Uutta kuuluu Kaliforniasta, jossa tohtorishenkilö nimeltään herra Homer kehittänyt silmän ruskean pigmentin tuhoavan laseroperaation, joka aiheuttaa alun perin ruskeiden silmien värin muuttumisen siniseksi.
Kymmenen vuoden tuotekehityksen vaatinut proseduuria vaatii vielä kliinisiä testejä, ennen kuin sinisilmäisyyttä tarjoileva operaatio on valmis massamarkkinoille, mutta mikäli kaikki sujuu suunnitellusta, on siniset silmät mahdollista käydä hankkimassa Suomenlahden toiselta puolelta jo puolentoista vuoden kuluttua, noin 3500 euron parihintaan.
http://www.smartplanet.com/blog/thinking-tech/want-blue-eyes-new-laser-surgery-makes-it-happen-video/9187
Osta SINISET SILMÄT ruskeesilmänen
3500 egee
7
62
Vastaukset
Miten ihmiskunta olisikaan voinut selviytyä enää ilman tätä keksintöä.
- tavan duunari
He he. En tarvitse, koska luonto antoi siniset syntyessäni.
- tavanduunari
Hrosskell kirjoitti:
hmmppphhhh.... Elitisti.
Täytyy myöntää , kirjoituksesi aiheutti minulla naurua. :0)
- vai että laser
Mengele tutki samaa asiaa jo aikaa sitten. Ihmettelen miten joku tohtorimies voi olla noin huono valehtelemaan, kun häneltä kysytään onko se turvallista...
- Aito valkolainen
Vihreät ne ovat aidon germaanin ja teutoonin silimät.
- kieronlaista
Joo. Piilolinsseillä voit vaihdella silmiesi väriä. Tilaa internetistä, ei maksa paljoa, alle 20€ postikuluineen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979