Hei! Minulla on ystävä Japanissa, joka on aikeissa lähettää minulle joululahjan. En tietenkään voi olla lähettämättä myös hänelle. En ole kuitenkaan koskaan ennen lähettänyt mitään Ruotsia pidemmälle joten kysyisin muutamaa kysymystä teiltä:
1.Kuinka monta postimerkkiä tarvitaan?
2.Pitääkö postimerkkien olla 1.lk?
(3.Jos ei, niin kauanko kestää että posti on perillä jos se on 2.lk?)
4.Ja jos teillä on jotakin kirjekuoreen mahtuvaa joululahjaideaa niin otan niitä mielelläni vastaan^^
5.Maksaako enemmän jos lähettää PAKETIN, ei kirjekuoressa olevaa pakettia?
Kiitos etukäteen kaikista vastauksista! Arigatou!
Kirjeen Japaniin!
flatface
4
1461
Vastaukset
- jfdöaskldjf
Postissa osataan varmaan auttaa paremmin mutta jotain pientä ja kevyttä, esim. karkkeja oon ite lähetelly :3
- JouluTonttu
Postin kirje- ja pakettilaskuri auttaa:
http://www.posti.fi/postipalvelee/tyokalut/kirjejapakettilaskuri.html - opsikelijaduunari
Kannattaa mennä postiin jakysyä, paljonko tämän lähettäminen tulee maksamaan. Maxi- kirjettä en suosittele lähettämään! Pakettina menee helpommin perille!
- 14+13
Tilaa netistä Joulupukin kirje, hyvällä tuurilla ehtii nippanappa vielä perille.
Älä ainakaan mitään salmiakkia tai lakua lähetä jos haluat jatkossakin olla väleissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764