Länsi - Savo lehden pilkuvassa hyvä selitys ja Suomennos nimelle:
VALVIRA = VALEVIRANOMAINEN
Pieni kevennys palstalle...
8
84
Vastaukset
- " "
Se on oikeaan osunut.
- Oikea Lääkäri
Onkohan siellä Valvirassa edes oikeita lääkäreitä tai muita oikeita viranomaisia?
Onko heidän papereitaan tarkistettu riippumattomassa viranomaisyksikössä? - Tosi on
Syytä olisi ainakin epäillä noita valeviranomaisia ei oikein vakuuta tuo toiminta.
Emeritusprofessori sanoo Iltalehdessä suorat sanat asiasta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111314747903_uu.shtml
Äitivainaa tapasi sanoa, että "laiskuus on hyvää lahja kun sen osaa oikein käyttää".- haluanelimenheti.
Aika hyvä, tämäkin on aika hyvä "Elin-Voima-toimisto" justiin noh samaten hassuja juttuja
- pitäisiköhäntilata.
Haluan tilata uuden pään saanko esim. tarja haloselta?
Työ- ja Elinvoimatoimistosta voi saada. - määrätäänelimistä.
"Työ- ja Elinministeriö" minä voisin olla tollaisen henkilöstöpäällikkönä kyllä.
- tanan tunarit
Eikö voitaisi myös sanoa, että vale-EU ja valemeppi, sillä niin valjulta toiminta nykyään vaikuttaa. EU:ta on hoidettu ammattitaidottomasti, minkä vuoksi henkilökunnan omaisuus pitäisi panna hukkaamiskieltoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009