Oli toimintaa Valtiokonttorilla; MTV 45...Afganistanissa haavoittunut, toinen kuoli miinaräjähdyksessä, Ylivääpelin selkävamma julistettu "vanhaksi viaksi" !
Puolustusministeri Sreffan Wallinkin perustelee työryhmän asian korjaamiseksi, olevan ainoa mitä voi tehdä.
Olisi kai Suomen valtiolle tulisi halvemmaksi, jos Ylivääpeli olisi tullut sinkkiarkussa takaisin.
Hävetkää, puolustusministeri Wallin ja Valtiokonttori !, Vielä kerran sanon Hävetkää !
Sama kohtalo on Ylivääpelillä, kun muillakin sota-invaliideilla, ennen kun vuosiluvut kirjoitettiin 1990-alkuisina. Eli kärsi kun Vänrikki Stoolin tarinassa raihnaisena; ja poliittiset politrukit ja Valtiokonttori-"virkamiehet vaan naureskelee.
Järkyttävää---Valtiokonttori
6
72
Vastaukset
- surullista
Ihan liikaa byrokratiaa..
Niin koko Afganistanin reissunhan tarkoitus oli/on että saataisiin uusia suomalaisia sankarivainajia, joiden kuoleman suremisen hegemoniassa voisi koko kansakunta rypeä seuraavat 50 vuotta.
- There is no justice.
Valtionkonttorin päättävät virkamiehet lienevät voittopuolisesti punaviherpiiperöitä. Eli jos kettutyttö menee turkistarhalle tekemään tuhojansa ja isäntä puolustaa omaisuuttaan kimpaantuneena ja vahingoittaa kettutyttöparkaa vammauttavasti, niin korvaukset rapsahtaa tilille samoin tein. Näinhän tää automaatti toimii.
Tollanen sotahullu persu on siis tulkinnan mukaan itse syyllinen invaliditeettiinsa: mitäs läksit! Vaikkakin on on lähetetty lailliseen tehtäväänsä valtiovallan toimesta, vaikkakin vammautui pysyvästi suorittaessaan virkatointansa.
SHAME ON YOU. - kärsippä kärsi
On se pe*keleellistä että sompuille riittää rahaa, niin etteivät *askalle taivu.
Valtiokonttori on ihmeiden tekijä; sotainvaliidi on terve mies, asia on päätetty ja nuijja pöytään, KOps !. MOT - Päätös
Sotainvaliidi on selvästi terve mies; ilmottautukoon työvoimatoimistoon.
Parhain terveisin ja hyvää jatkoa toivoen: Valtiokonttori - Yllipylli, poks
Ainoa, millä asia tulisi kuntoon; on:
Ylivääpeli, julistaa että "Valtiokonttori syrjii Homoa".
Seuraavana aamuna Valtionkonttorissa:
: Tevje, täällä Puolustusvoimien Ylipäällikkö Tavja, mitä pejvekelettä te syrjitte vähemmistöä. Nyt laitatte asian kuntoon: Aikaa 2 minuuttia !, Toimikaa !
Pevkele, kyllä jämpti on näin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019