Sain ihastuttavan punasilmän akvan mukana.
Se ei ole kuulemma suostunut koskaan syömään muuta kuin omenapuuta.
Nyt kun hankin katkarapupellettejä niin pleko on tikkana paikalla imeskelemässä suu supussa niitä. Plekon oma ruoka kelpaa harvoin.
Eivätkös plekot ole kuitenkin puun syöjiä ? Vai ovatko myös "kuolleen" syöjiä kuten monet muut pohjakalat ? Eli kaipaavat jotain muutakin ?
No tämä on kelvannut joten ilmeisesti kaikki hyvin ?
Plekon ruoasta
1
263
Vastaukset
- Karosha
Hei!
Onnittelut kauniista plekosta :)
Plekot syövät mielellään puuta, mutta tässä onkin pieni kompa, nimittäin ne ei sitä syö syödäkseen, vaan mutustelevat vain sitä. Hyvä että plekosi on tykännyt katkarapupelleteistä. :) Kaikki monnit syövt edes joten kuten kuolleita kaloja, ne kuuluvat sen ruokaan niin kuin pakastemato herkut. Monissa kavaarioliikkeissä vastaan voi tulla plekoille erilaisia levätabletteja, sellaisia vihreitä ja kevyitä, niitä plekot syövät, muttei varsinaisesti ahmi.
Itse olen käyttänyt pää sääntöisenä ruokana normaaleista prismoista yms. löytyviä Best Frendin pohjakalojen tabletteja, joista ollaan kyllä tykätty. Nämä tabletit löytyvät samasta paikasta mistä kalojen hiutaleruoka, nämä ovat ainoat Best Frendin tarjoamat kalanruuat. Tablettejen kanssa plekoilla saattaa alussa olla hieman vaikeaa ymmärtää, mikä on se ruuan alkuperä - varsinkin jos se on ostettu juuri akvaariokaupasta, missä ruokitaan kaloja suurinpiirtein vain hiutaleruualla. Plekot ovat innokkaita yöllä liikkujia, jotka popsivat mennessään myös pohjalle tippuneet hiutaleet. Sinun plekollasi on kaikki hyvin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764