Lähihoitaja opiskelija hakee haastateltavia

Opiskelija

Hei. Olen ensimmäisen vuoden lähihoitaja opiskelija ja teen koulutyötä ikääntymisestä/vanhenemisesta. Haen nyt yli 65 vuotiaita haastateltavakseni, minulla on n. 10 kysymystä. Olisin erittäin kiitollinen jos saisin edes yhden haastateltavaksi. Vastaukset otan vastaan nimettöminä tietenkin. Kiitos!

-Salla

27

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskelija

Tässä vielä mailiosoitteeni jonne voitte ottaa yhteyttä.

sallanen86@hotmail.com

• Tässäpä provolle:

1. Hellät kädet.
      2: Aikuinen nainen
      3. Ihqusti kakkaa pyyhkinyt
      4. Ihqusti kyyneleitä pyyhkinyt
      5. Lastenhoidosta punehtuneet kämmenselät.
      6.Kämmenselillä puhendutettu aviomiehen naama.
      7.Kyky mössöruokaan ilman koneellisia apuvälineitä
      8. Ominaisuus kestää alastomia Ei-BB-ihmisiä
      9. Kotikadun ihannointi
      10. Puolikuolleet, varakkaat vanhemmat.

H.

• Hunksutsima

Ja kysymykset olivat
        1. Kuvaa seksielämääsi
        2. Kuka tunnet olevasi
        3. Lempiharrasteesi
        4. Käytätkö deodoranttia
        5. Oletko niitä
        6. Mitä teit ennen joutumistasi teholle
        7. Onko sinulla vielä hampaat
        8. Kuvaa sukuasi
        9. Katsotko televisiota
        10. Mitä kadehdit naapureissasi

• Älä opiskele lähihoitajaks!

Juokse ja lujaa, jos vielä pääset!! ;P

• "minttupuu"

Älä sie jaksa.
        Anna sie minun vastata pashoihin.:)
        Menee viel siunkin maine.
        H.

• ;))

Tarvinneeko vastatakaan sanoin?

• ...

Joku "oppilaitos" hyväksyy huuhaakysekyn huuhaanettiapalstalla opinnäytöksi?

Pesee täältäkin.

1. 9
      2. Koivupuu
      3. Kestovaippa
      4. Burana/muu ibuprofeiini
      5. Pikkukakkonen
      6. Lennokkiliima
      7. Kansaneläke
      8. Karaookke
      9. Kutri Heluna
      10. Lennokkiliima.

Ja muista sitten lukea ahkerasti meilisi, Sinut on ainakin ilmoitettu Aku Ankka- kerhon jäseneksi :D

=DW=

• Pjiikkiö/kk

Moikka salla.
      Olet sitten saanut ensimmäiset kontaktisi tuleviin mahdollisiin hoidokkeihisi.
      Miltäs tuntui? vieläks kiinostaa siirtyy alalle? melkosia änkyröitä on nykyset vanhukset.
      Näitähän ei koskaan tierä ,alotuksista meinaan et kuka verättää mut kun täällä on monella suulla sanottu et ,uskotaan ellei muuta toristeta.
      Mä sit uskon ja suhtaurun asiankuuluvalla hartaurella,vahinko kun oon liian nuori .

• Täällä palstalla on aika monta meediota, oletko koskaan käyttänyt heidän palveluitaan tai aikonut käyttää?
        Voit vastata toisaallakin mikäli asia on liian intiimi.
        :)
        Juu, me ollaan niin nuoria, muuten olisin mielelläni vastaillut Sallan kysymyksiin. Tykkään kun saan kertoa miltä nyt tuntuu ja tuntuuko miltään.

• Anceli kirjoitti:

Täällä palstalla on aika monta meediota, oletko koskaan käyttänyt heidän palveluitaan tai aikonut käyttää?
        Voit vastata toisaallakin mikäli asia on liian intiimi.
        :)
        Juu, me ollaan niin nuoria, muuten olisin mielelläni vastaillut Sallan kysymyksiin. Tykkään kun saan kertoa miltä nyt tuntuu ja tuntuuko miltään.

Oikeastaan vois laittaa sellasen lista mihin kaik kyvykkäät meediot ilmoittautuis.

• piikkiö kirjoitti:

Oikeastaan vois laittaa sellasen lista mihin kaik kyvykkäät meediot ilmoittautuis.

Niin olisikin, minäkin voisin kysyä paria tulevaisuutta koskevaa juttua, kun en millään malttais odottaa.
        Yks käsittelee Runon ja Rajan tien matkaajaa, tohtiiko vai eikö tohdi. :)

• Anceli kirjoitti:

Niin olisikin, minäkin voisin kysyä paria tulevaisuutta koskevaa juttua, kun en millään malttais odottaa.
        Yks käsittelee Runon ja Rajan tien matkaajaa, tohtiiko vai eikö tohdi. :)

Se päätös on ku juopon kävelyä,yks eteen ja kaks taanne,ei see taira tohtia.
        Kontti selässä jumalatonta vauhtia painelee.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Se päätös on ku juopon kävelyä,yks eteen ja kaks taanne,ei see taira tohtia.
        Kontti selässä jumalatonta vauhtia painelee.

Aika näyttää, mutta ainakin vilkutan tuossa tien laidassa, kun hän ohi painelee kontti seljässään.

• kawe

Kyllä me tiedämme mitä se on kun vanhenee.
      Kremppaa siellä ja täällä, en nyt erittele.
      Se on merkillistä mihin ne kaikki vuodet menivät, vai katosiko aika tekemällä, hoitamalla, ajoittamalla, sopimalla, vannomalla, pettymällä = rakastamalla, siihen se tuhraantuu kaikilla, elämä.

• 1943

Niin erilaisia ovat ikäluokkaamme edustavien elämänpolut. Itse elän seesteistä, kaunista, huoletonta aikaa. Omassa käytössä on rahaa käytössä enemmän kuin koskaan. Aikaa on tehdä vaikka mitä. Eletty elämä on opettanut, että surujaksotkin kuuluvat elämään. Niidenkin yli on mahdollista päästä. Kanssaihmiset ovat tärkeitä. Ei hassumpaa.

• Parvekkeen ovi auki

1. Asuntokohtainen vesimittari kerrostalossa

2. Kestovaippa ( Pirkka tai Rainbov).

3 Aspirin 800

4 Pulumuset

5 Araldit

6 Maitoksvin väriset pitkälahgeiset alkkarit

7 Pieni työeläke 778/kk

8 Karaoke

9 Kutri Helena

10 Hannele tai Paula

• mie-vain.

Vaikken vielä olekaan edes alokas ikäryhmääsi, niin rähmään kuitenkin.
      Kuten ehkä olet huomannut, useimmilla on täällä huumorin kukka kukassaan.
      Sitä monet meistä muistavatkin säällisin väliäjoin kastella.

Josko minulla nyt on liikaa taloutemme silmälaseja päällekkäin pienellä nenullani, mutta minäkin huumorisisko, kuivakisko, yritän vastata näkymättömiin kyssäreisiin.

Vielä sanon, kuten huomaat, ei paljon vaadi, saada moisillemme ilon pilkahdusta verestävään silmänurkkaan. :))

1. Rakastan, joka päivä, tonnilla, ei ole painoni.

2. Antaa lahjoja, juuri sain ihanan sormuksen.

3. Soittajapoika on, musasta minäkin niin tykkään, hän kai eniten CCR:stä, polo, minä jo paljon uudemmasta.

4. Kirkasvalolampun tuo, minulle meille, pukkina. Ei pukinnnahkaan käärittynä.

5. Jalkansa pesen, selkänsä, selkäni minun, hänkin, saunassa siis.

6. Saan kaikessa luottaa häneen, minä olen enemmän Tytti Tattiainen.

7. Elämä vie, ei siihen voi kaikessa luottaa. Ympäristöä, tekoja ja tottumuksia ylimääräisesti enemmän merkkaavat geenit. Turha tulkuttaa vastaan.

8. Vanhempieni teitä kulkien, ei enää kauaa näy polulle pitenemistä.

9. Silti, ihana on ollut elämä, paljon parempi kuin koskaan olisin osannut edes odottaa.

10. Kiva, kirvoitit monien kielenkannat, paremmin, kuin joku kuivakiskoinen, olit sitten vaikka vain ihana itsesi. Tämähän on Ihmemaa OZ? :))

• demeter

Teet koulutyötä ? Ensimmäisen vuoden lähihoitajaopiskelijana ?
      Kovin on laaja aiheesi, etkä tarkenna, mitä erityisesti tahtoisit tietää ?
      Ja yksi haastatteluko sinulle riittäisi ?
      Kerro nyt hiukan lähemmin, jos aiot saada vastauksia...

Kuten sinulle jo kerrottiin, tällä palstalla sattuu kaikenlaista - joku nuori/vanha tykkää kujeilla meidän kustannuksella, eikä siitä oikein tykätä. Siitä tämä epäluulo.
      Eikö sinulla ole ikäihmisiä tutuissa ? Minun tuntemani ikärit kyllä puhuvat mielellään itsestään, ja puhun minäkin, mutta en mitä tahansa, kenelle tahansa, missä tahansa. Onnea etsinnällesi.

• Häh...miten jotkut voi vastata kysymyksiin vaikka niitä ole täällä esitetty?
      Ja pikkusen tirskahduttaa jos joku on vastannut kyseisen henkilön meiliin ja nyt niitä esittelee täällä.
      :DD

• "Nittaminax"

:):) Et yllättänyt minua ainakaan...
        Ehkäpä sinun kannattaisi muuttaa kirjoitustyyliäsi vähän.
        H.

• kawe

Ihan käypäisiä vastauksia, tosin kysymykset voi itse valita.

En karppaa, larppaa mutta skarppaan? Onko tuo larppaus niitä roolihahmo juttuja, eikö. Tänäänkin olen leipää syönyt, on se nyt niin kiellettyä, kohta leivän ostajia tuijotetaan ilkeästi, miten tämä nyt näin meni ja voi on terveellistä, tosin silakat aina voissa paistoin epäterveellisenä kautenakin.
      Näin meitä muokataan, yleistä mielipidettä .............

• ovatko vanhat jo

tässäkin iässä näin sekovastaajia, jestas mitä selamelskaa taas kirjoituksissa, ei yhtään asiaankuuluvaa

• ++++++++++

Missä sinä sitten näet kysymykset?
        Kun niitä ei ole, pitää keksiä vastaukset.

• tätä nyt tosissaan
        ++++++++++ kirjoitti:

Missä sinä sitten näet kysymykset?
        Kun niitä ei ole, pitää keksiä vastaukset.

Kyllä vastaukset tuohon aloitukseen on tosi hyviä ;)

• ++++++++++
        tätä nyt tosissaan kirjoitti:

Kyllä vastaukset tuohon aloitukseen on tosi hyviä ;)

Sitähän minäkin, onhan niistä yksi minun. :))

• Kullervo Trudilutzky

No missä ne kysymykset ovat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      44
      2043
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1281
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1078
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      952
    Aihe