Kokoomuksen presidenttiehdokas Sauli Niinistö olisi valmis verottamaan kovatuloisia enemmän valtion budjetin tasapainoon saamiseksi. Niinistö puhui tänään lauantaina TV1:n Ykkösaamu-ohjelmassa.
Vaikka presidenttiehdokas ei usko rikkaiden kovemman verotuksen merkittävästi lisäävän verotuloja, hän pitää sitä oikeudenmukaisuuden kannalta erittäin tärkeänä.
Vakavimmaksi ongelmaksi suomalaisessa yhteiskunnassa Niinistö mainitsi syrjäytymisen.
Niinistö ilmoitti vierastavansa presidenttiin yhdistettyä sanaa arvojohtaja.
– Se on aika juhlallinen sana. Se tarkoittaa, että mennään toisen ihmisen sieluun ja sanotaan, että tämä on se oikea tapa, ehdokas lausui Ylen uutisten mukaan.
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2011/11/12/niinisto-ylelle-rikkaita-voisi-verottaa-enemman/201116748/12
Työmies äänestää työväen presidenttiä:
http://www.hs.fi/extrat/presidentinvaalit2006/artikkeli/1101981761744
Työväen presidentti: Rikkaita verotettava kovaa.
17
67
Vastaukset
- Niinistö= TÄYSLOINEN
Kumma tyyppi, koko ikänsä elänyt loisena ja vieläkin vaatii itselleen rahaa
"valtion budjetin tasapainon"-varjolla.
Vit-ttuun kaikki loiset.
HARMAA TALOUS ON REHELLISEMPÄÄ KUIN VIRALLINEN TALOUS ???- KANSA TIETÄÄ!
Kansa rakastaa Niinistöä. Yli 50 % äänestäisi häntä. Samoin kansa rakastaa Kokoomusta. 25 % äänestäisi Kokoomusta. Te punikit olette pieni vähemmistö.
- ki sas
KANSA TIETÄÄ! kirjoitti:
Kansa rakastaa Niinistöä. Yli 50 % äänestäisi häntä. Samoin kansa rakastaa Kokoomusta. 25 % äänestäisi Kokoomusta. Te punikit olette pieni vähemmistö.
Jou jou ja tök tök! Hän voi päästä viimeiselle kierrokselle asti saamaan alle 50 % annetuista. Kansa ei kenties kuitenkaan rakasta arvoituksellista heppua. Parempia ulkopoliitikkoja on tarjolla pari muuta, jotka kertovat omat käsityksensä ja etenkin tavoitteensa selvästi. Ulkopolitiikka ratkaisee!
- huoh-
Presidenttihän voi nyt olla vaikka mitä mieltä, mutta sillä ei ole mitään väliä. Ei se päätä näistä asioista.
- taitaa päättää
enemmän kuin sinä...
hyi mikä einari.
- asdfefef
Niinistö on Bilderberg kokoustaja
ja näin IMF:stä:
"IMF:lle vetovastuu
Niinistön tuoreen blogikirjoituksen ytimessä on idea siitä, että vetovastuu Euroopan kriisimaiden ongelmien käsittelemisestä siirtyisi euromailta kansainväliselle valuuttarahastolle IMF:lle."
Minä taas peräänkuulutan Kansanvaltaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090614332160_uu.shtml- FINAL END.
KUN VIRKAMIEHISTÖ LOPETETAAN, niin kansan kaikki ongelmat poistuvat. MUISTAKAA; nykyinen talouskriisi on vain virkaloisten aiheuttama ja juonima, virkamiehet haluavat enemmän rahaa itselleen, vaikka eivät tee mitään.
- heko-heko vaalihöpin
Ja heh-he! Blaa-blaa-blaa... Itsehän se oli aikanaan juuri pienituloisten asemaa kurjistamassa! Juu, kyllähän me kaikki vaalipuheet tosissaan uskottaan...
- Einatolle
Niinistö on natohaukka, valitettavasti. Mikäs se sellainen presidentti on joka toimii kansan tahdon vastaisesti? Tosin mainitsi kansanäänestyksen, mutta siitähän ei presidentti päätä.
Siinä ja siinä onko miehestä presidentiksi, pahvisaulista, tolppasaulista?
Kiikinkaakun tilanne, tuskin käyn äänestämssä saulia, ehkä annan ääneni suomenruotsalaiselle paremman sukupuolen edustajalle.- Jussuf (se sama)
Kiva juttu. Minä tuon sinulle poikakaverin, joka ronkkii sitten sinun tuhkaluukkua..
- Niinistö on
selvästi sanonut, että hän EI KANNATA NATOON LIITTYMISTÄ! Viimeksi pari päivää sitten telkkarissa.
Niinistö on kirjoitti:
selvästi sanonut, että hän EI KANNATA NATOON LIITTYMISTÄ! Viimeksi pari päivää sitten telkkarissa.
Ei tuollaisilla sanomisilla ole mitään merkitystä.
Aikasen monia päätöksiä tehdään "vastentahtoisestikin". "Enhän minä kannata, mutta kun nyt on pakko..."
- hyi hyi hyi!
Kaikki äänestämään Saulia! KOkoomus on ainoa työväen ja Toiwotalkoo puolue ja koko kansan asialla.
Tästä kertoo mm. Erkkomedian gallupit. Saukan kannatus on VÄHINTÄÄN 115% tuloeroihin tai yhteiskunnalliseen asemaan katsomatta!
Lisäksi pressanvaalien tulokset ovat jo hyväveli kabineteissa tiedossa. Ne julkistetaan vasta vaalien jälkeen.
Pääsemme Saulin kyydillä myös Natoon, sekä Eu:n liitovaltioksi täysillä maksajan valtuuksilla.
Tosi rehellinen ja luotettava mies. Hän ei ole korruptoitunut edes, niin ei kokoomus muutenkaan...- huh,huh,näitä
Ai jaa, että noin läpinäkyvästi mielistelee äänestäjiä. Puhuis nyt vaan pressantehtävistä, vai nostaakos hän heti rikkaitten veroja, kun pressaks pääsee. Anna mun kaikki kestää.
- Lyhyt muisti....
huh,huh,näitä kirjoitti:
Ai jaa, että noin läpinäkyvästi mielistelee äänestäjiä. Puhuis nyt vaan pressantehtävistä, vai nostaakos hän heti rikkaitten veroja, kun pressaks pääsee. Anna mun kaikki kestää.
Selvää flirttailua äänestäjistä. Ei presidentti mitään veroista päätä. Olisi päättänyt jo aikanaan, kun oli vallassa.
- iohwep+32i+23i0
Niinistö ehdotti 90-luvun lamassa työttömyysturvan puolittamista.
Että se siitä, päätelköön jokainen itse Niinistön moraalin. - Flatus
Niin se nyt vain on, että Niinistöstä tulee presidentti kaikkien aikojen suurimmalla vaalivoitolla ja Kokoomus puolueena nousee entistä suuremmaksi.
Valtaosa Suomen kansasta on onnistunut hankkimaan itselleen työpaikan ja palkat ovat Suomessa maailman huippua.
Ei siinä paljon paina muutaman ammatti-itkijän kommentit täällä, kun todellinen iso jytky tulee ja toivottavasti posauttaa nämä luuserit sohvaltaan työkkärin jonoon hakemaan töitä ihan oikeasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959