Miten saisin itseni taas kiinnostumaan itseni mieheen, kun tuntuu, että he ovat ennalta arvattavissa ja haluavat vain seksiä ja tuntuvat hitailta ajatuksiltaan ja toimiltaan..Yksinkään ei kiva olla, mutta en halua sellaista joa ei osaa miellyttää minua oikein.
En tunne halua mieheen
3
295
Vastaukset
- ml
Kannattaa kokeilla naista.Voisi toimiakkin
- miäs***
No, jos noin vaikeaa on, niin "naisiin vaan"! ;)
Ps.Itse olen kiinnostunut naisista, mutta naiset (ts.puolisoni) eivät minusta.En silti "miehiin mene", koska olen kiinnostunut vain naisista.Ongelmat kullakin.
- niinpäniin,
Ei en ole kiinnostunut naisista sori vaan, mitään yhteistä ajatusmaailmaa ole naisten kans..Naisten jutut ei kiinnosta. Oikeastaan he ovat kilpailijoitani..jotkut ovat minulle olleet kateellisiakin. Pitäisi olla todella minun mielestäni komea ja henkevä mies että kiinnostuisin..vitun perässä juoksioista en kiinnostu, enkä pettäjistä. Tuskin enää huolin siis ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764