Migard 2.5mg

Migreenitär

Juuri kävin hakemassa reseptin..voisitteko kertoa omia kokemuksianne,miten on toiminut,sivuvaikutukset jne..?

7

10022

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Migard paras tähän mennessä kokeilluista. Pitkäkestoisin vaikutus ja vähiten sivuvaikutuksia. Itsellä saattaa tuntua lievää pahoinvoinnin tunnetta n. tunnin päästä lääkkeen otosta mutta menee äkkiä ohi. Olen käyttänyt mm Imigrania ja Maxaltia. Suosittelen Migardia vaikka tietenkin vaikutus ja sivuvaikutuksetkin voi olla yksilöllisiä.

• Migreenitär

Itselläni myös ennen Maxalt 10mg,mutta migreeni tuli muutaman tunninpäästä takaisin..jostain syystä eivät ole minulle antaneet tuota Imigrania. Onko siinä jotenkin enemmän sivuvaikutuksia vai miten? Luin jostain,että se vaikuttaisi nopeammin ja vaikutuksen pitäisi kestää yhtä kauan,kuin Migard 2.5 mg.

• migreenikko

Mä taas olen kuullut, että Imigranin vaikutus on huomattavasti lyhyempi kuin Migardin.

• werywer yt5 w yw5y

Imigran on tehokas, erittäin tehokas, jos sen ehtii ottaa heti ensimmäisen vihlaisun tuntuessa. Mikäli särky ehtii kohota huippuunsa, on Imigranin ottaminen jo vähän turhaa kivunlievitykseen - pahoinvoinnin pitää kuitenkin poissa. Näin se minulla ainakin toimii ja on toimimatta.

• jlkjlj

Mulla Migard ei vie pahaa kohtausta pois, neurologi määräsi kohtaukseen Zomig 5 mg Migardin. Migard on hidasvaikutteisin ja pitkäkestoisin triptaani. Imetysaikana mun piti olla imettämättä 8 tuntia Zomigin ottamisen jälkeen, mutta 24 tuntia Migardin jälkeen.
      En oo kylläkään huomannut että Migard estäisi mulla uusia kohtauksia, eikä sen teho yksinään riitä viemään kohtausta pois. Joten en juurikaan käytä sitä. Toki jokainen on yksilö, voihan se olla jollekin muulle tehokas, ja varmasti siinä on lievemmät sivuvaikutukset kuin "järeämmissä" triptaaneissa.

• Päätautinen

Mulla oli ensin itselläni almogran ja aiheutti sen että särky kyllä loppui mutta pahoinvointi jäi. Migardin kanssa sama juttu, paitsi että särkykin jäi jomotukseksi ohimoille sen ottamisen jälkeenkin. Tosin itselläni on niin voimakas tuo migreeni että ei siihen ole pahemmin auttanut muu kuin lääkärien lihakseen laitettavat lääkkeet.

• unelias2

Minulla pelkästään Migard ei auta, vaan otan samanaikaisesti Panacodin niin kipu loppuu, mutta tilalle tulee julma väsymys. Olen kokeillut Almograania, Imigraania, nenäsumutteita yms. mutta parhaiten toimii Migard yhdessä Panacodin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60