Mistähän saisi ostettua CD-levynä Remun 80-luvun soololevyjä Sound of Hurrigane ja Zin-Khan?
Sound of Hurrigane & Zin-Khan
6
624
Vastaukset
- niz-niz
Sound Of Hurriganen levykaupasta. Zin-Khania ei mistään kun sitä ei ole julkaistu CD:nä.
- Zin-Zin
Vai silleen, että toista saa ainakin jostain ja toista ei mistään. No kiitosta. Hyviähän nuo Remun soolot ovat mitä nyt niitä olen Youtubesta kuunnellut.
- fantsu
zin khanilla sa*tanan hyviä biisejä ,ja sairaan hyvä se valjakkala kitaransa kanssa.miksiköhän riemu ei siitä ottanu koskaan kitaristia bändiin?vaikka on tuo niilolan nipakin tosi taitava .sairaan hyvin pystyy myötäileen ja paikkaileen remun joskus epätasaista soittoataitava tyyppi! siis valjakkala ja niilola molemmat herrat.
- niz-niz
Zin-Khaninkin biisit on kaikki julkaistu eri cd-levyillä joten sellaisen "oman" Zin-Khanin pystyy helposti kasaamaan. Niin minäkin olen tehnyt ja hyllyssä on Zin-Khan CD-versiona, ihan kansia myöden... :-)
- xuratta
Everybody ei ollut julkaistu-myt on Zin Khan tullut itunesiiin.
- Tietäjä iänikuinen
Olet väärässä. Everybody löytyy CD-levyltä:
• Tähdet Tähdet (Hurriganes / Remu)
Ain’t Got No Friends / Step On You / Woman / Forty Night / Roody Goody / Rock Me / Oh Rack // Bourbon Street / Shorai, Shorai / Everybody / Shout / Money / Rock’n’roll Fever / Rooster.
Fazer 600092 CD FIN 1992
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745