Zombi-epidemia voi oikeasti tapahtua!

Ihan totta!!!!!!

12

2311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin siis tuloksena olis ihmisiä jotka tahtomattaan haluavat tulla kissojen syömiksi? Ei kyllä kuulosta zombilta, eikä kyllä järin pelottavaakaan, sillä miltä teistä kuulostaa ihminen joka yrittää väen vängällä päästä kissan suuhun, luultavasti kissoja kauhistuttaisi se enemmän kuin minua.

• Eipä pahemmihetkauta

Ei kyllä paljon pelota.
      Onhan meillä täällä jo homojakin kohta joka nurkassa, samoin somaleita.
      Tulevatko zombietkin paikkaamaan jo suorastaan karjuvana vaanivaa työvoimapulaa?

Ihan sama näkeekö zombien vai somalin. Kumpikaan niistä ei käy esim. töissä vaan laahustavat milloin missäkin.
      Somalit kyllä näyttävät viihtyvän ostareiden ja assojen lähistöillä. Zombieista ei ole kokemuksia ainkaan vielä.

• von pummi

Minun naapurit on jo. Aamulla neljältä raaputtavat auton ikkunoita kuin ässä arpaa, menevät töihin, tulevat töistä, syövät ja menevät nukkumaan. Päivästä toiseen. Viikosta toiseen. Kuukaudesta toiseen. Vuodesta toiseen.

• Kuluuhanse

Tekevät topitalkoita loppuelämänsä.
      Ostivat saatanan kalliin, tosiasissa eu:n kalleimman paskatalon vitun kalliilla, ottivat siihen Nallelta lainaa, samoin autoonsa. Mahdollinen koiransakin saattaa olla oikeasti Nallen omaisuutta.
      Nyt äänestävät sitten Saukkaa pressaksi ja Jyrkiä pääministeriksi kuvitellen olevansa kovinkin rikkaita.

Kuluuhan se tietenki 1 elämä noinkin?

• sompi

sompit sanoo örrrrr

• alpha---

huomasitko muuten alhaalla linkin artikkeliin "5 syytä miksi salaa toivot zombi-maailmanloppua" :D sopii hyvin tuohon sun viimeiseen lauseeseen :)

• Niinpä niin

Zombiet ja thaimaalaiset vielä menettelee, mutta nää somalit on jo ihan liikaa.

• Ne ovat täällä

Joo, huomasin neljä zombia presidenttihaastattelussa maikkarilla.

• Anonyymi

No en oo kyllä ite nähny yhtäkään mutta en haluaisikaan nähdä varsinkaan puremaa tai muutosta. On se silti ehkä mahdollista että että ne verihampaat tulee kotiovelle klo 00.00 ja tulee puremaan. Mutta HYVIN epätodennäköistä. Olen nähnyt muutoksen ja zombeja OHJELMISSA!! minua ei koskaan usko kukaan.

• Anonyymi

Ei se jännää olisi, jos ne kävisivtä sinuun kiinni, kuin vihaiset koirat.

• Helsingissä zombiet ovat ensimmäisinä, kun siellä kielletään lihan syönti. Sitähän sitä himoitaan mikä kiellettyä on. Eli keitä ovat zombiet? Kukin miettiköön rauhassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      76
      2509
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1597
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1204
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1146
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1116
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe