http://www.ts.fi/online/kotimaa/274537.html
euroopassa on sitten tulevaisuudessa odotettavissa sisällissota.
toisaalta aika ymmärrettävääkin. kun säännöt, määräykset, lait ja kiellot ei vastaa kansan oikeustajua, on tällainen tilanne aina ja kaikkialla lopulta purkautunut väkivaltaisiin yhteenottoihin. tilanne olisi vielä korjattavissa, mutta halua tai edes ajatusta siihen suuntaan ei vaikuta olevan. päin vastoin, lisää kieltoja ja kyttäämistä. sitä se euvostoliitto on.
sisällissota odotettavissa!
5
89
Vastaukset
No ei ainakaan suomalaisista ole sellaiseen, heti jos vähänkin alkaa kansan riveistä kuulumaan liikaa soraääniä, oluen hintaan tulee roima tiputus.
- Koska paavi
Benedictus on vain naurettava eunukki,hän aloittaa sisällissodan Italiassa ja muut
eurooppalaiset seuraa häntä kuin pässit narussa.JOHAN NÄILLE EU-HERROILLE NAURAA VENÄJÄN HEVOSETKIN.Ai ,miten nii?
"Imperialistit haluaa perustaa Euroopan Yhdysvallat,joka hajoaa silti velkoihin",kirjoitti
Lenin jo 1912.- scvgdzasdfd
kirjoittiko lenin oikesti noin?
eu:stahan tosiaan yhdysvaltoja yritettiin rakentaa, mutta neuvostoliitto tästä tuli. - Kyllä Lenin
scvgdzasdfd kirjoitti:
kirjoittiko lenin oikesti noin?
eu:stahan tosiaan yhdysvaltoja yritettiin rakentaa, mutta neuvostoliitto tästä tuli.kirjoitti nuin, vaikka puhui "Euroopan Yhdysvalloista."Leninin hauskoja kirjoja kannattaa
lukea, vaikka ei olisi edes kommunisti.
- Laittakaamuistiin
Naurettavaa puhetta päättäjiltä ja paskapuheitten jankuttamista. Politiikot, tiedotusväliineet koittavat muovata ihmisten asenteita nössönpään suuntaan, eli miehiltä munat pois ja niistä homoseksuaaleja. Ainoa vaan ettei siitä ole mitään hyötyä, jossain vaiheessa räjähtää. Suomessa tulee vielä räjähtämään, kun olot menee kurjempaan suuntaan ja syylisiä aletaan hakemaan, kuka on lahoittanut Suomalaista kansallisomaisuutta ulkolaisille valtioille ja firmoille. Oletteko työttömät ajatellut kaivosoikeuksien lahjoituksia Norjalle ja Kanadalle. Norja on maailmarikkaimpia valtioita. Sielä on sairaanhoitajien palkka yli 5000 euroa/kk. Häkämies ja Kokoomus lahjoitti miljadienarvoiset Kemiran fosfaatti oikeudet Norjalle. Tämä tarkoittaa sitä, että tulevaisuudessa Suomessa nähdään nälkää kun ei ole enään lannotteita vaan ne maksaa kullan hinnoissa. Muistakaa ne nimet ketkä lahjoitti kansallisomaisuuden ulkolaisille,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019