Mistä luottotiedottomalle vuokra-asunto?

Hessu2345

Vakituinen työpaikka Laihialla, mutta Laihian, Vähänkyrön taikka Isokyrön kunnat ei vuokraa asuntoa luottotiedottomalle. Vaasasta varmaan saisi jostain, mutta Vaasasta ei kannata kulkea töissä Laihialla, koska käteen ei jäisi mitään korkeamman vuokratason ja bensan hinnan johdosta.

Kinkkinen tilanne, toki itse aiheutettu, mutta jos jollain olisi jotain hajua miltä taholta kannattaisi Kyrönmaan alueella kyselle kämppää, niin kiitollinen olisi kaikista tiedoista.

7

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piki.....

pikipruukki vuokraa jos et oo heille velkaa..

• Kylä löytyy

Itse ratkaisin ongelman niin että rupesin ryyppäämään ja sain hoitopaikan Minnesota-kodista. Sieltä käsin kävin sitten "työharjoittelussa".

• Perus-loinen

Loistava ratkaisu , juuri näin tulee toimia tämän päivän SUOMESSA.

• työtä pelkäävä

Jos olisit alkoholisti , huumeitten käyttäjä,rikollinen,mustalainen tai työtä pelkäävä. Saisit asunnon heti Isostakyröstä.
      Se on täällä sääntönä.

• aave maria 57

tai jos on venäläinen,somali,jne,jne... jo vain löytyy asunto.

• Hessu2345

Eipä ole vielä luukkua löytynyt. Pikipruukilla on ollu jo jonkin aikaa hakemus vetämässä ja sopivia kämppiä näyttää olevan nytkin vuokralla = ei oo vuokraamassa mulle mitään. Ok, ei täs mitään, pitää keksiä jotain...jotain jotain....

• Hessu2345

Siis sopivia kämppiä on tarjollA, piti kirjoittaa, eikä vuokralla. Ja se vielä piti sanoa, että syö saatanasti pyöriä muiden nurkissa ja vakuutella, et on just pian saamassa omankämpän. No pitää toivoa, että Kyrönmaalla riittää tarpeeksi yksinäisiä sinkkunaisia, jotka mielellään majoittaa hetkeksi jos toiseksi ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60