Isänpäivä olisi taas huomenna,

itsekkin isä

mutta onko sen viettäminen mielekästä? Kertokaa yksikin hyvä syy. Äitienpäivän ymmärrän, mutta eihän isät ole tehneet mitään muuta kuin töötänneet lapsen alulle ja tämänkö takia pitäisi liputtaa?

5

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisitko feministi

hyvä ja suksisit vit-tuun.

Hyi mikä kak'ka.

• ACHTUNG!

PROVOKAZION!

• Kiinteistöliitossa ylityökielto, kaikkialla ei liputeta.

Turhia sekä äitienpäivä että isänpäivä. Teennäistä. "perhepäivän" ymmärtäisin. Isät ja äidit erotettu, äidit kevään hennossa vihreydessä, isät synkeimmän kuukauden onkalossa. No, onhan tarvittu kunnon "kauppapiikki" pääsiäisen ja juhannuksen välissä sekä joulumarkkinoiden lämmittelyviikonloput tyyliin pyhäinpäivä ja isänpäivä.

• Pakkelin takaa näkyy

Jaaha yksi elatustukien nostaja taas tyytymätön osaansa... Ensin tehtaillaan mukuloita renttujen kanssa ja sitten naristaan kun ite on pistäny ukkosa ulkoruokintaan ettei rahat riitä tilata pukuja HobbyHallista .. ja vingutella visalla.

Kyllä teissä naisissakin riittää nahjuksia ja rahan ruinaajia. Tiedän yhdenkin pintaliitäjän mikä yrittää vedättää rahaa äijältä ja käy ruikuttaan sossussa ettei tuu toimeen ja saa postimyyntilaskujaan maksettua mutta ei suostunut viemään palkkatietojaan sossulle nähtäväksi, monta vuotta tradekan kanssalla kumminkin jo töissä ollu. Naiset ne vasta on h€lpon elämän perään. Kaiken maailman naamatällinkiä tilataan yli varojen jostain kerhotuotteina ja osata yhtään elää varojen mukaan ja yritetään muiluttaa muilta rahat. Toinen tapaus kanssa sellanen mikä juoksee sossun kassalta rahaa vaikka on avoliitossa niin ei silti ole 9 kuukauteen tavaroitaan maksanut. Mistä vaan mistä luotolla saa .. Niin mennään jos luottoon saa ja taas mennään hädissään sossuun hakee rahaa. Aina vastaan tulles sanotaan "joo mä käyn maksaa" mutta sitten taas ollaan piilossa monta viikkoo ....

• tää o provo

Ymmärrän kielii. :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe