suuri osa Iskelmäradio-kritiikistä? Aikaisemmin sitä oli tällä palstalla tosi paljon?
Mihin on kadonnut
5
107
Vastaukset
- Rasittava kanava
En kuuntele iskelmää, kuin ainoastaan pakosta, sillä työkamuni jaksaa tätä kanavaa kuunnella. En viitsi alkaa moisesta tekemään numeroa, jos ei itse ymmärrä sellaista seikkaa, että voitaisiin välillä kuunnella kaverinkin mieleistä kanavaa.
Yök iskelmä, yök Anne-Mari juontaja, yök aina vain samoja huokailu biisejä!!! - musa on parasta
kysymys: milloin Iskelmässä soi Berit? Eila Pienimäki? Merja Raski? Juhamatti? Kristiina Mäki?
- Nakit boikottiin!
Ehkä ihmiset alkavat vihdoin tajuta, että on muitakin kanavia eikä tarvitse tyytyä ainoastaan tähän puolueelliseen tarjontaan.
- ja syystäkin
maan vihatuin radioasema.
- MUSIIKIN ystävä
Paska sisäsiittoinen yhen ohjelmatoimiston ostettu kanava. Soittaa mitään sanomatonta paskaa uudempaa iskelmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699