartment in the city of Nizhny Novgorod in western Russia.
Police said they had arrested Moskvin and later released him
http://www.foxnews.com/world/2011/11/04/russian-body-snatcher-kept-26-female-corpses-in-tiny-flat/
VENÄLÄINEN ASUSTELI IHMISRAATOJEN KANSSA!
6
141
Vastaukset
- Normipäivä...
Venäjällä.
- Hah hah!
Uutisen mukaan naapurit pitivät miestä nerona, hän oli historioitsija ja journalisti, puhui 13 kieltä ja luennoi paikallisessa museossa historiasta. Sattuuhan sitä paremmissakin perheissä. :D
- Aslac-cergei
Normaalia peräkammaripoikien eloa Suomessakin vaikka Myllypurossa tai Tuirassa.
- Kyllä...
neuvostoliittolainen on aina neuvostoliittolainen. Tuokin mies on syntynyt Neuvostoliiton aikana ja siten saanut synnyinlahjanaan Neuvostoliiton kansalaisuuden ja on aivopesty jo pienestä pitäen sosialismin oppeihin.
- No CCCP
That´s f*cking normal living for russians.
En tiennytkään, että sosialismin oppeihin kuuluu muumioituneiden naisten kanssa asuminen. Jos löydättä tähän viittaan kohdan Karl Marxin Pääoma-teoksesta niin kertokaa minulle heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959