jos jollain on lähdössä kontti gambiaan pikapuoliin ja kontissa olis tilaa muutamalle laatikolle,pientä korvausta vastaan tietysti..ilm yht.tiet tai annan omani
kontti gambiaan
6
772
Vastaukset
- mulumpin kylä
Ota yhteyttä suomi casamanse seuraan.
-heiltä ehkä menee Gambian kautta tänä vuonna koulu ja sairaala tarvikkeita .
-- netistä vaan tiedot. - kertokaa lisää
mitä kaikkea tuo kontti sisältää joka lähtee gambiaan? Onko nyt kyse joulupukin kontista,katinkontista,vai kirpputori kontista
- Tavaraa Gambiaan
Olen lähdössä Gambiaan joulukuussa 1 viikolla, joten kontti olisi tarkoitus laittaa aikaisemmin perille (Bakau) tuttavalleni. Kontti lähtee Tampereelta ja tilaa varmasti jää jonkin verran. Huutele tänne, mikäli tavaranlähetys tarve on vielä akuutti.
- makoilabama
Hei minäkin olisin kiinostunut! Vieläkö on tilaa ja minkä verran?
Hei tavaraa Gambiaan,
milloin kontti on lähdössä, vai onko jo lähtenyt?- Kanunteh
Onkohan kukaan lähettämässä konttia Gambiaan? Olisin kiinnostunut lähettämään mukana muutaman laatikollisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764