Ihmetyttää minkälainen kansakunta suomi on, kun ei ilmainen työ kelpaa edes tällä media-alalla. Valmistuin media-assistentiksi keväällä ja olen tyrkyttänyt itseäni ilmaiseksi töihin useaan media-alan työpaikkaan, eikä kukaan edes viitsi ottaa yhteyttä kyseisen tarjouksen johdosta. vittu, jos ilmainen työvoima kelpaa niin omapa on häpeänne!
Tarjolla ilmaistyövoimaa
5
180
Vastaukset
- Vittuperkele
Ihmetyttää minkälainen kansakunta suomi on, kun ei ilmainen työ kelpaa edes tällä media-alalla. Valmistuin media-assistentiksi keväällä ja olen tyrkyttänyt itseäni ilmaiseksi töihin useaan media-alan työpaikkaan, eikä kukaan edes viitsi ottaa yhteyttä kyseisen tarjouksen johdosta. vittu, jos ilmainen työvoima ei kelpaa niin omapa on häpeänne!
- Perkeleen Vittu
Taitaa olla koko suomen kansalaiset varsinaisia kusipäitä. Ja tottahan se on, sillä en ikinä tule edes sodan syttyessä teitä HELVETIN KUSAIPÄITÄ SUOMALAISIA puolustamaan. IMEKÄÄ KYRPÄÄ !!!!!
- vierailijavierailija
Ei media-assistenteille ole mitään sopivia hommia. Suurin osa media-assareista ei edes osaa mitään kunnolla.
- Perkeleen Vittu
Haita Vittu !!!
- Tantta
Kukaan ei halua töihin ihmistä, joka ei usko itsekään itseensä. Ihminen joka suostuu tekemään töitä täysin palkatta on omasta mielestään niin huono, ettei saa mistään palkallista työtä. Sellaista ei kukaan halua jalkoihinsa pyörimään.
Opettele arvostamaan itseäsi ja pyydä edes kohtuullinen palkka työstäsi. Muutkin alkavat arvostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774