Kysymys otsikossa. Justinia pidetään jonain pinnallisena teiniartistina, joka ei pidä paikkaansa. Justinin sanoitukset ovat syvällisiä - paljon syvällisempiä kuin muut nykypäivän sanoitukset ovat, genrestä riippumatta. Sävelkulut ja melodiat ovat tunteellisia ja ihania, voisinpa sanoa että yltävät hienoudessaan klassisen musiikin tasolle tai jopa vielä korkeammalle. Justin on sitä paitsi komea ja ikäistään vanhemman oloinen/näköinen, taitaa suomalaismiehet vain kateudesta haukkua häntä ;) Ja kyllä, olen tosissani. Enkä ole edes mikään 14-vuotias teini-ihkuttaja.
Miksi Justin Bieberiä haukutaan?
8
52
Vastaukset
Miksi kaikkien pitää laulaa?
Yhtä laulamista koko maailman meno.
Kaikki laulut on jo tehty.- Mene nuorisopalstall
Vapaamuurarieliitin roskapropagandaa, Ben Bernanke on rikollinen !
- mitä vittua
En mene nuorisopalstalle, sillä tämä aihe kuuluu tänne. Justinia kuuntelevat kaikenikäiset, ja hän on nykyään polttava puheenaihe.
- maikkel bubleee
justihin piiperö se onkin:P
- Juuri noin.
Olet hyvä ihminen nim.Justin on söpö. Oon täysin samaa mieltä tuossa asiassa...ja en itekkään käsitä sitä että miks sitä vihataan nii palijo!??... Mutta siitä oon kyllä iloinen että joku edes osaa sanoa nykyään oman mielipiteensä ja vieläpä Justinista. Voit olla ylpee itsestäs...
- just in time
onko kuule se toinen Justin, se Timberlake vielä teini-idoli vai jo nitrojengiläisii?
- häh?...
mitä tarkotat tuolla Timberlakella??
- uååå0
on sellaainen shoumies sielä Amerikas ku Timberlake
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959