Tiesitkö sinä, että Neuvostoliitto hajosi v. 1991 lopussa? Tämä tarkoittaa sitä, että jokainen venäläinen, ukrainalainen, kazakstanilainen, uzbekistanilainen, valkovenäläinen, azerbaizanilainen, gruusialainen, moldovialainen, liettualainen, kirgiisi, tadzikistanilainen, armenialainen, turkmenistanilainen ja virolainen, joka on saanut syntyessään Neuvostoliiton kansalaisuuden, ja on siten ikuisesti neuvostoliittolainen eikä mitään muuta.
Kukaan 20-vuotias ja sitä vanhempi entisen Neuvostoliiton alueella syntynyt ei ole oikeasti "oman maansa", itsenäistyneen neuvostotasavallan, kansalainen, vaan oikeasti hän on neuvostoliittolainen. Tällaisen ihmisen isänmaa ei ole Viro, Latvia, Liettua, Venäjä tms. vaan hänen isänmaansa on kommunistinen Neuvostoliitto.
Varsinkin yli 30-vuotiaat neuvostoliittolaiset ovat myös saaneet aggressiivisen, ateistisen, kapitalismivihamielisen, länsimaita vihaavan kommunistisen koulukasvatuksen, ja siten jokaisessa keski-ikäisessä neuvostoliittolaisessa asuu pieni kommunisti. Lapsuuden aivopesu kantaa paljon pitemmälle tulevaisuuteen kuin yleensä uskotaankaan.
Tästä syystä, kun tapaat yli 30-vuotiaan neuvostoliittolaisen, älä usko, vaikka hän väittäisi olevansa nykyään kapitalismin kannattaja. Älä pidä häntä virolaisena, latvialaisena, liettualaisena, venäläisenä tms. vaan ennen kaikkea neuvostoliittolaisena. Ole varovainen hänen suhteensa.
Moni venäläinen on oikeasti neukku.
23
121
Vastaukset
Voi voi teitä Kokoomusnuoria...
- Ap.
Olet ilmeisesti Neuvostoliiton kansalainen, ja sellaisena Suomen vihollinen, mutta minä en ole kokoomuslainen enkä nuori. Olen elänyt sen ajan, kun teidän ideologianne saastutti Suomen.
Ap. kirjoitti:
Olet ilmeisesti Neuvostoliiton kansalainen, ja sellaisena Suomen vihollinen, mutta minä en ole kokoomuslainen enkä nuori. Olen elänyt sen ajan, kun teidän ideologianne saastutti Suomen.
Anteeksi korjaan sitten: "Voi voi teitä entisiä-Kokoomusnuoria."
- Ap.
Hrosskell kirjoitti:
Anteeksi korjaan sitten: "Voi voi teitä entisiä-Kokoomusnuoria."
En ole koskaan kannattanut enkä äänestänyt Kokoomusta, enkä koskaan tule kannattamaan enkä äänestämään Kokoomusta. Mitä teet meidän maassamme, kommunisti?
Ap. kirjoitti:
En ole koskaan kannattanut enkä äänestänyt Kokoomusta, enkä koskaan tule kannattamaan enkä äänestämään Kokoomusta. Mitä teet meidän maassamme, kommunisti?
Asun, käyn töissä ja maksan veroni. Entä sinä?
- Ap.
Hrosskell kirjoitti:
Asun, käyn töissä ja maksan veroni. Entä sinä?
Asun, käyn töissä ja maksan veroni. Kuten olen jo tehnyt vuosikymmeniä isänmaani hyväksi. Minä en kuitenkaan ole neuvostoliittolainen. Mikset sinä ole Venäjällä palauttamassa Neuvostoliittoa ja rakentamassa siten omaa isänmaatasi? Miksi olet vieraan kansan joukossa, kansan, johon sinä et kuulu?
Ap. kirjoitti:
Asun, käyn töissä ja maksan veroni. Kuten olen jo tehnyt vuosikymmeniä isänmaani hyväksi. Minä en kuitenkaan ole neuvostoliittolainen. Mikset sinä ole Venäjällä palauttamassa Neuvostoliittoa ja rakentamassa siten omaa isänmaatasi? Miksi olet vieraan kansan joukossa, kansan, johon sinä et kuulu?
Eli koska en ole samaa mieltä kanssasi, en ole samaa kansaa kuin sinä? Huh olen kyllä kuullut äärinationalismista, mutta tämä on jo naurettavaa.
- Ap.
Hrosskell kirjoitti:
Eli koska en ole samaa mieltä kanssasi, en ole samaa kansaa kuin sinä? Huh olen kyllä kuullut äärinationalismista, mutta tämä on jo naurettavaa.
Ei, ei se ole tärkeää, että olet samaa mieltä kanssani työssä käymisestä ja verojen maksamisesta. Tärkeää on se, että sijaitset väärässä maassa. Kuulut eri kansaan, neuvostoliittolaisiin.
- Ap.
Hrosskell kirjoitti:
Ja lisään vielä, että millään tavalla merkittävää ei myöskään ole se, että sinä olet joistain asioista minun kanssani eri mieltä. Merkittävää on, että olet eri mieltä väärässä maantieteellisessä sijaintipaikassa, maassa, joka ei ole isänmaasi. Jos ymmärrät, neuvostoliittolainen.
Ap. kirjoitti:
Ei, ei se ole tärkeää, että olet samaa mieltä kanssani työssä käymisestä ja verojen maksamisesta. Tärkeää on se, että sijaitset väärässä maassa. Kuulut eri kansaan, neuvostoliittolaisiin.
Eli siis olen neuvostoliittolainen sillä perusteella, että olen väärässä maassa koska en ole samaa mieltä kuin sinä?
Ap. kirjoitti:
Ja lisään vielä, että millään tavalla merkittävää ei myöskään ole se, että sinä olet joistain asioista minun kanssani eri mieltä. Merkittävää on, että olet eri mieltä väärässä maantieteellisessä sijaintipaikassa, maassa, joka ei ole isänmaasi. Jos ymmärrät, neuvostoliittolainen.
Eli siis kaikki muut, jotka ovat samaa tai eri mieltä kuin sinä ovat neuvostoliittolaisia. Ja heidän tulisi olla perustamassa Venäjällä neuvostoliittoa, koska he eivät ole sinä.
- Ap.
Hrosskell kirjoitti:
Eli siis olen neuvostoliittolainen sillä perusteella, että olen väärässä maassa koska en ole samaa mieltä kuin sinä?
Olet neuvostoliittolainen sillä perusteella, että olet syntynyt valtiossa nimeltä Neuvostoliitto ja muuttanut myöhemmin Suomeen.
- Ap.
Hrosskell kirjoitti:
Eli siis kaikki muut, jotka ovat samaa tai eri mieltä kuin sinä ovat neuvostoliittolaisia. Ja heidän tulisi olla perustamassa Venäjällä neuvostoliittoa, koska he eivät ole sinä.
Ei, vaan te Neuvostoliiton kansalaisuuteen syntyneet olette väärässä maassa.
Ap. kirjoitti:
Ei, vaan te Neuvostoliiton kansalaisuuteen syntyneet olette väärässä maassa.
Mutta minä olen Suomessa ja suomalaisista vanhimmista syntynyt. Eli siinä tapauksessa, jos sinäkin olet suomalainen niin me molemmat olemme sinun väittämäsi perusteella neuvostoliittolaisia ja meidän molempien pitää mennä Venäjälle rakentamaan omaa isänmaata.
- IIRO, 107 vee.
Hrosskell ...tulee mieleen HORONKELLIT ..
- Hi hi hi!
Hi hi hi!
- kakskytneljätuntia
IIIIIIIKKKK RASISTI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969