Vakituinen työpaikka Laihialla, mutta Laihian, Vähänkyrön taikka Isokyrön kunnat ei vuokraa asuntoa luottotiedottomalle. Vaasasta varmaan saisi jostain, mutta Vaasasta ei kannata kulkea töissä Laihialla, koska käteen ei jäisi mitään korkeamman vuokratason ja bensan hinnan johdosta.
Kinkkinen tilanne, toki itse aiheutettu, mutta jos jollain olisi jotain hajua miltä taholta kannattaisi Kyrönmaan alueella kyselle kämppää, niin kiitollinen olisi kaikista tiedoista.
Mistä luottotiedottomalle vuokra-asunto?
7
461
Vastaukset
- piki.....
pikipruukki vuokraa jos et oo heille velkaa..
- Kylä löytyy
Itse ratkaisin ongelman niin että rupesin ryyppäämään ja sain hoitopaikan Minnesota-kodista. Sieltä käsin kävin sitten "työharjoittelussa".
- Perus-loinen
Loistava ratkaisu , juuri näin tulee toimia tämän päivän SUOMESSA.
- työtä pelkäävä
Jos olisit alkoholisti , huumeitten käyttäjä,rikollinen,mustalainen tai työtä pelkäävä. Saisit asunnon heti Isostakyröstä.
Se on täällä sääntönä.- aave maria 57
tai jos on venäläinen,somali,jne,jne... jo vain löytyy asunto.
- Hessu2345
Eipä ole vielä luukkua löytynyt. Pikipruukilla on ollu jo jonkin aikaa hakemus vetämässä ja sopivia kämppiä näyttää olevan nytkin vuokralla = ei oo vuokraamassa mulle mitään. Ok, ei täs mitään, pitää keksiä jotain...jotain jotain....
- Hessu2345
Siis sopivia kämppiä on tarjollA, piti kirjoittaa, eikä vuokralla. Ja se vielä piti sanoa, että syö saatanasti pyöriä muiden nurkissa ja vakuutella, et on just pian saamassa omankämpän. No pitää toivoa, että Kyrönmaalla riittää tarpeeksi yksinäisiä sinkkunaisia, jotka mielellään majoittaa hetkeksi jos toiseksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709