http://www.scribd.com/doc/48483955/Tekniikan-Maailma-Mikroaallot-kavala-kaveri
Löysin netistä tällaisen mielenkiintoisen artikkelin mikroaalloista ja niiden vaikutuksista ihmiseen. Nykyisin näitä vaikutuksia vähätellään, mutta onko tämä vain teollisuuden ja muiden tätä tutkivien tahojen luoman propagandan syytä?
Vuonna 2011 mikroaaltosäteilyn määrät ovat kuitenkin monikymmenkertaisia verraten siihen mitä ne olivat tuolloin 33 vuotta sitten. Eikä silloin jokainen kantanut kännykkää muutaman sentin päässä kehostaan montaa tuntia päivässä, kuten nykyisin. Lisäksi meillä on kaikenmaailman muut langattomat laitteet, jotka tuottavat tätä samaista säteilyä.
Tuon artikkelin lukemalla saa hyvän kuvan siitä, että ehkä nykyteknologian terveyshaitat eivät olekaan niin pieniä mitä meille on uskoteltu. Erityisesti silmäänpistävää on artikkelin lopussa mainitut eläinkokeet, joissa tutkittiin voiko radioaaltosäteily vaikuttaa eläinten ajatteluun ja päätöksentekoon. Tämän luulisi pistävän jokaisen miettimään, että ovatko niin kutsutut foliohatut sittenkin oikeassa näiden kännykkäverkkojen käyttötarkoituksen suhteen massamielenhallintavälineinä.
Mikroaallot kavala kaveri
45
677
Vastaukset
Ajattelemisen arvoinen artikkeli takatulevaisuudesta. Luen vielä toisenkin kerran.
- Selain...
näyttää vain kolme tyhjää sivua ilman tekstiä.
- kokeile tästä
Selain... kirjoitti:
näyttää vain kolme tyhjää sivua ilman tekstiä.
Tässä koko artikkeli kuvina.
http://htmlimg1.scribdassets.com/4ciaho935suieue/images/1-4405e0fb7c.jpg
http://htmlimg1.scribdassets.com/4ciaho935suieue/images/2-557824b4f8.jpg
http://htmlimg1.scribdassets.com/4ciaho935suieue/images/3-9a1826bdd5.jpg - apsdfu
kokeile tästä kirjoitti:
Tässä koko artikkeli kuvina.
http://htmlimg1.scribdassets.com/4ciaho935suieue/images/1-4405e0fb7c.jpg
http://htmlimg1.scribdassets.com/4ciaho935suieue/images/2-557824b4f8.jpg
http://htmlimg1.scribdassets.com/4ciaho935suieue/images/3-9a1826bdd5.jpgehkei kannattais lueskella yli 30 vuotta vanhoja julkaisuja langattomasta teknologiasta, kun sellaista ei ollut silloin edes käytössä?
ÄLY HOI - vihdoin!
apsdfu kirjoitti:
ehkei kannattais lueskella yli 30 vuotta vanhoja julkaisuja langattomasta teknologiasta, kun sellaista ei ollut silloin edes käytössä?
ÄLY HOISamainen pulssimuotoinen säteily oltiin jo silloin löydetty ja todettu olevan haitallista...
- Ai ihmettelee?
vihdoin! kirjoitti:
Samainen pulssimuotoinen säteily oltiin jo silloin löydetty ja todettu olevan haitallista...
Jaa ihmettelee ettei kerrota totuuksia-
Jos meille kerrottais edes yksi tuhannesosa totuuksia, niin maailma ei olisi enää entisellään.
Uutisissa haastatellaan ihmisiä kesäntulosta ja lomaliikenteestä ja näytetään puolet ajasta urheilua...
Koko ilmasto- , EU-, maahanmuutto- ja ympäristöuutisointi on ollut pelkästään puppua alusta loppuun, joten aivan sama pätee tekniikkaan ja tieteeseen.
EU on lopettamassa internettiä jo kovaa vauhtia, josta myöskään meille ei uutisoida... että näin suuri vaara se oikea tieto on valtaapitäville.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_journalists_killed_in_Russia
Tieteessä on jo sata vuotta sitten tehty keksinnöt jotka takaisi mm. ilmaisen sähkön, jne koko maailmalle, mutta kumma kyllä Forttumin lasku tulee yhä postissa, kapitalisti myhäilee ja uuskapitalistit poraa ydinvarastoja ja posauttelee plutonium-reaktoreita Japanissa... - Ei ole Totta.
Ai ihmettelee? kirjoitti:
Jaa ihmettelee ettei kerrota totuuksia-
Jos meille kerrottais edes yksi tuhannesosa totuuksia, niin maailma ei olisi enää entisellään.
Uutisissa haastatellaan ihmisiä kesäntulosta ja lomaliikenteestä ja näytetään puolet ajasta urheilua...
Koko ilmasto- , EU-, maahanmuutto- ja ympäristöuutisointi on ollut pelkästään puppua alusta loppuun, joten aivan sama pätee tekniikkaan ja tieteeseen.
EU on lopettamassa internettiä jo kovaa vauhtia, josta myöskään meille ei uutisoida... että näin suuri vaara se oikea tieto on valtaapitäville.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_journalists_killed_in_Russia
Tieteessä on jo sata vuotta sitten tehty keksinnöt jotka takaisi mm. ilmaisen sähkön, jne koko maailmalle, mutta kumma kyllä Forttumin lasku tulee yhä postissa, kapitalisti myhäilee ja uuskapitalistit poraa ydinvarastoja ja posauttelee plutonium-reaktoreita Japanissa...Se on Se millä synnit saa kumottua, jumalaa ei siis ole.
- On Totuus.
Ei ole Totta. kirjoitti:
Se on Se millä synnit saa kumottua, jumalaa ei siis ole.
Tottakai Jumala on.
- Kauhumaailma
off topiccia mutta kuitenkin..:
"Ympäristövaikutukset
Alankomaalaisen Wageningenin yliopiston tekemän tutkimuksen mukaan langattomat verkkolaitteet vahingoittavat puita: saarnipuita altistettiin kolmen kuukauden ajan langatonta verkkoa vastaavalle säteilylle, jonka johdosta puiden lehdistä hävisi osa uloimmasta solukerroksesta ja lehdet alkoivat kuihtua[10]. "
http://fi.wikipedia.org/wiki/WLAN- vaikutukset ihmiseen
ovat myös hyvin tiedossa näiltä WLAN:eilta. Eliitti vaan yrittää piilottaa asiaa meiltä, koska tämä liittyy kuten alla mainitaan massojen mielenhallintaan.
- asdjifasdf
Höpö höpö.
Pelkkää roskaa koko tutkimus. Tutkimuksessa EI SELVINNYT WLANin haittaavan puita, vaan puiden olevan huonommassa kunnossa WLAN siellä missä oli paljon WLAN verkkoja.
Esim. KESKELLÄ KAUPUNKIA.
Tutkimus oli 100% surkea, siinä ei ollu kontrolli ryhmää, eikä pyritty poistamaan WLAN verkkojen ryhmittymistä rajatuille aluieille kaikista muista korrelaatioista, joiden kanssa ESIM KAUPUNKIEN KESKUSTAT korreloivat. (autojen pakokaasut, kerrostalojen varjot... kaikki muu vastaava )
Eli pelkkää roskaa.
Ei kannata uskoa kaikkea mitä lukee! - Liittyykö Kataisen
vaikutukset ihmiseen kirjoitti:
ovat myös hyvin tiedossa näiltä WLAN:eilta. Eliitti vaan yrittää piilottaa asiaa meiltä, koska tämä liittyy kuten alla mainitaan massojen mielenhallintaan.
lausunto 'MIELIKUVA-HARJOITUKSISTA' tähän?
Jossain esitetty että ajatuksia pystytään näkemään tai rekisteröimään, mutta jos niin on niin silloinhan myös ajatuksia tai kuvia voidaan lähettää ihmismieliin? Kaikki tietysti jollain NASA tai korkeammilla salaisilla tasoilla tapahtuvia suunnitelmallisia tehtäviä?
Tietoa?
- täysin OT
60 hertsin sähkösykäyksien on todettu kiihdyttävän mungpapujen kasvua.
http://www.sciencepub.net/nature/0501/07-0236-huang-hsin-hsiung-ns.pdf
Muistan myös nähneeni saman suuntaisia tuloksia puilla, mutta en löytänyt linkkiä... - foliot päässä
http://mikkoahonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/81482-miksi-sahkomagneettisten-kenttien-icnirp-raja-arvot-eivat-suojaa-suomen-vaestoa-perustelut
Kuten olen palstalla aiemmin useasti sanonut Suomi on radioaalloin tapahtuvan massamielenhallinnan koemaa, kiitos Nokian ja muiden kansanterveydelle pitkät haistattaneiden yritysten. Ollila se vaan istuu Bilderberg-kokouksissa raportoimassa meidän suomalaisten kärsimyksistä...
Ottakaa lukijat ketju talteen ja postatkaa uusiksi, koska tämä ei tule tänne jäämään, kun tieto tästä saavuttaa "johtoportaan". Uskokaa pois, olen nähnyt näin käyvän useat kerrat.- rauhaton...
No itekki olen samaa päätelly. Käytin pitkää langatonta hiirtä sillo ku ne ensimmäiset mallit tuli markkinoille ja pakko myöntää että se aiheutti minulle rauhattomuuden tunnetta. Nykyisin minulla on paljon sydänoireita.. voimakas pulssi yms.
- vbgthnjumk
Laatu artikkeli. Nykytutkijat unohtaneet jo mitä historiassa on tutkittu ja todistettu? Ainakin siltä tuntuu, kun hoetaan mantraa, ettei ole vaarallisia.
- Rtghoit.
#Laatu artikkeli. Nykytutkijat unohtaneet jo mitä historiassa on tutkittu ja todistettu? Ainakin siltä tuntuu, kun hoetaan mantraa, ettei ole vaarallisia. ##
Erilaisia tutkimuksia on olemassa eri maista. Joku on puolesta joku vastaan.
Itse en antaisi lapseni puhua ilman handfreeta kännyllä. Kunnioitan nimittäin säteitä.
Aika paljon on aivosyöpää ja pään alueen hyvänlaatuisia kasvaimia. Näihin voi olla monia eri syitä ja syiden summia.
Pyrin itsekkin käyttämään aina handfreetä. - ne eniten maksaneet
Rtghoit. kirjoitti:
#Laatu artikkeli. Nykytutkijat unohtaneet jo mitä historiassa on tutkittu ja todistettu? Ainakin siltä tuntuu, kun hoetaan mantraa, ettei ole vaarallisia. ##
Erilaisia tutkimuksia on olemassa eri maista. Joku on puolesta joku vastaan.
Itse en antaisi lapseni puhua ilman handfreeta kännyllä. Kunnioitan nimittäin säteitä.
Aika paljon on aivosyöpää ja pään alueen hyvänlaatuisia kasvaimia. Näihin voi olla monia eri syitä ja syiden summia.
Pyrin itsekkin käyttämään aina handfreetä.tutkimukset on ne oikeassa olevat...
Kivikauteen palaaminen tulee olemaan siunaus ihmiskunnalle.
Eikä tämä ollut sarkasmia.- fdsfasdfcadsddas
>>Kivikauteen palaaminen tulee olemaan siunaus ihmiskunnalle.>>
väitän että jos nasan manaama v 2013 aurinkomyrsky kaataa sähköverkot ja tietoliikenteen, niin yli puolet suomalaisista kuolee jos talvella on viikonkin sähköt poissa. ei uusavuton osaa mennä pihalle ja laittaa makuupussia nuotion ääreen vaan jäätyy mieluummin kerrostalolokeroonsa. fdsfasdfcadsddas kirjoitti:
>>Kivikauteen palaaminen tulee olemaan siunaus ihmiskunnalle.>>
väitän että jos nasan manaama v 2013 aurinkomyrsky kaataa sähköverkot ja tietoliikenteen, niin yli puolet suomalaisista kuolee jos talvella on viikonkin sähköt poissa. ei uusavuton osaa mennä pihalle ja laittaa makuupussia nuotion ääreen vaan jäätyy mieluummin kerrostalolokeroonsa.Olet aivan oikeassa.
Vain vahvat, kyvykkäät ja yhteisöllisyyteen pystyvät selviävät. Ja mikroaallot ym. näkymättömät kutinat loppuvat...
Voisimme viimeinkin olla ihmisiä täysipainoisesti.
Itse oikein nautin kylmän ja pimeän haasteiden voittamisesta. Se on suorastaan kiehtovaa. Vaarat pitää tuntea, ja pitää osata ylläpitää terveyttään ja kuntoaan, että on mahdollisimman monenlaiseen tilanteeseen valmis.- sdvasdfadfadf
jjeeves kirjoitti:
Olet aivan oikeassa.
Vain vahvat, kyvykkäät ja yhteisöllisyyteen pystyvät selviävät. Ja mikroaallot ym. näkymättömät kutinat loppuvat...
Voisimme viimeinkin olla ihmisiä täysipainoisesti.
Itse oikein nautin kylmän ja pimeän haasteiden voittamisesta. Se on suorastaan kiehtovaa. Vaarat pitää tuntea, ja pitää osata ylläpitää terveyttään ja kuntoaan, että on mahdollisimman monenlaiseen tilanteeseen valmis.puolustusministeriöllä on tällaisten tilanteiden varalle hyvä julkaisu joka kannattaisi kaikkien lukea ja ehkä tulostaakin pahan päivän varalle:
http://www.defmin.fi/index.phtml?s=431
terve järki se kuitenkin paras henkivakuutus on. ei sähkön puutteeseen kuole, uusavuttomuuteen kyllä!
- hullu juttu
Jos 70-luvulla on tiedetty noin paljon vielä tänä päivänä tieteelle "epäselvästä" asiasta, niin mitäköhän kivikaudella on sitten tiedetty? :O
Onko koko kivikautta edes ollut, nuo perustelut ihmisen kehittymisestä apinoista eivät oikein ole vakuuttavia... Fossiililöytöjä on, mutta vain yksittäisiä ja ei niistä rehellisesti sanottuna voi paljoakaan päätellä.
Tässä vaihtoehtoinen selitysmalli ihmisen kehitykselle, mutta tiedä sitten onko tässäkään perää. Tuo ihonalainen rasvakudos juttu kyllä minuakin on jäänyt mietityttämään, kun ei meidän "lähisukulaisilla" sellaista ole.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aquatic_ape_hypothesisTietääkseni kivikautta eletään vielä nytkin joissakin hyvin eristyneissä kulttuureissa. Kivikausi on ihmisen kulttuurikehityksen eräs vaihe. Kyllä minä puhuisin eläintieteestä, jos puhutaan apinoiden käyttämistä työkaluista ja materiaaleista.
Kivikautta elävät tietänevät enemmän raaka-aineistaan, välineistään ja resursseistaan kuin korkealle teknistyneen kulttuurin ihmiset, joilta hommat karkaavat käsistä, jälkiseuraukset tuppaavat käymään hallitsemattomiksi ja uutuuksien perään kuolaaminen johtaa velkaantumiseen ja tuhlaamiseen.
- ylöstäjä
ylööös
- -
..
- downaaja
- kirjoitti:
..
alaaas
- Perskuta..
downaaja kirjoitti:
alaaas
Olemme bisnesmaailman koe eläimiä kaikki langattomien viestintävälineiden käyttäjät, sitten vielä kännykkämastot, tutka-asemat,radioaallot suurjännitesähkölinjat jne.jne.
Kukaan ei ole juurikaan huolissaan lisääntyneistä aivokasvaimista tms. - kansa ei ymmärrä
Perskuta.. kirjoitti:
Olemme bisnesmaailman koe eläimiä kaikki langattomien viestintävälineiden käyttäjät, sitten vielä kännykkämastot, tutka-asemat,radioaallot suurjännitesähkölinjat jne.jne.
Kukaan ei ole juurikaan huolissaan lisääntyneistä aivokasvaimista tms.ja päättäjät toteuttavat YK:n väestön vähennys ohjelma, agenda 21:tä.
- sähköyliherkkä
Miksi olisi kun mielenhallinta aallot auttavat olemaan sinut sen kanssa...
www.omega.twoday.net/stories/1348227/
"The UK government has also bought up all the readily available frequency counters, these being the Watson FC-128 frequency counter, and the Optotronic devices, and the manufacturers now market a 'modified' model, which most probably has a digital filter so that the microwave weapon frequencies given above are not shown. The author's frequency counter has still not been returned. With such high-level manipulation of events it becomes clear that microwave mind control is part of a secret policy which is being practised on the general public in this country. As part of a covert government policy of harassing and disabling critics, this means of attack is not covered by the law and highly deniable, the perfect intelligence tool for civilian control. The author's flat is targeted with a 900 MHz beam which seems to be designed to cause massive neurological damage and produce tumors. "
Eivätkä ihmiset edes tajua elävänsä täysin valvotussa orwellilaisessa yhteiskunnassa... Kasvaimet ovat kuitenkin vain pieni osa näiden laitteiden haittavaikutuksia.
Tässä hieman listaa Yhdysvaltojen tiedustelupalvelun dokumentistä:
"Defense Intelligence Agency (DIA) document entitled: Biological Effects Of
Electromagnetic Radiation (Radiowaves and Microwaves) Eurasian Communist
Countries, show that microwave frequencies similar to those of the cellular
phones can cause health problems in the following areas:
> > Blood
> > Cardiovascular System
> > Cells
> > Central Nervous System
> > Digestive System
> > Glands
> > Metabolism
> > Reproduction
> > Visual System
> > Internal Sound Perception" - Haittamaksua vaan!
Näkyyhän tuo meillä Suomessakin.
Kauniin vihreät lehdet menettävät pintasolukkonsa ja värinsä muutamassa kuukaudessa ja lakastuvat ja putoavat ruskeina maahan.
Tälläkin hetkellä mikroaaltokentissä kituvat puut ovat aivan lehdettömiä
Tämä kehitys on pysäytettävä ja säädettävä tuntuva mikroaaltohaittamaksu kaikille suomalaisille ja haja-asutusalueille kaksinkertaisena.
Mikroaaltohaitat poistavat maksut voimaan ensi tilassa - antakaa äänenne vihervasemmistolle! - ei vihervasemmistost
http://pcasentaja.puheenvuoro.uusisuomi.fi/48514-radiosateily-sairastuttaa
Tuossa hyvä artikkeli kommentteineen mikä kannattaa lukaista. Kirjoittaja selkeästi tietää mistä puhuu.
Vihervasemmisto on ihan samaa "illuminatin" johtamaa nukkehallitsijoiden konkkaronkkaa kuin oikeistolaiset kokkareet tai persutkin. Ei heiltä löydy moraalia/uskallusta alkaa asiaa tutkimaan tai varsinkaan tuomaan sitä julki. - miksi tähän ketjuun?
Ei ole tullut näitä ääliöitä ilkkumaan kuinka naurettava koko aihe on? Sen takia että tässä ei ole juttu HAARP:ista?
- foliopäämies
Onko kaupunkien välisillä säteilyarvoilla eroa? Minusta tuntuu että Oulussa on isompi säteily kuin joensuussa ja olen asunut molemmisssa kaupungeissa!
- täällä Turussa
Meillä täällä onkin maailman parhaimmat säteilyarvot ja kyllä huomaa, ei se Oulukaan kyllä kaukana näistä lukemista ole! Omasta boksista rikoin antennin jotta se ei olisi niin tehokas. Mokkulan tai 3g-puhelimen vieressä en kykene edes enää olemaan ilman kipua ja yli 10 minuutin altistuksesta tärisen kuin olisi juonut muutaman kupin kahvia.
Kannabiksen polttaminen auttoi näihin vaivoihin, muuta lääkettä en tiedä ja ei sitä aina savuissa voi olla. - jukebox 24
täällä Turussa kirjoitti:
Meillä täällä onkin maailman parhaimmat säteilyarvot ja kyllä huomaa, ei se Oulukaan kyllä kaukana näistä lukemista ole! Omasta boksista rikoin antennin jotta se ei olisi niin tehokas. Mokkulan tai 3g-puhelimen vieressä en kykene edes enää olemaan ilman kipua ja yli 10 minuutin altistuksesta tärisen kuin olisi juonut muutaman kupin kahvia.
Kannabiksen polttaminen auttoi näihin vaivoihin, muuta lääkettä en tiedä ja ei sitä aina savuissa voi olla.Minulla mikroaallot aiheuttivat hämähäkkien kiipeilyä seinillä. Seinät ja katot olivat aivan mustanaan hämähäkkejä ja juoksin kauhusta huutaen rappukäytävään.
- foliohattupäämies
Allekirjoitan vahvasti, että langattomat laitteet aiheuttavat:
-stressaantuneisuus!
-sydämen kohonnut syke!/verenpaine
-humina päässä
-ahdistus
-säpsähteleminen
-keskittymiskyvyn väheneminen
-vaipuminen ns unitilaan
-ajattelun vaikeutuminen
-univaikeuksia
-päänsärky!
-levottomuus!
-ihmisen siirtyminen välitöntä mielihyvää tuottaviin tekemisiin
-kyky ajatella tulevaisuutta vähenee
Käytin langatonta (laaser) hiirtä vuosia (n.5h päivässä pelaamiseen), ero lopettamiseen oli merkittävä, en kuitenkaan koskaan palannut sille lepotasolle mitä oli ennen laitteen käyttöä. Sykkeeni on hirveä.. enkä pysty rentoutumaan.
Nytkin kun katson wlan verkkoja niin niitä on huoneistossani tällä hetkellä 11 kpl, joista 2 on erittäin vahvaa. Siihen kun lisään kaikkien matkapuhelinten aiheuttamat singaalit, jotka ovat huoneessani. Ja lisäksi digiyhteys, ja langattomat mokkulayhteydet, jotka ovat saatavilla kaikkialla. Niin en yhtään ihmette jos on levoton olo. Olen ehkä yliherkistynyt näille säteilyille.
Onko reilua, että ihminen, joka ei halua olla minkäälaisessa tekemisessä tekniikan, tai varsinkaan langattoman tekniikan kanssa joutuu koekaniiniksi ja lisäksi olen herkkä ihminen, joten huomaan ennen muita kaikki tämmöiset jutut koska ne vaikuttavat minuun vahvemmin kuin muihin. Onko reilua?- folihattupäämies
Ainiin lisätään tuohon vielä äkillinen vihantunne, jota ilmenee minulla nykyisin päivittäin ja se on lähes kontrolloimatonta.
- Hallitut aivot?
folihattupäämies kirjoitti:
Ainiin lisätään tuohon vielä äkillinen vihantunne, jota ilmenee minulla nykyisin päivittäin ja se on lähes kontrolloimatonta.
Sama täällä!!!!
Olen huomannut nopean muutoksen itsessäni.
Olen aina ollut viilipytty, mutta olen muuttunut todella äkkipikaiseksi ja koko tuo edellämainittu lista koskee minua nykyjään. Olen aina ollut pitkäjänteinen ja liiankin rauhallinen ja nyt olen muuttunut täydelliseksi vastakohdaksi ja vaikka olen aina pitänyt itseäni kielellisesti suhteellisen rikkaana ja hyvänä kirjoittajana, sekä puhujana, tämänkin kirjoituksen kirjoittaminen vaatii nyt katkeilevalta ajatukseltani huomattavia ponnisteluja. Ajatus katkeilee koko ajan, ja punainen lanka ei enää löydy.
Liittyyköhän ympärimaailmaa, ja nyt Suomeenkin levinneet vihanpurkaukset tähän? Voikohan näitä näitä säteitä ohjailla. Liittyyköhän HAARP tähän millään lailla.
Voihan jeesus!!! Nyt ei suju enää yhteenlaskentokaan!!!! - Ja se Haarp.
Hallitut aivot? kirjoitti:
Sama täällä!!!!
Olen huomannut nopean muutoksen itsessäni.
Olen aina ollut viilipytty, mutta olen muuttunut todella äkkipikaiseksi ja koko tuo edellämainittu lista koskee minua nykyjään. Olen aina ollut pitkäjänteinen ja liiankin rauhallinen ja nyt olen muuttunut täydelliseksi vastakohdaksi ja vaikka olen aina pitänyt itseäni kielellisesti suhteellisen rikkaana ja hyvänä kirjoittajana, sekä puhujana, tämänkin kirjoituksen kirjoittaminen vaatii nyt katkeilevalta ajatukseltani huomattavia ponnisteluja. Ajatus katkeilee koko ajan, ja punainen lanka ei enää löydy.
Liittyyköhän ympärimaailmaa, ja nyt Suomeenkin levinneet vihanpurkaukset tähän? Voikohan näitä näitä säteitä ohjailla. Liittyyköhän HAARP tähän millään lailla.
Voihan jeesus!!! Nyt ei suju enää yhteenlaskentokaan!!!!teemme nyt hurjan
ketjujen yhdistämisen, ja kysymme että voidaanko ko. aivostonosa herkistää ja ärsyttää mikroaaltosäteilyllä, tai jollain muulla säteilyllä?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kolmiaivoteoria
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10764566
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10767061
- kuka tästä tietäisi?
Osaako joku sanoa keneltä voi asiaa tiedustella?
- sähköasentajat.
muuten radioaallot taitaa olla vaarallisempia, koska ne on niin vaarallisia että radioaaltoketju poistettiin, mutta mikroaaltoketju pysyy...?!?!?!
- kyllä te osaattekin
olla sekaisin...
- Molio Foulder
Haliofottumääpies on oikeassa.
- ylös,
että aiheesta paasaus ei enää olisi vain pienen foliohattujoukon varassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969