Moi, onko keskustelupalstalla ketään, jolla on kokemusta laadukkaista riisikeittimistä? Olen ajatellut ostaa Zojirushi–keittimen lähinnä sushin valmistukseen. Suomessa keitin maksaisi vajaa 400 euroa, mutta ulkomailta tilaamalla sen saa reilu kahteensataan. Kiinnostaisi kuulla muiden lukijoiden kokemuksia hyvistä keittimistä.
kokemuksia hyvistä riisikeittimistä
6
216
Vastaukset
- Oishii
Mulla tuo merkki, ostin tax freenä Osakan Den-Den Townista Japanista noin 180 euroa (Osakan kentällä oli piirun verran kalliimpaa), ajastinmalli NS-LLH05. Oikein hyvä.
- Oishii
Nyt kun ajattelen, hinnasta en ole ihan varma... Visassa on n 130 euroa, mutta tosiaan taisin maksaa osan käteisellä.
- 27
Braunin multigourmet höyrykeitin kirpparilta noin kympillä. Tekee erinomaista kuohkeaa riisiä ja kypsentää myös perunat, eikä pohjaa puuroakaan. Paras vempain mitä on tullut vuosikausiin hankittua.
- suusheli
Hei, mulla myös hakusessa mieluusti vähän edukkaampi. Käyttö pelkästään sushiriisin valmistukseen.
- 6+14
Esim. Clas Ohlosonilta löytyy,
http://www.clasohlson.fi/Siteseeker/Search_o.aspx?q=riisi
Molemmat muuten jees paitsi tuppaa aina pohjasta palamaan. Mutta jos vain sushin tekoon niin helpointa on että kun riisi on valmis, kumoaa riisin keittimessä sekoittamatta kulhoon, niin sen pohjaan palaneen osan saa helposti "kuorittua" pois (ja osa jää keittimen kulhon pohjaankin), lähtee melkein yhtenä kerroksena pois siitä. Näin itse teen.
Riisinä voi käyttää ihan tavallista puuroriisiä jonka pesee kunnolla, ei tartte käyttää kalliita sushi-riisejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712