KRP;n yrittää estää Wcapitan jäsenten liiketoiminnan ja laillisen puolustautumisen epäillystä rikoksesta laittomin keinoin.
Varatuomari Ilkka Pitkästä on yritetty KRP;n taholta monta kertaa saada jääväksi puolustamaan Wincapitan jäseniä.
Katso http://aluetv.fi/Poliisi-epailee-juristin-palkkioennakoita-rahankeraysrikoksena--id-242.html
Aluetv ja EOK on perustettu taistoon viranomaisrikollisia vastaan josta kiitos perustajille.
Katsokaa ohjemat ja lukekaa laki ja rikos-osiosta kuinka viranomaisiin on päässyt mätä omena joka on vuosien saatossa pilannut koko virkamieskoneiston joka loukkaa päivittäin kansalaisten oikeuksia.
Itse ole löytänyt asialla yhteyksiä Kokoomuksen vasureiden ja Keskustan määrätietoiseen toimintaan saada kansa köyhtymään maanpetturi Mauno Koiviston konklaavia apuna käyttäen.
Raha on valtaa ja eliitti ei halua rikastuvan kuin heidän jotka ovat eliitin puolella. Vaarana on kansanvalta.
Wincapita Ei ole pyramidipeli
10
89
Vastaukset
- lopeta jo
Hannu, lopeta jo, vanha juttu, meni jo eikä kukaan enää usko
Olikos tää WinCapita se juttu, jossa ne marsut repi niitä pörssitulosteita ja ehjäksi jääneisiin sijoitettiin.
- jätti huijaus
eiku tää olis se keissi missä kaikemaailman tollot ja urpot uskoivat
sokeasti yhtä hullua joka viilasi kaikkia linssiin!
Sehän on jo aikaa sitten toditettu ja kaveri itsekin myötänyt
ettei se käynnyt mitään oikeaa kauppaa niillä rahoilla.
Roisto mikä roisto ja iso huijaus- blaalaa
Siis euro vai?
- puolustus vs. syyttä
Krp tiedottaa maapallon oolevan litteä, pojat taitaa uskoa sellaisen suu soikiona.
Roskelli ja kaveri kuuluvat niihin jotka uskovat Krp;n manipuloivaa ja mustamaalaavaa tiedottamista. Miksi ette katso Aluetv;ssä esiintyvää Varatuomari Ilkka Pitkäsen väitteitä siitä että poliisi on heikkojen näyttöjen kanssa liikkeellä.
Englannissa, lontoolainen Southwark Crown Court tuomioistuin mursi heinäkuun lopulla Keskusrikospoliisin vaatiman sijoitusklubi Wincapitaa koskevan takavarikkopäätöksen. Päätös koskee englantilaisen Moneybookers pankissa WinCapitan tilillä olevia jäädytettyjä varoja, joita on yhteensä 4,8 miljoonaa euroa.
Katsokaa ohjema http://sanomat24.fi/index.php?id=24&uutinen&otsikko=Tuomioistuin: WinCapita ei ollut pyramidihuijaus - Katso ohjelma
Miksi tuomioistuin on murtanut KRP;n järjestämän takavarikon jos Wincapita on rikollista toimintaa? - missä voin
ottaa osaa tähän sijoitustoimintaan?
- Kts. EOK
Se on ikävä kyllä viranomaisen härskin menettelyn vuoksi jäissä. Voisit kertoa oman näkemyksesi tapahtumien kulusta ja oikeudenkäynnin menettelyvirheistä sen sijaan että omaa napaasi tuijotat.
- Nahkakuula-
Olen tutkinut rahoitusalaa ja -kirjallisuutta jo vuosia, eikä mikään viittaa siihen, että luvatunsuuruisia tuottoja (400 %) voisi mistään systemaattisesti saada. Valuuttakauppa ei ole lähellekään niin tuottavaa kuin on luvattu. Siitä minä huomasin jo heti puljusta kuullessani, että pyramidi se on. Osakemarkkinoilla pitkän ajan keskiarvolla voi tienata n. 10-12 prosentin vuotuisen tuoton. Suurempaa tuottoa seuraa aina suurempi riski. Se on rahoitusteorian keskeisin periaate. Esim. johdannaisilla voi päästä suurempiin tuottoihin, mutta vastaavasti riski menettää rahansa on suurempi kuin osakemarkkinoilla. Ymmärtääkseni WinCapita ei edes harrastanut valuuttakauppaa, vaan tuotot tuloutettiin uusista sijoituksista. Selvää pyramidipeliä siis. Jos joku pystyisi systemaattisesti 400 %:n vuotuisiin tuottoihin, olisi hänen täytynyt ratkaista rahoitusmarkkinoiden hinnanmuodostusprosessi täydellisesti. Maailman parhaat tutkijatkaan eivät ole päässeet lähellekään sitä, koska hintaan vaikuttavia tekijöitä vain on niin paljon ja hinnanmuodostus onkin lähinnä sattumankauppaa.
- Ihmisoikeusrikkom
Kysymys on siitä kuinka KRP on menetellyt yrittäessään estää laittomin keinoin syytetyn puolustautumisen syytteitä vastaan. Poliisin pitää pystyä rehellisin keinoin näyttämään toteen tapahtunut rikos.
Kailajärven tutkintavankeusaika on ylittynyt todella paljon ja sitä on jatkettu uudestaan ja uudestaan samoilla perusteilla vaikka joka kerta pitää olla aina vaan vahvemmat perusteet jatkaa tutkinta vankeutta.
Matkaselli on todella ahdas ja se on tarkoitettu lyhytaikaiseen vangin säilytykseen http://columbonblogi.blogspot.com/2009/11/oulun-vankilan-johtaja-margit-kyngas-ei.html - Himas-gate rahat
No mitenkäs nyt tuleva 'hallitus kuulustelu' Katainen / Himanen jota jäämme odottamaan mielenkiinolla! Löytääkö Katainenkin kiva ja sopivan pakopaikan privaattipuolelle kuten Vanhanen teki tuomioidensa pelossa taannoin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019