joulun najan uusine vuosineen OMAN perheen kesken, ilman häiriköitä kerrankin!! Lähdemme hiljaisesti kohti lomamökkiä kahdeksi viikosksi, jonne kukaan ei osaa!! Vain minä, mieheni ja lapseni ja yhteinen beibi! Ihanaa, ei miehen lapsia tälläkertaa koko kahteen viikkoon!!! Maailman ihanin joulun aika! Kännykät kiinni jottei löydä eikä pääse soiteleen. Mieskin on innoissaan kun saa viettää aikaa oman perheen kesken.
Onhan se sääli tietty omat lapset jättää, mutta onhan heillä äiti. Hoitakoot joka on lapset tehnytkin, niin minäkin teen. Eikä yhtään vaikeeta. Mun exä hakee sitten lapset viikon päästä täältä ja ollaan sitten kolmisin vaan. Mutta paras joulu ikinä.
Vietämme ensimmäisen yhteisen
5
156
Vastaukset
- kuole lissu kuole
BLAAAAAAAAAAAAAA BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ilmeisesti lasten isä ei ole ollut edes paikalla, kun heidät tehtiin.
- lissulla krapula
Voi vi****u kun tyhmää kerrontaa, keksi lissu parempi tarina, tai kaikkien kannalta paras, et pidät turpas kiinni.
- setämies''
Mielenkiintoinen nimimerkki aloittajalla. Voisin vaikka lyödä vetoa, että pystyn henkilöimään tämän lissuttelijan.
- nyssykkä
Hmmm..."Mieskin on innoissaan kun saa viettää aikaa oman perheen kesken."
Koitapas nyt muistaa, että miehen aiemmasta suhteesta olevat lapset ovat myös miehesi perhettä.
Mutta, kuten nämä muutkin tässä epäilevät, taitaa olla "Lissu" taas asialla höpöhöpöjuttuineen.
Koska kukaan lapsiaan rakastava mies ei katsele tuolla ajatusmaailmalla varustettua naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989